Herhaalbezoek: top of flop

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
448
29/08/21
477
124
Heb vele honderden dvp's in mijn loopbaan bezocht, maar slechts een klein aantal vereer ik zo nu en dan met een meermaals vervolgbezoek. (vanwege een wisselend programma of vergaande service).

Bij een goede klik probeer ik zo nu en dan een 2e bezoek uit maar als het programma wat de dvp afdraait zelfde is als met 1e bezoek dan is een deel van de spanning weg.

Hoe zitten jullie hierin?
 
Heb ook vele DVP`s bezocht en als het een geile sessie is geweest, bezoek ik de dame in kwestie graag nog een keer. Diverse meiden heb ik dan ook meerdere keren bezocht. Hoogste aantal is negen maal dezelfde meid. Dat het bezoeken van deze dames op een gegeven moment stopt, komt omdat ze niet meer werkzaam zijn in de branche. Anders had ik hen nog wel vaker bezocht. Deze dames hebben nooit een standaard programma afgedraaid, het was altijd weer een feestje op de kamer. Als ik hen enkele keren bezocht had, koos ik telkens weer een keer een ander meisje. Dat zet de zaak weer op "scherp".
 
Bij mij heeft het ook met de spanning te maken als je een keer bent geweest is een tweede bezoek dan nog nodig? Voor mij meestal niet meer. maar soms heeft het ook met slechte of middelmatige service te maken. Als een dame mij niet laat genieten dan is ze mij tijd en geld ook niet waard en zal ik haar nooit meer bezoeken.
 
Het hangt echt heel erg af van de Dame. Is de klik er, of niet. Neem nu Laura Mendes destijds; ik ben zes jaar lang haar klant geweest. Dus ja het gebeurd zeker. En eerlijk is eerlijk, het was ook nooit maar één moment sleur. We hadden ook altijd wel iets te kletsen samen. Iets was ook belangrijk is voor een geslaagde date.
 
Ik heb wel met een aantal dames meerdere "dates" gehad, met twee zelfs zoveel dat ik mij het exacte aantal niet meer weet te herinneren... Dus ja dat waren altijd wel top bezoeken, maar het viel ook weleens tegen zo'n herhaalbezoek. Ik kan mij nog een bezoek aan een privé-dame voor de geest halen waar de eerste keer werkelijk top was en een tweede bezoek een paar weken later behoorlijk tegenviel - afwerkseks, vreselijk - die dame ging direct van de lijst. Ook wel meegemaakt met een dametje in een saunaclub, een paar keer heerlijk mee gekamerd en toen begon het gezeur over extra geld voor de huur van haar woning in het thuisland... :unsure:
 
Een dame waar je een goeie klik en service had bezoek ik terug maar wel meestal niet direct, als je haar teveel op korte tijd bezoekt wordt het wat voorspelbaar en kan soms de klad er wat inkomen, maar ook als je de dame een hele tijd niet bezocht hebt krijg je dan wel dikwijls goesting om ze nog eens te bezoeken al had ik ooit eens een dame in een privéhuis waar de looks en service de eerste keer zeer goed was en de volgende keer veel minder, geen goesting, haar dag niet een ongelofelijk contrast met de eerste keer, ja daar eindigt het dan bij dat tweede bezoekje al is zoiets wel zeldzaam maar de dame redeneert mss van dat ze een klant binnen deed en je haar altijd zou bezoeken.
Het maximum dat ik voorlopig een dame bezocht is 8 keer, er zijn er ook wel die ik 6 of 5 keer bezocht heb.
Toch is er zoiets als verandering van spijs doet eten en op die manier ben ik eigenlijk blij dat ik nooit getrouwd geweest ben, ik denk dat de sleur mij teveel zou vervelen.
 
Laatst bewerkt:
Al 6 jaar lang wekelijks dezelfde dame. Bevalt prima, nooit op de automatische piloot door haar. Wordt regelmatig aangenaam verrast met nieuwe dingen. Voelt prettig en vertrouwd. Natuurlijk denk ik regelmatig zou je niet eens wat anders proberen. Ook dat doe ik dan. Zit ik weer in de auto, denk ik hhmmmm. Niet beter of fijner. Dus ga ik paar dagen later toch weer naar mijn vertrouwde adresje.
 
Al 6 jaar lang wekelijks dezelfde dame. Bevalt prima, nooit op de automatische piloot door haar. Wordt regelmatig aangenaam verrast met nieuwe dingen. Voelt prettig en vertrouwd. Natuurlijk denk ik regelmatig zou je niet eens wat anders proberen. Ook dat doe ik dan. Zit ik weer in de auto, denk ik hhmmmm. Niet beter of fijner. Dus ga ik paar dagen later toch weer naar mijn vertrouwde adresje.
Ik zou dat dus niet kunnen, het is dan alsof je een relatie met haar hebt en dat heb jij waarschijnlijk ook een (betaalde relatie) dan neem ik liever een vriendin.
 
Ik ben eigenlijk altijd op zoek naar een of twee 'vaste' meisjes waar ik steeds kan terugkomen. Natuurlijk is de spanning van een nieuw meisje ook wel eens leuk, maar ik ben voornamelijk op zoek naar de GFE en die vind je, onderhoud je en versterk je eerder bij terugkerende bezoekjes. Je leert elkaar beter kennen, raakt op elkaar ingespeeld, en ook de vertrouwdheid verhoogt dat GFE gevoel. En je weet bijna zeker dat je geld goed besteed zal worden.

Maar als de dame na verloop van tijd op de automatische piloot gaat (wellicht omdat ze denkt dat ik toch al 'binnen' ben) wil ik er nog wel eens een punt achter zetten. Het beste 'vaste' meisje dat ik had, was Leila bij UP Rotterdam. Al snel ging ik helemaal niet meer naar andere meisjes en exclusief naar haar. Iedere keer had ze weer nieuwe dingetjes voor me in petto; nieuwe manieren om me te verwennen. Zo verbaasde ze me iedere keer weer op een positieve manier en bleef de spanning erin.

Op dit moment herinner ik me ten minste zes vaste meisjes in 9 jaar, maar dat moeten er ongetwijfeld meer zijn geweest. Die bezocht ik dan vaak; dat was met drie of vier keer zeker niet afgedaan. Ik denk dat Ibbi in Eindhoven de kroon spant; die zal ik in pakweg vier jaar een paar dozijn keer hebben bezocht.

Ik baal er van dat ik op dit moment geen vast meisje heb. De zoektocht duurt voort.
 
Aanvullend:
Nieuwe dames bezoeken en vaste dames nog eens bezoeken is bijna een geheel ander iets.
Bij de een keer je terug omdat je grofweg weet wat je kunt verwachten en dat dat bevalt, bij de ander is alles nieuw en spannend en onwennig.

Daarom snap ik heel goed dat er mannen zijn die steeds een ander willen bezoeken, maar ook dat er mannen zijn die 'de verdieping' met 1 of 2 dames zoeken.

Zelf zit ik er tussen in. Nieuw is spannender, al bekend en met de juiste click betekent dat het sowieso goed wordt.

Als ik een dame erg knap vind ben ik prima tevreden met een vast patroon qua handelingen.
Maar het mooie van het nieuwe is dat je niet weet wat er gaat komen.

2/3e van de dames bezoek ik maar 1x, 1/3e vaker, veel rond de 2-5x, 1 uitschieter 28x.
 
Vroeger heel veel herhaalbezoek, soms zelfs als service niet zo bijzonder meer was. Nu verschuift dit meer en meer naar nieuwe dames bezoeken. Er zit zoveel moois! Handvol dames blijf ik bezoeken maar wissel goed af.
Ik vind dat een beetje tegenvallen momenteel.

Bv nu heb ik een paar twijfelgevallen, maar geen enkele nieuwe dame spreekt me echt aan.

Het gebeurt maar af en toe dat ik ineens denk: Wow, die moet ik bezoeken.
 
Benut je een zebrapad of steek je in steden als Rome op een willekeurige plaats de gevaarlijke weg over.

Zoek je spanning of veilige geborgenheid (beide binnen het melodrama dat het betaalde damesbezoek blijft).

Het is maar net waarnaar je op zoek bent, of juister geformuleerd: waar je op een bepaald ogenblik naar op zoek bent.

Soms, niet altijd, blijft er binnen de vertrouwde geborgenheid voldoende spanning werkzaam voor een kostelijke ontlading. Dan weer wordt die laatste gevonden bij een aantrekkelijke onbekende, met het risico dat de oversteek naar haar ontaardt in een verkeersongeluk.

Ik kwam een aantal jaren geleden bijna uitsluitend bij één dame. Had zelfs een kopie van haar huissleutel, zodat ik lezend in haar appartement 's avonds rustig kon wachten tot zij was uitgewerkt. Zij voldeed volledig aan mijn behoeften. Maar zij is al tijden gestopt met werken, vond "de liefde" en plant zich nu als trouwe echtgenote gestaag voort in haar thuisland. Het is haar gegund.

Gelukkig zijn er dames in allerlei soorten en maten, maar ook met diverse vaardigheden.

Zij die (de illusie van) een vertrouwde veiligheid kunnen bieden. Zij, ons al bekend of niet, die al dan niet snelle spanningsontladingen bewerkstelligen. Zij die goed zijn in - en goed zijn voor - allebei.

Maar betalen hoort er altijd bij. Met geld dat ons moet opleveren waarnaar op dat specifieke moment wordt gezocht. En dan kan het gebeuren dat we ons door een voor het eerst bezochte dame zwaar betaald gezet voelen.

Dan toch maar weer het zebrapad de volgende keer. Of het er desondanks opnieuw op wagen - gesteld dat iets zichtbaars ons daartoe aanlokt - en weer de gevaarlijke weg oplopen, nooit zonder het risico van ongelukken.

Hoewel … de adrenaline door risico's gegenereerd, die kan ook een ongekend hevige ontlading veroorzaken …

Voor elk wat wils, voor elke wil van het moment elk moment wat … wat wil je nog meer ?
 
Als het de eerste keer geweldig was valt een vervolgbezoek vaak al tegen vanwege te hoog gespannen verwachtingen , je zal het soms ten onrechte als minder ervaren dan de eerste keer omdat je er te veel van verwachtte , ga je dan een derde keer ervaar ik het weer als beter
Ga ik te vaak bij dezelfde dame dan komt er alweer een bepaalde sleur bij kijken en verlang ik weer naar wat nieuws
 
Ik houd ervan om een zekere relatie op te bouwen met een GFE-dame en deze vervolgens regelmatig te bezoeken. De 'relatie' komt dan ook de dienstverlening ten goede.
Tussendoor dan af en toe een andere dame voor de verandering.
Maar zonder vaste dame elke keer een andere levert voor mij te veel 'onvoldoende' bezoeken en dus frustraties op.
 
Zelf ervaar ik het eerste bezoek aan een pros als het beste !

De tweede en daaropvolgende afspraken zijn meestal minder. ?De spanning is dan weg maar ook de magie, de sensatie...Je weet al hoe het verder zal verlopen...

Desondanks blijf ik regelmatig een bepaalde dvp opzoeken maar dan pas na maanden weer. Tussendoor neuk ik dan andere meiden ?. Zo hou ik het toch enigszins leuk ?.
 
Als ik een leuke date heb en een klik heb met de dame is het vaak wel reden tot herhaalbezoek, maar vaak wel niet gelijk de volgende afspraak. Paar keer wel meegemaakt dat het dan meer routine dan spannend word. Soms een tijdje niet gaan en terugkomen wil wel eens helpen. of niet maar dan houd het ook op voor mij.
 
Meerdere dames in het verleden gehad en nog steeds heb waar ik vaker mee afspreek. Nieuw is soms leuk en spannend, maar het is dan maar afwachten wat je krijgt. Vaak heb ik juist de behoefte aan een bekend gezicht, iemand waar ik me meer op mijn gemak bij voel, waar ik een beetje een band mee heb, die weet hoe ik ben, wat ik lekker vind, mee te kletsen is en ik geen prestatiedruk voel. Het gevoel van thuiskomen is mij ook heel veel waard. Voor mij is een bezoekje over het algemeen dan ook niet iets vluchtigs voor mezelf en ben ik zelden na 1x op een dame uitgekeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan