Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na een flink uit de hand gelopen date gisteren kreeg ik daarnet dit berichtje van m'n favo dvp (origineel in het Frans, dus ff vertaald):
"Pff, onmogelijk om deze morgen klanten te ontvangen. M'n poesje is nog beurs en wil niet mee. Bedankt om me zoveel orgasmes bezorgd te hebben!"
😂
Dat is een zo niet alledaagse opmerking dat ik hem nog geloof ook van haar. 😂😂
 
Een dame die maar zeer sporadisch ontvangt liet me weten dat ze weer in de stad was... Toen ik haar zei dat ik die dagen niet kon... antwoordde ze:
"Oh! Jammer! Er is een reden dat ik aan u dacht'
 
Dvp's die jaloers worden en me claimen gaan me inderdaad als klant verliezen. Die onzin moet ik niet aan me kop hebben. Als je eraan toegeeft ben je het haasje. Duidelijke grenzen stellen met zulke dvp's: "I fuck who I want, understand?". Moet je opletten hoe harder ze je neuken de volgende keer. 😎
 
Dvp's die jaloers worden en me claimen gaan me inderdaad als klant verliezen. Die onzin moet ik niet aan me kop hebben. Als je eraan toegeeft ben je het haasje. Duidelijke grenzen stellen met zulke dvp's: "I fuck who I want, understand?". Moet je opletten hoe harder ze je neuken de volgende keer. 😎
Hier ook ik beslis uiteindelijk zelf waar ik naar binnen ga. Je hebt van die raamdames die je dan uit wraak slechte service geven omdat je een andere hebt bezocht zo kinderachtig. Je hebt thuisontvangst dames die hun vaste klanten een bericht sturen als ze weer in het land zijn en als je haar niet bezoekt is het over en uit en verwijderd ze je uit haar whatsapp omdat ze dat ziet als een afwijzing. Ze houden totaal geen rekening dat de klant misschien geen tijd heeft of een keer een andere dame wil bezoeken alsof je in een relatie zit en niet mag vreemdgaan terwijl zij met meerdere mannen per dag neuken het moet niet gekker worden.😅
 
Een dame die maar zeer sporadisch ontvangt liet me weten dat ze weer in de stad was... Toen ik haar zei dat ik die dagen niet kon... antwoordde ze:
"Oh! Jammer! Er is een reden dat ik aan u dacht'
Doet me denken aan een Venezolaanse die slechts sporadisch in Nederland is. Op een gegeven moment ontving ik een bericht van haar dat ze me graag weer wilde zien. Dus ik reageerde enthousiast: "Je bent weer in Nederland!". Maar ze antwoordde ontkennend. "Maar waar ben je nu dan?", vroeg ik. "Gewoon thuis.", antwoordde ze. Dus ik vroeg: "Maar je ben hier dus snel?". Weer antwoordde ze ontkennend.
Aardig was het wel, maar ik had er verder niets aan.
 
Hahah! Laat mij er even een twist aan geven…. Ik stap ergens binnen en spreek in eerste instantie een prijs af van € 50 voor een vluggertje, jaren '00.. ik kan altijd nog extraas bijnenemen, als dat ook aangeboden wordt, is mijn idee.
De dame is wel HEEL vlug. Fake gehijg, alles om mij binnen 10 minuten buiten te werken…. Zegt ze (en terecht,)
als je biefstuk betaalt, krijg je biefstuk. Jij betaalt voor gehakt..en je krijgt gehakt,
Geweldig toch!
 
Ik heb een paar aardige ervaringen in mijn leven meegemaakt in bordeels en in het ramen circuit die ik 'koester' in mijn hoofd en waaraan ik soms nog met een glimlach terugdenk:
1. Een duitse DVP zei ooit tegen mij in de tijd nog dat een geschoren pik nog nog niet tot de standaard uitrusting van de gemiddelde wandelaar behoorde: 'Schönen Schwanz hast du da!'.
2. 'Verwek er maar één!', zei een DVP die bij Cindy aan het Hisveltplein in Arnhem werkte ooit tegen mij toe ik aanstalten maakte een CD te gebruiken...Ik wist niet wat ik hoorde, deze dame vroeg me dus letterlijk haar vol te spuiten met de intentie een kind te verwekken...
3. 'Explode in me!', zei een Roemeense DVP ooit tegen mij bij Escape toen ik haar een tijdje aan het doen was in verschillende standjes en ik voor de gein zei: 'Zal ik je nog een tijdje neuken of zal ik je volspuiten ?'. (uiteraard in het Engels). Dit was overigens wel met condoom dus dat: 'Explode in me!' moet je niet te letterlijk nemen, dit in tegenstelling tot de dame bij Cindy die me dus letterlijk vroeg haar te bezwangeren..
[h3][/h3]
Voor ik mijn favoriete DVP heb leren kennen, was ik meermaals bij een DVP die ondertussen gestopt is...Elke keer ik bij haar was, na de opwarming, dezelfde sensuele woorden...."Pick your goal". Wel, ze had zeker "goals"....
 
Terug
Bovenaan Onderaan