Het breekpunt is bereikt.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Scrollend door de site heb ik dit topic gevonden en heb de commentaren met aandacht gelezen. In het verleden kwam ik nog wel in de Haagse straten en heb hiervan ook in het topic "Geschiedenis Prostitutie Den Haag" een aantal berichten gepost. Op het ter ziele gegane Hookers had ik ook aardig wat recensies geplaatst. Mijn voorkeur gaat uit naar latina's en dan met name de (voor mij althans) aantrekkelijke en service gerichte van 35/40+. Enerzijds vanwege de kwaliteit van de service en anderzijds vanwege het feit dat ik hun talen spreek. Op een gegeven moment heb ik mijn aandacht verlegd naar het bezoeken van Privé Huizen en vervolgens het bezoeken van dames privé. De straten bezocht ik nog wel sporadisch totdat ik een aantal "favorieten" had gevonden in de Doubletstraat in Den Haag. Dit was tot Corona, daarna veranderde veel. Mijn favorieten vertrokken en van hen keerde er later slechts één terug in de straat.
Terug naar privé bezoek dus. In dit segment had ik op een bepaald moment eveneens een aantal "favorieten". Het probleem met latina's die privé ontvangen is dat deze dames nogal van locatie wisselen, uit angst om "gepakt" te worden en ook met enige regelmaat voor een periode naar hun thuisland vertrekken.

Daarnaast heb ook ik de prijzen de afgelopen jaren naar recordhoogte zien stijgen. Ik bemerk ook dat, met name, bij de nieuwe sterren aan het firmament een standaard prijs van € 200 niet uitzonderlijk is met enige uitschieters naar € 250 of zelfs € 300. Daarnaast dient voor diverse extra's nog een meerprijs te worden neergeteld. Ik ben het volmondig eens met een aantal commentaren waarin diverse oorzaken genoemd worden. De huur van de locatie, de "leegloop" uren, de kosten van de verbruiksmiddelen, etc. etc. etc. En zolang deze hoge prijzen door de Klanten worden betaald, verwacht ik niet dat de dames die deze prijzen berekenen, hun prijs naar beneden zullen bijstellen…

Nu heb ik het financieel niet slecht, moet ik bekennen, maar ik kijk ook naar een prijs/kwaliteit verhouding. De prijzen van een biertje in het café en een kopje koffie op een terras of in een koffietent zijn ook belachelijk hoog geworden maar ook daar begrijp ik dat de exploitant zijn kosten moet terugverdienen plus een opslag voor winst om er zelf ook nog van te leven. Zelfs bij Florencia, waar je vroegâh nog één euro voor een goede kop koffie verkeerd neertelde, betaal je tegenwoordig twee euro voor een kopje uitstekende koffie uit de nieuwe koffiemachine. Alhoewel dit een stijging is van 100 %, valt het in het niet bij de prijzen die bij trendy koffiezaakjes waar men voor een "gewone" latte, over het algemeen, het dubbele moet neertellen. Maar het is aan een ieder om te bepalen of hij/zij bij Florencia of bij een trendy tent de zuurverdiende centjes uitgeeft…

Maar genoeg over de horeca en terug naar het damesbezoek. Wanneer ik de huidige prijzen in ons land vergelijk met de prijzen in bijvoorbeeld Spanje of, dichter bij huis, België, bemerk ik nogal wat verschillen. Begin 2023 was ik in Lerida, een stad in Noord-Catalonië en kwam erachter dat deze plaats, een groot aantal dames herbergt die aan privé ontvangst doen. Ik heb daarover ook in het desbetreffende topic ook wel de sites genoemd waar de dames adverteren. Ik heb hier toentertijd twee leuke contacten opgedaan, een Braziliaanse en een Colombiaanse dame. En alhoewel ik niet met grote regelmatig daar verblijf, onderhouden wij over de app toch leuk contact en telkens wanneer ik die kant op ga, bezoek ik deze favorieten. De prijs ligt daar op € 100 per uur wat niet zonder uitzondering zelfs uitloopt omdat de dames geen klokkijksters zijn. En dat is inclusief wat hier in Nederland over het algemeen als extra's geboekt staat.

Enige tijd geleden moest ik in Brussel zijn en kwam er via "Quartier Rouge" achter dat er aardig wat latina's en in het bijzonder Brasileiras en Colombianas in die stad en omgeving actief zijn. Met een aantal over de app contact gezocht en het viel mij op dat de dames waarmee ik contact zocht, heel leuk reageerden, zelfs toen ik vertelde dat ik in Nederland woon en slechts sporadisch in Brussel kom. Ik werd dus niet afgepoeierd toen ze erachter kwamen dat ze op korte termijn niets aan mij zouden kunnen verdienen.

Toen ik daadwerkelijk deze, vroeger nog bruisende, stad bezocht, op voorhand met twee van de Braziliaanse dames waarmee ik leuk app contact had, een afspraak voor een "rendez vous" gemaakt. Beide ontmoetingen zijn mij zeer goed bevallen waarbij de één meer dan de ander beviel. Beide dames rekenen € 150 per uur inclusief hetgeen hier in Nederland over het algemeen gezien wordt als extra's. Daarnaast zijn mijn nieuwe favorieten geen klokkijksters en is de prijs/kwaliteit verhouding uitzonderlijk te noemen, in mijn beleving althans.
Ik heb er aldus in Brussel weer twee favorieten bij gevonden waarbij ik de kanttekening wil plaatsen dat ik met één van de twee inmiddels toch wel een bijzondere band heb gekregen. Zo bijzonder zelfs dat ik met enige regelmaat mijn benzinetank in het Brusselse volgooi voor € 1,41 per liter…

Nu zullen er zeker medewandelaars zijn die mij voor gek verklaren dat ik voor een DVP bezoek een kleine 400 km afleg en het staat iedereen uiteraard vrij om dat te vinden. Maar ik investeer liever tijd in een rit wanneer ik er zeker van ben dat ik na een "rendez vous" met een goed gevoel weer naar huis ga. Daarnaast ga ik met de dames nog wel eens iets eten of drinken, dus geniet ik ook nog wel van de culinaire zijde van de Belgische hoofdstad.

Resumerend kan ik stellen dat ik kwa favorieten er in Nederland vier heb, in Spanje (Lerida) twee en in het Brusselse eveneens twee. In Nederland berekenen de dames mij tussen de € 150 en € 200, in Spanje € 100 en in België € 150, inclusief de "extra's" waarbij ik wil benadrukken dat de duur van mijn bezoeken nimmer een uur is omdat er niet echt op de klok gekeken word. Bovendien kwalificeer ik mijn bezoeken als kwalitatief zeer hoog.

Ik hoop dat ik nog een tijd van mijn favorieten mag genieten.

Goed stuk.
Het zou in Nederland ook al schelen als dames eens wat minder aan kinky (Midhold) afdragen. Is het écht nodig dat profiel elke dag omhoog te zetten en te adverteren met diamond? Ik begreep eerder dat dit serieus geld kost. Twee dames die ik ken hebben het druk genoeg. Eerste heeft profiel als ze er is online staan maar update soms dágen niet. Aan de hand van haar WhatsApp profielfoto weten de vaste klanten dat ze werkt. Ander is er even tussenuit geweest, zie dat ook zij al langer dan een week niet heeft geupdate. Zou mooi zijn als meer dames dit op andere manier (gaan) aanpakken en de prijzen dan ook op een redelijk niveau kunnen houden.

Inderdaad, het lijkt mij ook overdreven om elke dag je profiel omhoog te plaatsen. Ook als het er al 3 weken opstaat en er staat bij : "nu beschikbaar", dan ga ik ervan uit dat praktisch alle geïnteresseerden in elk geval zullen proberen om haar te appen of te bellen.

Als ik zelf een dame zoek op kinky is het echt niet zo dat ik alleen kijk naar de dames op pagina 1. Zou een beetje dom zijn toch? Ik geef een aantal parameters in en dan zijn het meestal een pagina of 5. Die heb ik in no time bekeken hoor. Dame die ik benader kan ook makkelijk op pagina 5 staan. Dus dames, stop met het sponsoren van kinky! 😜

Tijdje terug een voor mij nieuwe dame bezocht. Zij werkt veel met WhatsApp statusupdates. Dit zouden dames ook veel vaker mogen/kunnen doen. Wel van te voren aan klant vragen of hij op 'dit lijstje' kan.

Goed stuk.
Het zou in Nederland ook al schelen als dames eens wat minder aan kinky (Midhold) afdragen. Is het écht nodig dat profiel elke dag omhoog te zetten en te adverteren met diamond? Ik begreep eerder dat dit serieus geld kost. Twee dames die ik ken hebben het druk genoeg. Eerste heeft profiel als ze er is online staan maar update soms dágen niet. Aan de hand van haar WhatsApp profielfoto weten de vaste klanten dat ze werkt. Ander is er even tussenuit geweest, zie dat ook zij al langer dan een week niet heeft geupdate. Zou mooi zijn als meer dames dit op andere manier (gaan) aanpakken en de prijzen dan ook op een redelijk niveau kunnen houden.
Je moet het als een investering zien door je advertenties omhoog te zetten trek je veel nieuwe klanten aan en daar hebben ze op de korte en lange termijn profijt van. Als je in Amsterdam adverteert dan heb je veel concurrentie want bijna iedereen zet zijn advertentie omhoog om klanten te krijgen dus je kunt als dvp zijnde niet achterblijven. Wel is het zo dat als je eenmaal bekend bent als een goede dvp en genoeg vaste klanten hebt verzameld je dat niet eens meer hoeft te doen de klanten komen dan vanzelf.

Wel is het zo dat als je eenmaal bekend bent als een goede dvp en genoeg vaste klanten hebt verzameld je dat niet eens meer hoeft te doen de klanten komen dan vanzelf.
Dit dus. Dames die hier al geruime tijd werken, hebben dat voortdurende ophogen en 'diamond' toch helemaal niet meer nodig.
Als je in Amsterdam adverteert dan heb je veel concurrentie want bijna iedereen zet zijn advertentie omhoog om klanten te krijgen dus je kunt als dvp zijnde niet achterblijven.
Lekker verkassen naar Den Haag/Rotterdam. We kunnen nog wel wat toppers gebruiken hier :love:😜

In de kleine steden doen ze dat veel minder omdat er bijna geen concurrentie is.
Ik begrijp het als ze dit in AMS wel doen, om onder de aandacht te komen. Daar is heel erg veel concurrentie.

Ik begrijp dan ook echt niet dat er niet wat toppers van daar uitwijken naar Rotterdam/Den Haag. De tweede en derde stad van het land, kortom genoeg potentiële klandizie. Toch is het aanbod hier echt een stuk minder dan in AMS.

Ik begrijp het als ze dit in AMS wel doen, om onder de aandacht te komen. Daar is heel erg veel concurrentie.

Ik begrijp dan ook echt niet dat er niet wat toppers van daar uitwijken naar Rotterdam/Den Haag. De tweede en derde stad van het land, kortom genoeg potentiële klandizie. Toch is het aanbod hier echt een stuk minder dan in AMS.

Dus dames, als je het in Amsterdam moeilijk hebt in de concurrentiestrijd verplaats je dan eens wat zuidelijker :ROFLMAO:

Dat is wel makkelijk gezegd, maar als ze al een ontvangstruimte hebben in Amsterdam dan zullen ze daar niet zo makkelijk afscheid van gaan nemen. In Rotterdam/Den Haag zal het ook niet meevallen om iets geschikts te vinden. En het moet ook nog redelijk discreet zijn, want als ze gezeik krijgen met de buurt is het einde verhaal daar.

Dus dames, als je het in Amsterdam moeilijk hebt in de concurrentiestrijd verplaats je dan eens wat zuidelijker :ROFLMAO:
Ik denk dat in Amsterdam meer geld valt te halen ook vanwege meer toeristen. Ook speelt denk ik mee dat in den haag 2 grote raambuurten te vinden zijn wat weer zorgt voor minder bezoekers bij de prive ontvangst dames, dus is die stad minder aantrekkelijk voor ze.

Terug
Bovenaan Onderaan