Hebben jullie weleens 2 dames achter elkaar bezocht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was een keer erg geil en had een hoer geboekt voor meerdere uren. Ik kwam die avond 4 keer klaar, zonder hulpmiddelen. Heb haar goed afgeneukt toen moet ik zeggen.
Kijk, want zo kan het ook! Het hoeft niet altijd ordinair en platvloers te zijn als het over sex gaat, het kan ook op een hele poëtische manier omschreven worden. De tranen schieten me in de ogen van zoveel dichterlijke eloquentie 😜
 
Ja, en ook wel vaker als 2 keer, als het bij de eerste dame niet lukte ging ik verder kijken, vooral in Amsterdam op de Wallen vaak gedaan omdat daar de keus zo groot was
 
Ja. De ene op 13 oktober 2016 en de andere op 16 oktober 2016
😂
Sorry, flauw mopje
Euh ja maar dan eerder op gangbangs, geen idee of dat telt? In principe laat ik toch altijd minstens 4 dagen liefst tussen betaalde seks sessies zeg maar. Om voldoende op te kunnen laden.
 
Ja. De ene op 13 oktober 2016 en de andere op 16 oktober 2016
😂
Sorry, flauw mopje
Euh ja maar dan eerder op gangbangs, geen idee of dat telt? In principe laat ik toch altijd minstens 4 dagen liefst tussen betaalde seks sessies zeg maar. Om voldoende op te kunnen laden.
Wordt tijd voor een nieuwe accu of een snellader.
 
1x 2x op 1 dag en 2x klaar gekomen. Zat een treinreis tussen. Eerst naar een privehuis naar mijn favoriet die ik lang niet meer had gezien en later e dag in mijn eigenlijke plaats van bestemming een massagesalon.
 
Ja, het was een challenge tussen mijn vriendin en mij.
Ik ging eerst 's ochtends in Almelo naar een dvp. 's Middags doorgereden naar Doetinchem voor een 2e dame. Dat waren beiden korte lust-sessies.
En daarna naar mijn vriendin in Arnhem. Zij wist wat ik 'doorgemaakt' had omdat we het zo gepland hadden. En toen hebben we slowsex gedaan. Die sessie heeft wel 3 uur geduurd voordat de mijne weer lekker stijf genoeg was voor penetratie. Mijn vriendin is in die tijd wel 2x klaargekomen.
Ik had de challenge geaccepteerd en volbracht. Mijn vriendin en ik waren beiden winnaars 😇
 
Een paar jaar geleden bezocht ik altijd een mooie lekkere Tunesische die niet goed kon pijpen, en alleen met condoom. Die neukte ik altijd ff lekker en ging ik daarna naar 1 of andere afschuwelijk lelijke Hongaarse die me zc ff leegzoog

Maar als ik ben gekomen ben ik wel fftjes 12u zoet dus bezoek ik daarna pas de volgende dag of latwr weer iemand
 
Onlangs voor het eerst geprobeerd toen het bij de eerste dame veel te snel afgelopen was. Ik had nog zin in meer, maar opnieuw bij hetzelfde huis vond ik maar een raar idee. Dus weer in de auto, een half uurtje rijden en bij het volgende huis een tweede dame uitgekozen.

Ik vind het wel een geil idee, maar dan ga ik wel voor twee korte dates.
 
FKK Duitland in de gouden tijd soms 3 of 4 op een avond wat zat daar lekker spul tussen...overnachten in Dusseldorf en doorrrrr naar Bochum vol gazzzzzzz 200 plus op de autobahn wat een tijden waren dat, mooiste vond ik altijd die live sessies in die bioscoop links een Roemeentje en rechts haar beste vriendin man man man.........beter werd het niet.........
 
Lang geleden in de Geleenstraat, vrijwel van de een naar de ander gelopen. Wat ik me herinner is dat ik gewoon erg geil was.
Ooit een keer een open sexclub in A'dam, aan de Overtoom ofzo. Wie kent die nog?
Vaste toegangsprijs, kon je verschillende achter elkaar. Tussendoor aan de bar, daar werden de beurten voor elk meisje geturfd.
Een was een slanke zwarte, dat hielp wel een vroegere slechte ervaring te vergeten.
 
En keer in een FKK geweest. Drie dames gedaan, 3*20 minuten (of tot ik klaar was, twee van de een drie waren zeesterren en er kwam geen zinnig woord uit). Niet mijn ding. Ben liever een uur (of nog langer) bij een leuke dame in een privéhuis.
 
Dit is eigenlijk mijn standard routine . Ga altijd met 110 euro richting de Doubletstraat. De eerste geef ik 70 om lekker te genieten en alle remmen los. En dan ga ik een sigaar roken en nog een tweede ronde met een totaal onbekende om te experimenteren met nieuwe dames. Ik heb zoiets ik ben hier toch al heen gereden auto staat toch geparkeerd dan maak ik maar van de gelegenheid gebruik om er twee te pakken. Die 40 euro extra kan er dan ook wel vanaf. Vind het bijna zonde om er maar 1 te pakken eigenlijk. Ook omdat ik toch al een uur gereden heb.
Ik kan er op de fiets heen en heb dit gevoel nog steeds altijd haha.
 
Mijn record is vijf verschillende dames op een middag / avond in een partytreff en tijdens gangbangs.
En sommige meiden meerdere keren tijdens zo`n feest.
Maximaal aantal orgasmes was vijf in vijf uur.
 
Zeker wel, heb ik ook al en eens topic hierover geopend, 'liever 2x kort na elkaar bij 1 DVP OF 2x kort na elkaar bij 2 DVP's". Ik zelf kies nog steeds voor 2x kort na elkaar bij 2 DVP's en dan bij raambezoek in de doublet.

Tall
 
Terug
Bovenaan Onderaan