Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik hoor dat ook geregeld maar ik neem het wel aan. Als ik zie hoe andere klanten in de gezamenlijke ontvangstruimte van een privéhuis of in een raambuurt er soms bijlopen, is het niet moeilijk te geloven dat dit compliment gemeend is.
Dat soort dingen geloof ik ook wel als ze dat tegen mij zeggen voornamelijk ook omdat andere er soms bijlopen alsof ze net uit bed komen.
 
Nou laten we gaan:

Het leukste wat een klant voor mij deed, was begrip tonen toen ik aankwam op de enigszins beperkte ontmoetingsplaats.
Wat er gebeurde, is dat ik van Brussel naar Eidhoven was gegaan met als enig doel deze cliënt op zijn verzoek te ontmoeten. Het was onze eerste date en ik was erg zenuwachtig omdat ik nog nooit zo ver was gegaan om een heer te ontmoeten.
Toen, op een paar meter afstand van zijn huis, raakte een fietser mij in de rug en viel ik op de grond.
Ik kwam hinkend en met een gepijnigde uitdrukking op mijn gezicht bij het huis van deze cliënt aan. Ik vroeg hem een warme douche te nemen en een paar minuten op zijn buik te gaan liggen, zodat mijn pijn zou verdwijnen. Hij was behulpzaam en begripvol en hielp mij. Binnen 15 minuten was ik nieuw en nu echt opgewonden om deze vriendelijke heer te ontmoeten die me hielp zonder druk op me uit te oefenen. Uiteraard heb ik ter compensatie extra tijd met hem doorgebracht.

Nu over de coole dingen die ik deed:
Ik ben over het algemeen buitengewoon aardig voor de heren die naar mij toe komen en ik doe maar een paar dates per maand, omdat ik er graag voor zorg dat ik enthousiast ben en bereid ben om spannende momenten te beleven. Ik ben erg goed in het "lezen" van uitdrukkingen en maniertjes. Eén ding dat ik voor alle heren doe, is me aan hen aanpassen en persoonlijke service bieden.
Ik herinner me twee ontmoetingen in het bijzonder:
1- De man krijgt in de laatste seconden van onze date het telefoontje dat zijn moeder een hartaanval heeft gehad en is overleden.
De man was er duidelijk kapot van en huilde in tranen in de hotelkamer. Ik bood alle steun die ik kon en hij omhelsde me en hield me gekweld in zijn eigen emoties. Ik gaf hem alle tijd die ik kon. Ik omhelsde hem, kleedde hem aan, zorgde voor al zijn persoonlijke bezittingen en boekte een Uber voor hem. De man was in shock. Pas toen ik hem verzekerde dat hij meer 'wakker' was, zei ik: 'Als je je goed genoeg voelt om te vertrekken, loop ik met je mee naar de auto. Laat het me weten als je iets nodig hebt.'
Hij vertrok en ik hield contact met hem via berichten om er zeker van te zijn dat het goed met hem ging en om mezelf beschikbaar te stellen als hij iets nodig had.

2- De heer had thuis een hond en deze hond was net zo schattig als behoeftig. Hij kon zich niet genoeg ontspannen omdat zijn hond om aandacht vroeg en hij haar nog niet had geaaid omdat hij toegewijd was om tijd met mij door te brengen. Ik stelde voor dat we een half uurtje met zijn hond zouden gaan spelen en dat ik hem die extra tijd niet in rekening zou brengen. Hij accepteerde het en we speelden ongeveer 40 minuten met de teef. Ik lachte, aaide de hond, gooide ballen zodat ze ze kon vangen, speelde 'rag tag' met de hond... Ik had echt plezier. Daarna liet de hond ons met rust en was rustig, en hij vond het geweldig om te zien dat ik een van de dingen waar hij het meest van hield echt waardeerde.

Over aardige dingen zeggen: Tenzij de man echt vervelend en onzorgvuldig tegen mij is geweest, zoek ik ALTIJD naar iets aardigs om te complimenteren en goede feedback te geven. Ik denk dat de heer hierdoor meer vertrouwen krijgt in zijn werkelijke capaciteiten. Als een man goed kan zoenen, zeg ik hem dat, als hij goed neukt, zeg ik hem dat, als hij het gemakkelijk vindt om met me te praten, zeg ik hem dat dat heel goed is, als hij aardig en genereus tegen me is, vertel ik het ook hij dat. Er zijn gevallen geweest waarin de man in geen van deze uitzonderingen uitzonderlijk was, maar hij arriveerde precies op tijd en ik was erg snel en hartelijk bij het regelen van de date met mij, dus ik prees de manier waarop hij mijn tijd en mijn werk respecteerde.
Er is zelden iets om niet te prijzen.
 
Over aardige dingen zeggen: Tenzij de man echt vervelend en onzorgvuldig tegen mij is geweest, zoek ik ALTIJD naar iets aardigs om te complimenteren en goede feedback te geven.
Dankjewel.

Even los van de daarop volgende date en prestaties, het is gewoon fijn om als man een complimentje te krijgen, al helemaal van een knappe vrouw.
Wel/niet echt of gemeend is niet zo belangrijk. Als het er niet te dik op ligt dat het een 13 in een dozijn standaard zinnetje is, is het gewoon fijn.
 
Van Chinese DVP's krijg ik vaak te horen dat ik er goed uitzie. Bij dat compliment denk ik dat ze dat tegen (bijna) al hun klanten zeggen. Een paar keer heb ik ook te horen gekregen dat ik lekker ruik. Dat vind ik wel heel leuk om te horen en komt op mij meer gemeend over.

Eén dame is mij wel bijgebleven. Bij mijn eerste bezoek aan haar kreeg ik de twee eerder genoemde complimenten te horen. Ik weet hoe ik "ik vind je heel leuk" en "ik hou van je" in het Chinees moet zeggen. Ik zei het eerste tegen haar en kreeg van haar in het Engels een "I love you" te horen. Denkend dat ze misschien niet wist wat het in haar taal betekende, zei ik het in het Chinees, en ze zei dat ze het wist. Daarna heeft ze een paar keer in het Chinees verteld dat ze van me houdt. Dat lijkt me niet echt iets wat een DVP bewust tegen haar klant zegt... Maar goed, ik ga er verder niet te veel achter zoeken. Wat mij is bijgebleven is dat ze haar telefoon erbij pakte en iets in de vertaal-app insprak. Ze zei dat ik haar moet berichten als ik een keer een hele nacht bij haar wil doorbrengen, voor de prijs van 2 uurtjes. Ze zei dat ze dat niet aan iedereen aanbiedt, en dat ze mij vertrouwt.

Binnenkort maar weer eens bij haar langsgaan.
 
Wat mij is bijgebleven is dat ze haar telefoon erbij pakte en iets in de vertaal-app insprak. Ze zei dat ik haar moet berichten als ik een keer een hele nacht bij haar wil doorbrengen, voor de prijs van 2 uurtjes. Ze zei dat ze dat niet aan iedereen aanbiedt, en dat ze mij vertrouwt.
Gelukkig heb je hier niet verteld wie ze is, anders had je wel haar vertrouwen geschonden en stonden er nu rijen mannen klaar om haar te vragen of ze ook een nacht bij haar konden blijven voor de prijs van 2 uur.
 
Binnenkort maar weer eens bij haar langsgaan.
Inmiddels een nacht met haar doorgebracht. Voor mij de eerste keer dat ik de hele nacht met een DVP doorbreng, dus die kan ook van de bucketlist.

De seks was prima. Ik ben gewend om alleen te slapen en ik logeer ook niet veel, dus ik had daarom al moeite om in slaap te vallen. Daar kwam ook nog bij dat ze ongelooflijk hard aan het snurken was. Ze lag tegen me aan dus ik kon vol meegenieten... :ROFLMAO: In de vroege ochtend heb ik haar wakker gemaakt en gezegd dat ik naar huis ging om alsnog wat slaap te pakken. Vond ze jammer want ze had gehoopt om samen wakker te worden en te ontbijten. Doen we de volgende keer wel.

Gelukkig heb je hier niet verteld wie ze is, anders had je wel haar vertrouwen geschonden en stonden er nu rijen mannen klaar om haar te vragen of ze ook een nacht bij haar konden blijven voor de prijs van 2 uur.
Klopt, ik ga haar hier voorlopig ook niet bekendmaken. Misschien biedt ze het wel aan meedere klanten aan, who knows
 
Inmiddels een nacht met haar doorgebracht. Voor mij de eerste keer dat ik de hele nacht met een DVP doorbreng, dus die kan ook van de bucketlist.

De seks was prima. Ik ben gewend om alleen te slapen en ik logeer ook niet veel, dus ik had daarom al moeite om in slaap te vallen. Daar kwam ook nog bij dat ze ongelooflijk hard aan het snurken was. Ze lag tegen me aan dus ik kon vol meegenieten... :ROFLMAO: In de vroege ochtend heb ik haar wakker gemaakt en gezegd dat ik naar huis ging om alsnog wat slaap te pakken. Vond ze jammer want ze had gehoopt om samen wakker te worden en te ontbijten. Doen we de volgende keer wel.


Klopt, ik ga haar hier voorlopig ook niet bekendmaken. Misschien biedt ze het wel aan meedere klanten aan, who knows
Misschien volgende keer vroeg in de morgen met haar afspreken eerst ontbijten en dan sex. 😀 😀 Of andersom. Eerst sex en dan ontbijten.

Ik ben zelf ook niet zo van bij iemand blijven slapen. Meestal ben je de helft van de nacht wakker. Ik tenminste wel.
 
Inmiddels een nacht met haar doorgebracht. Voor mij de eerste keer dat ik de hele nacht met een DVP doorbreng, dus die kan ook van de bucketlist.

De seks was prima. Ik ben gewend om alleen te slapen en ik logeer ook niet veel, dus ik had daarom al moeite om in slaap te vallen. Daar kwam ook nog bij dat ze ongelooflijk hard aan het snurken was. Ze lag tegen me aan dus ik kon vol meegenieten... :ROFLMAO: In de vroege ochtend heb ik haar wakker gemaakt en gezegd dat ik naar huis ging om alsnog wat slaap te pakken. Vond ze jammer want ze had gehoopt om samen wakker te worden en te ontbijten. Doen we de volgende keer wel.
Ieder zijn ding, maar het leukste van met een vrouw slapen is voor mij niet het slapen zelf. Dat is juist het samen wakker worden en ontbijten.
Wat uurtjes minder slaap heb ik daar graag voor over en haal ik met een middagdutje wel weer in.
 
Als ik bij een nieuwe dame ga en ze vraagt achter mijn leeftijd dan laat ik ze raden maar meestal zeggen ze rond de 44 maar ik ben de 50 gepasseerd dat is al een compliment op zich en laatst zij een vaste dame dat ik mooi geschapen ben
 
Terug
Bovenaan Onderaan