Hebben jullie weleens 2 dames achter elkaar bezocht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En dat ouwe Colombiaanse mens , Ik geloof dat ze Manuela heette,hartstikke lelijk maar voor een paar tientjes kon je haar bare in haar kont neuken.
Ik ben slecht in namen
Waarom zou je dat willen als ze toch lelijk is? Ik wil met een vrouw neuken OMDAT ze knap is. Anders is er voor mij geen reden om het te doen. Bij een lelijke krijg ik 'm ook niet stijf. Vind het maar wonderlijk.
 
Waarom zou je dat willen als ze toch lelijk is? Ik wil met een vrouw neuken OMDAT ze knap is. Anders is er voor mij geen reden om het te doen. Bij een lelijke krijg ik 'm ook niet stijf. Vind het maar wonderlijk.
Heb jij wel eens op z,n hondjes een vrouw anaal geneukt? Precies. je ziet alleen haar achterhoofd.
En als je dan nog denkt dat het jouw lekkere buurvrouw is die daar gebogen staat spuit je wel hoor
Waarom zou je dat willen als ze toch lelijk is? Ik wil met een vrouw neuken OMDAT ze knap is. Anders is er voor mij geen reden om het te doen. Bij een lelijke krijg ik 'm ook niet stijf. Vind het maar wonderlijk.
Mijn jonge heer discrimineert niet, hij is gezond maar hartstikke blind
 
Ja, heb dit wel een aantal keer gedaan. Vroeger toen ik in Duitsland was en de dames toen in zo'n laufhaus 30 euro vroegen voor een beurt.

Deze week heb ik dat nog eens gedaan. In Helchteren adverteert er een privéhuis met 2 dames samen of apart (telkens een half uur). De eerste dame vroeg 50 euro voor een half uur en de tweede dame moest je nog eens 25 euro betalen voor ook een half uurtje. En de service was eveneens top. Is mijn vast plaatsje geworden, alhoewel ik meestal maar voor 1 beurt ga.
 
@porky Ja, heb ik wel eens gedaan, met een knappe vrouw. Je moet toch eerst in de stemming komen en opgewonden raken voordat je kunt gaan neuken? Ik kan dat niet met een lelijke vrouw en zou het ook niet willen.
Nou, in de loop der jaren heb ik wel gemerkt dat mooie dames de meeste kapsones hebben en vaak tegenvallen in gebruik.
Als ik,door wie dan ook lekker gepijpt wordt en aan mijn ballen gelikt ben ik snel in de stemming hoor.
Ik ken een vrouw van 40, niet knap,wel een lekker lijf die de deur voor je opent zonder slip en in de gang zit haar tong al in mijn mond en betasten we elkaars geslachtsdeel al en daana een uur stomende sex
Probeer het eens, na 5minuten stoor je je echt niet meer aan haar koppie
 
Ik heb het donderdag in Gent gedaan, twee dames op één avond bezocht. Maar, ik zal dat waarschijnlijk niet meer doen. Bij de eerste heb ik wat langer mogen blijven dan verwacht, 25 minuten in plaats van 15, en ik ben er tóch klaargekomen. Ongeveer een uur na dat eerste bezoek, ben ik dan naar een tweede gegaan, Een die ook Nederlands kon, maar vertelde dat ze uit Zuid-Amerika afkomstig is. Ze vertelde dat ze "Francesca" heet, en heeft een "koffie verkeerd"-huid. Ben er een half uur gebleven voor € 100, maar ik vond dat tweede bezoek een stuk minder dan het eerste.
 
Niet gedaan waarvoor ik twee keer of het dubbele moet betalen. Wel op gangbangs, in een parenclub, met een trio en meerdere keren na elkaar met dezelfde dame in de privésfeer.
 
Vandaag nog is gedaan. Bij de eerste ging het vlot eigenlijk iets te vlot. Bij de 2 de toch gevraagd voor 40 minuten te mogen blijven en daar had ik toch 35 minuten van nodig gehad. Dit was vroeger iets van niets maar nu ? Maar er zat ook wein tijd tussen. Het waren wel 2 van mijn favoriete dames maar bij nieuwe dames had me dat zeker niet gelukt .
 
Ja, eerst door Elena heerlijk gepijpt en geneukt in het Schipperskwartier, daarna een biertje aan de haven, en toen in een baldadige bui doorgereden naar het Rozenhofke bij Herentals. Alwaar Victoria mij op de kamer een uur lang verwend heeft
 
Hebben jullie weleens 2 dames achter elkaar bezocht?
Een paar keer, een paar uur later op dezelfde dag. Ik zoek altijd naar gfe en intiem, en als ze dan koel en ongeintereseerd is, dan maakt het niet uit hoe ik mn best doe of dat ik wel twee keer ben klaargekomen. Dan heb ik als ik vertrek toch een akelig gevoel. Dat verdwijnt het makkelijkste door erna een goeie date te hebben. Wel duur want ik ga altijd voor minstens een uur.
 
Heb eens 3 privé dames bezocht op een namiddag. De eerste was matig. Omdat ik niet voldaan was naar een 2e. Die was erg lekker maar toen kreeg ik m niet goed recht en ook niet kunnen komen. Nadien was ik zo gefrustreerd dat ik een 3e dame geneukt heb enkele uren later. Die was top en nog goedkoper ook dan die andere 2!

Nadien wel schuldgevoel dat ik zo veel geld er door gedraaid heb die dag.
 
Nou, in de loop der jaren heb ik wel gemerkt dat mooie dames de meeste kapsones hebben en vaak tegenvallen in gebruik.
Als ik,door wie dan ook lekker gepijpt wordt en aan mijn ballen gelikt ben ik snel in de stemming hoor.
Ik ken een vrouw van 40, niet knap,wel een lekker lijf die de deur voor je opent zonder slip en in de gang zit haar tong al in mijn mond en betasten we elkaars geslachtsdeel al en daana een uur stomende sex
Probeer het eens, na 5minuten stoor je je echt niet meer aan haar koppie
Ben benieuwd wie die dame van in de 40 is.
pm mag ook :)
 
Hoewel ik ivm een cultureel uitje in het uiterste zuiden moest zijn s morgens eerst afgesproken met mijn vaste dvp in een Brabants privéhuis waar ik al lang niet meer was geweest. Later die middag het uitje nog gecombineerd met een massage in het zuiden.
 
Ja hoor, gisteren nog. Had overdag afgesproken met een dame die thuis ontvangt (best een leuke verschijning, mooie flinke borsten met sieraadjes en leuke gfe mee gehad). Was alleen na een uurtje spelen nog niet klaargekomen, dus zat op de terugweg naar huis te twijfelen of ik ook met die volle zak thuis wilde komen....planning snel bijgesteld, ben naar een massagesalon gereden waar ze me wel een handje 😉😉 konden helpen 😅.
Was uiteindelijk nog best een prijzige middag/avond op die manier, maar ik was weer wat rugpijn en een kwakkie armer 😜
 
Laatst bewerkt:
Hier heb eerder een topic hierover geopend.
1 DVP 2x korte tijd na elkaar of 2 DVP's elk 1x korte tijd na elkaar.
Ik heb beiden gedaan, ook wel eens 3x korte tijd na elkaar, maar ik heb nog steeds de voorkeur voor 2 DVP's elk 1x, al wordt de tijd er tussen wel langer naaar mate ik ouder wordt.
Tall
 
Hier heb eerder een topic hierover geopend.
1 DVP 2x korte tijd na elkaar of 2 DVP's elk 1x korte tijd na elkaar.
Ik heb beiden gedaan, ook wel eens 3x korte tijd na elkaar, maar ik heb nog steeds de voorkeur voor 2 DVP's elk 1x, al wordt de tijd er tussen wel langer naaar mate ik ouder wordt.
Tall
Normaal gesproken is voor mij 2 dames ook het maximale om goede sex mee te hebben.
Maar er is een dame bij waarbij ik altijd goede sex mee heb
ook al heb ik er hiervoor al drie heb gehad .
 
Vroeger (zo tussen 2002-2007) deed ik dat regelmatig in Leeuwarden. Met name de Esperanza zat toen nog vol met jonge knappe oostblokdames. Zelf beschikte ik nog over een OV studentenkaart dus maakte er dan regelmatig een middagje uit van waarbij ik dan 2 of zelfs 3 dames bezocht... (kosten waren toen nog v/a 30,- maar ben ook wel voor 25 binnen geweest, dus dat kon ook nog uit, had meestal nog geld over voor een patatje op het station ;-)).
 
Terug
Bovenaan Onderaan