Herne, Salome, Alice 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
842
23/09/21
453
56
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na twee jaar weer eens Salome bezocht.
Het prettige aan deze club is dat het betaalbaar is en overall de dames niet slecht zijn.
Zoals ik had verwacht was het rustig op donderdag en en schijnt in de weekenden ook niet veel drukker te zijn. Meeste meiden zitten thuis en hebben we ook weinig zin in omdat ook de klanten wegblijven. Het was ook rustig betreft collega ijsberen. Ik telde ongeveer 10 meiden en iets minder heren en allen 60+ :D

Alice zat op een kruk naast de bar en zag er wel prima uit qua gezicht en body, niet superslank maar normaal zou ik zeggen.

Op de kamer heeft mij heerlijk weten te pijpen en maakte ook geen gehaaste indruk maar vroeg af en toe of ik klaar was om voor intiem te gaan.
Na het omdoen van een condoom kwam zij bovenop mij, ondanks wat glijmiddel was ze super strak. De een vind het prettig maar ik dus niet.
Ik heb haar gevraagd om pijpend klaar te laten komen en dat vond ze dus geen probleem.
Heerlijk klaargekomen en na wat eten, drinken en vijftig euro uit de gokmachine tikken voor de tweede ronde met Mona naar binnen geweest. Qua service het zelfde alleen geen intiem maar alleen pijpen en masseren.
Ik denk dat ik over een maandje weer eens een bezoek ga brengen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan