Het grote sexjobs fake advertenties topic

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Telefoonnummer 06 27964251

Gedeelte van de foto's is eerder al gebruikt bij andere fake advertenties.

Dame op de foto's is Karita W.

FF een snelle check levert dit al op:

+ voor nog veel meer foto's: https://nl.xhamster.com/photos/gallery/college-slut-karita-w-15593760


Titel van advertentie klopt ook niet, er staat:

100 procent nederlands

maar had moeten zijn:

100 procent fake

 
Laatst bewerkt:
Deze dame heeft zich eerder gepresenteerd in Zoetermeer,
Zie

Obv advertentietekst, whats app profielinfo en foto's gaat het om dezelfde "dame"
 

Telefoonnummer 06 86350713

Foto's:

Al eerder gemeld onder andere naam, andere stad en ander telefoonnummer, zie: https://www.girlsreview.nl/threads/sandy-hilversum-fake.4378/
 
Ik erger me hier al zo lang aan en dacht van laat ik dan maar eens wat gaan posten. Maar er is dus nagenoeg niet tegenop te posten. Ze blijven maar komen die nep advertenties. Ik richt me tot nu toe vooral op SJ, aan Kinky kom ik amper aan toe. Het laat inderdaad wel zien hoe waardeloos die sites zijn. Er zijn bepaalde advertenties die niet-fake zijn die steeds terugkomen en op een gegeven moment herken je die. Als ik dan de rest wat ik niet herken controleer, dan is meer dan de helft daarvan aantoonbaar fake. M.a.w. de kans dat je op een andere manier genaaid wordt dan als je zou willen is erg groot op SJ.
@Peter789 Nou Peter, ik heb bewondering voor je speurwerk en dit toont overduidelijk aan wat voor troep aan advertenties op SJ staan. Kinky zal niet veel beter zijn. Het is het me niet waard om het kaf van het koren te scheiden, het merendeel is gewoon fake. Internet heeft heel veel goeds gebracht en we kunnen niet meer zonder, maar ik denk toch met weemoed terug aan de tijd dat we nog gewoon volle raambuurten hadden en vele privéhuizen in het land. Nu verplaatst heel veel naar internet advertenties en dat is geen goede ontwikkeling. Het zal niet te stoppen zijn en alleen maar erger worden. We kunnen steeds minder neuken maar worden steeds meer genaaid.
 
Laatst bewerkt:

Telefoonnummer bekend voor oplichting 06 16577617

Foto's zijn van internet gepikt. Door zoeken in cache vind je wel wat thumbnails maar de echte foto's zijn allen gewist ivm copyright schending.

Volgens mij is het Chrissythecoldest op onlyfans, maar dat account bestaat niet meer.

Ik heb nog wel 1 foto gevonden waarbij de dame iets anders zit. Kijk en vergelijk...
 

Bijlagen

  • vale_dexinq.jpg
    vale_dexinq.jpg
    16,9 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:

Telefoonnummer 06 26365462


Foto's zijn van 2 verschillende dames, zie hieronder, kijk en vergelijk.


 
De faker achter deze advertentie is continu de plaatsnamen aan het aanpassen.
Er wordt (tot nu toe) wel steeds hetzelfde telefoonnummer gebruikt: 06 20768958
 

Telefoonnummer 06 10070291

De foto's zijn echt oveal te vinden, hier een aantal vorobeelden:


De eerste foto's die ik vind zijn al in 2015 geupload, dus die zijn al minstens 6 jaar oud. Een eerlijke recente voorstelling is het dus sowieso niet.
Daarnaast zijn er verschillende namen bij de verschillende foto's bekend en ook totaal verschillende leeftijden, varierend van 22 t/m 38 jaar.
Voorbeelden: Bianca - Boekarest (22), Anna - Cyprus (24), Venelina - Bulgarije, Andreea uit Hongarije, aktief in Parijs (30), Lory -UK (29) etc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan