Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoiets is mij vanmiddag nog gezegd door de DvP die ik bezocht... Of ze het echt meende, weet ik niet. Het lijkt me geen erg realistische carrièrekeuze op mijn 58ste. Al zou ik de bijverdienste best kunnen gebruiken... om bezoekjes aan DvP's te kunnen betalen!
Ik denk dat leeftijd niet uitmaakt zolang je er redelijk goed uitziet. Wat hogere leeftijd kan misschien een voordeel zijn bij oudere alleenstaande, gescheiden dames of weduwes. Een luisterend oor en aanraken/knuffelen is wat ze het meeste missen. Zeker in deze tijden.
 
Dit is niet iets dat "gezegd" is, maar het past wel in dit topic.
Een populaire dame die altijd maar heel kort vrij staat. Ik was al een tijd aan het wachten of ik er tussen kon komen.
Op een gegeven moment zag ik haar eindelijk staan. Maar een andere wandelaar was dichterbij en sprak haar aan.
Ze zag mij ook staan, en stuurde toen die ander weg om mij binnen te laten 🥰 daar werd ik blij van.
 
Ghoh zoveel. Maar dat ze me wel knap vind en dat mijn penis de perfectie benaderd is altijd wel leuk om te horen. Van eender welke vrouw zou ik dat met een korreltje zout nemen maar bij haar niet.

Ik begrijp dan alleen niet zo goed waarom je, als je het wel voor waar aanneemt als dame x het zegt, dan hetzelfde gezegde niet geloofd als andere dames dat zeggen? Wat is er gebeurt? Daarvoor geloofde je het nog toch hahaha ik hoor alleen maar bevestigingen daarvan. Mijn advies: twijfel never nooit niet over een woord wat een dvp over je lul zegt; dit is zo'n ding waar je de dames best kan geloven op hun woord, slechts heel soms ietswat overdreven of lichtelijk overschattend, maar dat is waarschijnlijk gewoon uit enthousiasme vanwege het aanzien ;)
 
Ik begrijp dan alleen niet zo goed waarom je, als je het wel voor waar aanneemt als dame x het zegt, dan hetzelfde gezegde niet geloofd als andere dames dat zeggen? Wat is er gebeurt? Daarvoor geloofde je het nog toch hahaha ik hoor alleen maar bevestigingen daarvan. Mijn advies: twijfel never nooit niet over een woord wat een dvp over je lul zegt; dit is zo'n ding waar je de dames best kan geloven op hun woord, slechts heel soms ietswat overdreven of lichtelijk overschattend, maar dat is waarschijnlijk gewoon uit enthousiasme vanwege het aanzien ;)
Komt gewoon omdat ik een vrij onzeker persoon ben. De eeuwige twijfelaar zeg maar.
 
Komt gewoon omdat ik een vrij onzeker persoon ben. De eeuwige twijfelaar zeg maar.

Dat is ook een beschrijving van mij man! Maar niet als ik aan het daten ben haha volg het orgaan waar het meeste bloed zit niet teveel nadenken

En als dames tegen mij wat over me lul zeggen:
1) ik vind het geil; die prikkel krijg ik, maar ik ga er verder niet over nadenken
2) junior schijnt dan echter vaak wel te denken dat die ze nek nog net wat verder kan uitsteken ;)
3) meest ultieme is dat het hem met een paar aanrakingen meestal nog lukt ook hahaha
4) als dame dan ook nog eens grote ogen opzet, hongerige blik krijgt, hem nog meer complimentje geeft...

Ja dan zijn dag niet meer stuk hoor; ik denk serieus dat positieve dingen over mijn lul horen wel eens een van de diepgewortelde redenen kan zijn dat is plezier vind in wandelen :D
 
Mijn nickname hier komt van een mijn vorige vaste dame die mij onder deze naam op haar telefoon had staan. Dat op zich vond ik altijd al een compliment. Onze dates waren voor mijn altijd een feestje en zij genoot ook ontzettend, vooral van 1 speciale manier hoe ik haar masseerde tijdens het voorspel. Ze gaf aan dat ik dat als geen ander beheerste. Hierdoor konden onze dates wel eens flink uitlopen, vooral omdat het voorspel alleen al gauw een uur kon duren. Voor onze dates, als ze bij mij langs kwam, kookte ik voor haar, hadden we leuke gesprekken. We hadden, ondanks het leeftijdsverschil en dat het ook een financiële kant had, een goeie klik. Ook vele, gemeende complimentjes gehad door de jaren heen, eentje die me echt is bijgebleven: "dit was een 10" na zo'n massage terwijl haar ogen sprankelde.

Ze is inmiddels al een paar jaar gestopt maar we zien elkaar zeker 1 a 2 keer per jaar om gezellig te lunchen of uit eten te gaan. Toevallig heeft ze me onlangs nog geappt en uitgenodigd om in haar nieuwe woonplaats te komen lunchen. Toen ik daar positief op antwoorde en zij reageerde met: "Jaaa superleuk!", voelde het als een compliment met terugwerkende kracht.

Met mij huidige vaste dame heb ik overigens weer een ontzettend leuke klik terwijl ik daar weer hele andere soort dates mee hebben, veel meer orgasme gericht, en dan vooral haar orgasme, of beter gezegd orgasmes. Je bent en blijft tenslotte een pleaser. Haar complimenten zijn o.a. "moordwapen" (wel bovengemiddeld maar zo erg ook weer niet), "wat doe je toch met me" na haar zoveelste orgasme en "ik weet het niet meer, ik geef me over, doe maar wat je wilt" na een aaneengeregen rij orgasmes. Ik zie me zelf overigens meer als een 7+ qua bedprestaties maar bij haar raak ik de juiste snaar.

Ieder zijn eigen ding natuurlijk maar ik zou nooit een dame bezoeken voor alleen mijn eigen genot. Daarnaast vind ik respect ook ontzettend belangrijk en ik denk dat dames dit ook instinctief aanvoelen. Ik zie af en toe onder recensies de dooddoener "behandel haar met respect" staan, wel waar maar dit geldt toch voor elke beroepsgroep. Ik werk zelf in een dienstverlenend beroep en krijg ook wel eens onbeschofte of respectloze klanten dus weet hoe dat voelt. What you give is what you get.
 
een beetje handige dvp geeft natuurlijk complimentjes aan leuke klanten, in de hoop dat je nog eens terugkomt. Ook mijn piemel krijgt met regelmaat complimentjes, net als andere handelingen ;-)

anyway, soms doen dames ook wel eens grappige uitspraken. Een Nederlands meisje dat net in het vak gestapt was, ze zal zo rond de 21 zijn geweest vroeg me toen ze lekker bovenop me zat "doe ik het zo goed mijnheer?" Zelf was ik ergens in de 30..
Een andere dame vroeg me eens "bent u tevreden over mijn diensten?" nadat ik het cd volgespoten had.
Beide zullen wel keurig opgevoed zijn geweest, moest er wel om lachen.
 
een beetje handige dvp geeft natuurlijk complimentjes aan leuke klanten, in de hoop dat je nog eens terugkomt. Ook mijn piemel krijgt met regelmaat complimentjes, net als andere handelingen ;-)

anyway, soms doen dames ook wel eens grappige uitspraken. Een Nederlands meisje dat net in het vak gestapt was, ze zal zo rond de 21 zijn geweest vroeg me toen ze lekker bovenop me zat "doe ik het zo goed mijnheer?" Zelf was ik ergens in de 30..
Een andere dame vroeg me eens "bent u tevreden over mijn diensten?" nadat ik het cd volgespoten had.
Beide zullen wel keurig opgevoed zijn geweest, moest er wel om lachen.
Ik had ooit eens eens een date met een dvp van 18-19. Met trillende stem zei ze. Hallo meneer u bent de eerste..bleek ik haar allereerste klant ooit. Ze was zo zenuwachtig.
Ik was toen dan ook redelijk imposant met mijn 105 kilo nog. En zij was klein en fijn.
Ik ben er zuinig op geweest. Ze was een schat en ik had respect. Meer moest het niet zijn.
 
een beetje handige dvp geeft natuurlijk complimentjes aan leuke klanten, in de hoop dat je nog eens terugkomt. Ook mijn piemel krijgt met regelmaat complimentjes, net als andere handelingen ;-)

anyway, soms doen dames ook wel eens grappige uitspraken. Een Nederlands meisje dat net in het vak gestapt was, ze zal zo rond de 21 zijn geweest vroeg me toen ze lekker bovenop me zat "doe ik het zo goed mijnheer?" Zelf was ik ergens in de 30..
Een andere dame vroeg me eens "bent u tevreden over mijn diensten?" nadat ik het cd volgespoten had.
Beide zullen wel keurig opgevoed zijn geweest, moest er wel om lachen.
Stel je voor dat ze oprecht geinteresseerd zijn in hoe je hun dienstverlening vond en dat je na afloop een NPS-mail krijgt: "hoe waarschijnlijk is het dat je me als DVP aanbeveelt bij een van je vrienden" waar je dan een score van 1 tot 10 op moet geven 😁
 
Dit zou ik ook eens een keer mee willen maken. En haar dan helemaal op haar gemak stellen en ervoor zorgen dat ze een goede eerste ervaring heeft.
Heb het 2 keer meegemaakt. De eerste was op korte tijd gestopt, dus een herhzlingsdate zat er niet in. De tweede was ook gestopt maar is dan nog ff een soort van sugarbaby geweest tot ze een liefje had. Was leuk maar zou het niet meer doen.
 
Het enige wat ze zei was: je hebt mij helemaal gek gemaakt.

Waarna ze zich omdraaide, een vibrator nam, die in haar kutje stak, mijn lul vastnam en die naar haar kontje bracht 😊

Zonder de meerprijs die ze hier normaal voor vraagt 🤪

Damn mijn dag is goed!! 😊😊😊
 
Dat is waar. Niet een, niet 2, maar een aaneengeregen rij aan orgasmes….. ik probeer me even in te beelden hoe dat gaat.
Nou....., leuk om mee te maken maar er is ook een "nadeeltje"

Ooit een toppertje, inmiddels gestopt, verwent in sauna/welness.
Dame kon zowel clitoraal als vaginaal klaarkomen, kwam dus in een "orgasmegolf" al tijdens voorspel.
10 of 12 keer heftig klaargekomen en toen flauwgevallen. o_O
Duurde paar minuten maar na bij kennis te zijn gekomen was ze dus echt volledig uitgeput. Geen "goesting" meer whatsoever. :censored:
Was een kort saunabezoekje, gelukkig bleef ze slapen dus wel nog wat schade ingehaald. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan