WHEM Heeft iemand en ervaring met Nicole

  • Onderwerp starter Voormalig lid 4223
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee wel met een andere Ebony Nicole in Amsterdam. 2 keer bezocht ongeveer 2 jaar geleden. Dat was prima. Maar zij is een andere.
Deze Nicole is ook een tikje duurder.
 
ik heb wel recenties van haar gezien, maar geen idee meer of het goed of slecht was. Misschien op hkrs even zoeken? Of Venery?

Ebony Nicole is idd een andere dame dus niet verwarren! Ben zelf ook benieuwd maar zou dan vragen om een half uur, dan is de schade minder groot als het niks is ?
 
ik heb wel recenties van haar gezien, maar geen idee meer of het goed of slecht was. Misschien op hkrs even zoeken? Of Venery?

Ebony Nicole is idd een andere dame dus niet verwarren! Ben zelf ook benieuwd maar zou dan vragen om een half uur, dan is de schade minder groot als het niks is ?
Hoe kan je in vredesnaam nog recensies zoeken op hkrs? Ik krijg dat niet voor elkaar. Venery heeft maar een heel klein deel van de oude recensies van hkrs overgenomen dus daar staat niet veel.
 
Ebony Nicole staat ook nog op mijn todo lijstje, heeft eerder gewerkt onder de naam Tania en Catalea.
Nu je het zegt onder de naam Catalea stond ze destijds op hkrs. Wel onhandig dat er nu 2 dames de naam Nicole hanteren. Ik snap dat gewissel met namen nooit zo. De andere ebony Nicole had altijd hele mooie foto's maar met smiley over het hoofd. Dat had me bij haar een tijd weerhouden haar te bezoeken. Maar ze is werkelijk een knappe verschijning. Maar deze Nicole is inderdaad een ander.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan