Henk weet niets van illegale prostitutie in zijn Twentse woning: ‘Ik bood slechts onderdak’

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 653

Stamgast
Forumpionier
650
05/07/21
1.033
38
Condooms, seksspeeltjes én twee dames die niet de huurders waren, dat trof de politie bij een woninginval in Enschede aan. Ze hadden via de website Kinky.nl geprobeerd seksafspraken te maken in de woning. Nu wil de woningbouwstichting De Woonplaats hoofdhuurder Henk M. (67) uit zijn huis zetten.

Je bent ten alle tijde verantwoordelijk, als (hoofd)huurder die op contract staat. Je tekent ervoor dat er geen illegale praktijken plaatsvinden. Als je huurders inneemt die dat om gaan bouwen tot prostitutie plek, hennep teelt of wat dan ook, tjaaaaa.

Snap dat Henk met z'n goede gedrag er niks aan doen kon, maar zo zijn de regels nu eenmaal. Iets zegt me dat henk dat wel wist, maar de onschuld speelt.

Je bent ten alle tijde verantwoordelijk, als (hoofd)huurder die op contract staat. Je tekent ervoor dat er geen illegale praktijken plaatsvinden. Als je huurders inneemt die dat om gaan bouwen tot prostitutie plek, hennep teelt of wat dan ook, tjaaaaa.

Snap dat Henk met z'n goede gedrag er niks aan doen kon, maar zo zijn de regels nu eenmaal. Iets zegt me dat henk dat wel wist, maar de onschuld speelt.
Dat laatste vermoed ik ook ja

Waarom zie ik altijd berichten dat een verhuurder in de problemen komt en nooit een dvp zelf. Die maken duizenden zwart geld per week.

Wat is er nu bijvoorbeeld gebeurt met deze dvp?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan