WHEM Hesther, Zoetermeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik woon in Zoetermeer en kom haar ook bij elke zoekactie als eerste tegen. Ik had ook iets gelezen over haar en iets weerhoudt me telkens om met haar af te spreken. Misschien ga ik een keer overstag want het aanbod is niet echt overweldigend hier in de stad ?
 
Alle oude recensies zijn gewoon na te lezen heren
 
Ik woon in Zoetermeer en kom haar ook bij elke zoekactie als eerste tegen. Ik had ook iets gelezen over haar en iets weerhoudt me telkens om met haar af te spreken. Misschien ga ik een keer overstag want het aanbod is niet echt overweldigend hier in de stad ?
Je hebt helemaal gelijk. Woon ook in Zoetermeer en heb ook alleen maar negatieve reacties van haar gelezen. Ze adverteert trouwens ook samen met haar vriend of man.

 
Je hebt helemaal gelijk. Woon ook in Zoetermeer en heb ook alleen maar negatieve reacties van haar gelezen. Ze adverteert trouwens ook samen met haar vriend of man.

ik woon ook in zoetermeer. weinig aanbod. de locatie bij stadshart wordt sinds corona niet meer gebruikt volgens mij. jullie nog tips voor zoetermeer?
 
ik woon ook in zoetermeer. weinig aanbod. de locatie bij stadshart wordt sinds corona niet meer gebruikt volgens mij. jullie nog tips voor zoetermeer?
Ik zoek mijn genot altijd buiten Zoetermeer. Al is het alleen maar om geen bekenden tegen tekomen. Rotterdam is veel te doen en natuurlijk Den Haag ook.

Denk er over na om Amber in Gouda eens te bezoeken ( alleen op woensdag) of Lotte in Rotterdam.
 
ik woon ook in zoetermeer. weinig aanbod. de locatie bij stadshart wordt sinds corona niet meer gebruikt volgens mij. jullie nog tips voor zoetermeer?
Sweet Lake City, idd niet veel te wandelen af en toe komt er wat op roulatie voorbij dat een bezoek waard is. Salon261 is vlak bij goede ervaringen daar met o.a. Jenna, Sandra, Lara
 
Ik zoek mijn genot altijd buiten Zoetermeer. Al is het alleen maar om geen bekenden tegen tekomen. Rotterdam is veel te doen en natuurlijk Den Haag ook.

Denk er over na om Amber in Gouda eens te bezoeken ( alleen op woensdag) of Lotte in Rotterdam.
Welke Amber is dat Dree?
 
Welke Amber is dat Dree?
Amber werkt alleen op woensdag bij Gouda prive. Ze heeft zelf een advertentie op kinky en het prive huis adverteert natuurlijk ook. Beide advertenties zijn nu offline. Kijk maar dibsdag of woensdag dan zie je ze weer staan. Is een heerlijke 35 jarige slanke meid.
 

Bijlagen

  • 9cff407b-dbcd-452b-86ac-4c312cf76765_thumb_162.jpg
    9cff407b-dbcd-452b-86ac-4c312cf76765_thumb_162.jpg
    7,9 KB · Weergaven: 96
Je hebt helemaal gelijk. Woon ook in Zoetermeer en heb ook alleen maar negatieve reacties van haar gelezen. Ze adverteert trouwens ook samen met haar vriend of man.

Ik had nog niet eens de link gelegd omdat ze daar Esther heet in plaats van Hesther :D Maar oké, ik heb hier al genoeg gelezen om zeker te weten dat ik daar niet naartoe hoef te gaan.
 
Ben lang geleden bij (H)ester langs geweest. Moet eerlijk zeggen dat ik de ontvangst destijds keurig vond, (locatie, badkamer)
Heb toen een prima massage gehad en de overige diensten waren in mijn herinnering prima. Misschien is er in de tussentijd het e.e.a. verandert.
De reden dat ik er nog meer geweest ben, was de camera in de slaapkamer.
 
Ben toch maar eens geweest bij Hester. Ze is niet geheel zoals op de foto's. Had ik kunnen weten, is wel vaker bij de foto's op Kinky. Massage was oke, voor de rest is het echt helemaal niets. Wat een verschrikking. Nooit meer. Kan nog veel meer nare dingen zeggen over haar, ga ik niet doen. Maar ga er aub nooit heen.
 
Hé hallo medewandelaars, ik ben al paar keer bij (H)esther uit zoetermeet geweest dit jaar, en de laaste keer was in juli 2022, had voorheen wel andere adressen maar sinds ik haar ken kom ik daar niet meer aan toe. Zij ziet er het zelfde uit als op de foto's ik vind haar in echt zelfs iets leuker. Ze heeft een leuke kamer met een groot massage tafel wel voor twee personen en licht heelijk, zij zelf, en ontvangst plek zijn altijd schoon en goed verzorgd. Haar massage is top, zo ook alles wat zij aan seks doet, geniet er altijd volop van, en vind haar geweldig, ze speeld niets alles is echt, dus je zou haar ook wel moeten verwennen wil je zelf er alles uithalen. Ze geeft ook massage met een masseur daar heb ik nog geen gebruik van gemaakt. Ja voor mij een aanrader gemiste kans als je niet langs gaat en van massage en seks houdt.
 
Als reactie op post #24.

Pas sinds kort lid, nog maar 1 bericht, en dat bericht is dan al gelijk een goede en nette recensie voor een dame die het nog niet gelukt is om overtuigend lovende recensies over haar te laten schrijven door mensen die bij haar zijn geweest.

Het zou normaal gesproken niet lang duren voordat iemand weer de 'Wij van wc-eend adviseren wc-eend' slogan als reactie er achteraan zou plakken.
 
Ik ben jaren geleden bij Hester geweest. Toen zag eruit op de foto in dat zomerachtige witte jurkje met rode, paarse, en blauwe bladeren.
Alles gebeurde op een luchtbed op de grond. Ze bouwde alles leuk op door eerst te masseren, en daarna te glijden met haar lichaam over mijn rug en de voorkant. Hierna volgde het pijpen en kwam zij op mij zitten toen het condoom eromheen was. Het afsluitend standje was doggystyle .
 
Jaren geleden bij Hester, toen nog gewoon Esther, geweest, en dat was zeker geen positieve ervaring.
Echt heel passief, geen enkel initiatief en inzet, om nog maar te zwijgen over (als klap op de spreekwoordelijke vuurpijl) de camera in de kamer :oops:
Pas nadat ik de camera had ontdekt en er haar naar vroeg, begon ze actief te worden, maar toen was er al geen redden meer aan :(
Maar goed, ieder het zijne zal ik maar zeggen.....
 
Ben toch maar eens geweest bij Hester. Ze is niet geheel zoals op de foto's. Had ik kunnen weten, is wel vaker bij de foto's op Kinky. Massage was oke, voor de rest is het echt helemaal niets. Wat een verschrikking. Nooit meer. Kan nog veel meer nare dingen zeggen over haar, ga ik niet doen. Maar ga er aub nooit heen.
Jammer, ik ben wel benieuwd.
 
Jaren geleden bij Hester, toen nog gewoon Esther, geweest, en dat was zeker geen positieve ervaring.
Echt heel passief, geen enkel initiatief en inzet, om nog maar te zwijgen over (als klap op de spreekwoordelijke vuurpijl) de camera in de kamer :oops:
Pas nadat ik de camera had ontdekt en er haar naar vroeg, begon ze actief te worden, maar toen was er al geen redden meer aan :(
Maar goed, ieder het zijne zal ik maar zeggen.....
Die camera is mij destijds niet opgevallen. Maar goed, als zij daar dan blij van kan worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan