Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ken jij die cijfers dan? En gaat toch om totale markt?
De cijfers? Deels wel, ja. Als ze hun huur van het pand waar ze ontvangen nauwelijks betaald krijgen, is dat al een teken aan de wand. Je kan ook regelmatig eens 'steekproeven doen' (nee, niet met je pietje :- LOL) door bij allerlei leden van het rondreizende circus te informeren naar de mogelijkheden, prijzen enz. Niet dat ik die allemaal ga bezoeken hoor, maar ik merk aan de reacties dat ik zelden lang zou moeten wachten. In verdacht veel gevallen 'mag je direct langs komen'. Ik ken ook verhuurders die er mee stopten omdat het niet meer opbracht, daar de dames te weinig klanten hadden.

Uiteraard niet uit het oog verliezen: hoe hader de crisis toeslaat, hoe meer dames wel eens hun toevlucht gaan zoeken tot de prostitutie, en hoe meer dames zich aanbieden aan het legertje mannen dat inmiddels eigenlijk niet genoeg geld heeft, hoe minder klanten per dame, en hoe minder inkomsten.

Zoals altijd zijn er natuurlijk (gelukkig maar) ook uitzonderingen. Dames met een goede reputatie en een behoorlijk vast klantenbestand bv. Maar in sommige streken zijn dat witte raven geworden te midden van een armoedig legertje 'concurrenten'.

Dat is jouw indruk, maar om te beginnen is het volstrekt niet bij elke dame van 20 naar 15 minuten gegaan. Bovendien is het lager aantal wandelaars, vergeleken met x aantal jaar geleden, "heel toevallig" synchroon ontstaan met een stijging van de levensduurte die alle records brak.
Die fameuze recordstijging van de levensduurte is een fabel die moeilijk uit te roeien is. Begin jaren tachtig bedroeg die jaarlijks bijna 14%, de laatste jaren ongeveer 3%., dus daar moet je het echt niet over hebben.

Die fameuze recordstijging van de levensduurte is een fabel die moeilijk uit te roeien is. Begin jaren tachtig bedroeg die jaarlijks bijna 14%, de laatste jaren ongeveer 3%., dus daar moet je het echt niet over hebben.
Kom eens van onder jouw steen makker. Dit wat je hier schrijft is pure onzin hoor.
Aantal ramen wat leeg staat stigt ook, ook steeds meer raambuurten verdwenen of deels gesloten, aantal privehuizen daalt al jaren hard, tippelzones weg
En rendez-vous hotels, eens populaire tenten in Vlaanderen, verdwijnen ook of hebben het moeilijk.

Internet heeft ook bij winkels veel omzet weggenomen
Dat klopt. En winkels kapotgemaakt ook. Maar het grote verschil is dat die internetwinkels doorgaans legaal werken en ook legale reclame maken. Het internetaanbod aan dvp's is een heel andere zaak. Het zou niet slecht zijn dat die shit-sites die advertenties online zetten, al eens begonnen met de adverteerders officieel te registreren met bv hun EI kaart. Maar de mensen achter zulke sites staan daar natuurlijk niet voor te springen. Als het maar opbrengt. Hier is nog heel veel werk te verrichten, maar de overheid durft of wil er niet aan beginnen.

Een overheid kan dat verbieden, kwestie van vergunningsnr eisen bij advertentie of anders geen advertentie, echter overheden in Nederland gaan steeds meer illegale prive ontvangst gedogen of legaliseren, zoals in Utrecht waar ca 500 dames illegaal werken nu een vrijbrief hebben en er nog maar 2 privehuizen met gemiddeld 20 dames per dag in totaal over die 2 huizen, over zijn

Ja hoor. Maar ik baseer wat ik 'zever' wel op cijfers en niet op perceptie. Maar goed, einde discussie voor mij. Wat baten kaars en bril....
Inderdaad, uw kaars en uw bril deugen niet. Volgens jou is dus het leven niet speciaal duurder tegenwoordig. Je gaat weinig mensen tegenkomen die je daarin volgen. En wat bedoel je met 'perceptie? Iets dat we elke dag opnieuw zien als we economische handelingen verrichten? Is dat ondergeschikt aan cijfertjes die iemand berekent met een of ander 'gewicht' (ponderatie) in de berekening? Nee, het kan zijn dat je denkt economist te zijn, maar ik ga je niet aanwerven. :LOL:
Een overheid kan dat verbieden, kwestie van vergunningsnr eisen bij advertentie of anders geen advertentie, echter overheden in Nederland gaan steeds meer illegale prive ontvangst gedogen of legaliseren, zoals in Utrecht waar ca 500 dames illegaal werken nu een vrijbrief hebben en er nog maar 2 privehuizen met gemiddeld 20 dames per dag in totaal over die 2 huizen, over zijn
Ja, maar dat wil niet zeggen dat dit de oplossing is die het allemaal beter gaat maken. Op die manier verdwijnt elke controle op veiligheid, hygiëne, pooierij, enz. En dat de kwaliteit van de diensten naar de klant toe er niet op verbeteren, dat kan je hier heel vaak lezen. Om nog te zwijgen over de rubriek 'bedreigd na contact'. Ik heb nog nooit geweten dat ik na een bezoek aan een raamdame nadien een dreigberichtje kreeg...

Terug
Bovenaan Onderaan