WHEM Hesther, Zoetermeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Newbie @HappyTeddy is nu ineens stil. De prijs tja gezien haar diensten en ijskoniging achtig houding hoopte ze toch nog degene die voor het eerstkomen bij haar over de streep te trekken. Geen anaal geen tz gewoon een draaiboek uit een slechte film..
Waarom zou ik steel zijn, volgens mij heb ik al zat gezecht toch, ik vermaak mij er prima en de rest zoekt het maar uit. Als jullie zo graag slecht wille praten over iemand, girlsreview.nl begrind aardig op de aude Hookers te lijken waar mensen zomaar alles kan schijven een ander slecht te maken. Snap dat niet maar ieder ze ding.

Nu weten we het doel van die camera bij haar , we waren gewoon lesmateriaal voor haar dochter ....... Schokkend verhaal , zieke geesten mevrouw M. ( S ) en meneer M. Zie mijn post "Nieuwsberichten/Uit de media"

Anton had dus sex met zijn dochter....en de sex met haar klanten was oefenmateriaal voor dochterlief....

Laatst bewerkt:
Les hieruit: rechtsomkeert maken als iets niet klopt. En een camera klopt niet. Nooit! Het is moeilijk als je bloedgeil bent en je bent al binnen. Maar ga weg bij het minste onderbuikgevoel.

Ik kan me haar advertentie herinneren en ik vond haar interessant, want bij ietwat rijpe, Nederlandse dames kom ik graag. Goddank is het er nooit van gekomen.

Terug
Bovenaan Onderaan