Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga wel eens uit eten met mijn dochters , en dan zeg ik tegen de bediening " ik heb een jonge vriendin he."
De ene kan t niet zo waarderen, maar de jongste lacht erom.
In de VS had een man een hoge schadevergoeding gekregen nadat hij met zijn dochtertje in een hotel zat en toen viel er een arrestatieteam binnen
 
Ik ga wel eens uit eten met mijn dochters , en dan zeg ik tegen de bediening " ik heb een jonge vriendin he."
De ene kan t niet zo waarderen, maar de jongste lacht erom.
het is ook maar een joke of een mis verstand e ik zou er ook mee lachen. Je voelt het toch ook aan als dat het een joke is.

wat er ook vreemd is als ik met een meisje van 18 sex zou hebben zou ik mij een pedo voelen. Ook al verschillen we maar 10 jaar.maar sex met een dame van 40 jaar die 13 jaar ouder is zie ik wel zitten. zonder dat ik denk dat zou kunnen mijn moeder zijn.
 
mod alert
Nee, de verwijderde berichten gingen grotendeels over voetbal, dat is in dit topic helemaal niet relevant, dat kun je van te voren weten dat de kans groot is dat dat uiteindelijk wordt weggehaald. Zijn we uitgepraat over het onderwerp an sich? Zoek dan een ander onderwerp om in te discussiëren.
 
ik zou ook met een dame van 45 mss 50. ik ken anders wel meisjes die 17,19,20 jaar waren toen ze moeder geworden zijn. zelfs ene die net 14 was.

sorry ik wist niet dat hier alles letterlijk moest zijn.
Nee hoor, hoeft niet allemaal letterlijk te zijn, maar jij mag het in ieder geval niet doen met iemand die je dochter had kunnen zijn.
 
ik zou ook met een dame van 45 mss 50. ik ken anders wel meisjes die 17,19,20 jaar waren toen ze moeder geworden zijn. zelfs ene die net 14 was.

sorry ik wist niet dat hier alles letterlijk moest zijn.
ik had een klasgenoot van de lagere school, die op haar 36e al oma was.
ze was nog lekker ook 🙈
 
Dochter zou qua leeftijd nog wel kunnen maar voor een kleindochter ben ik nog veel te jong.
Tenzij je net als die jongen uit het VK bent; krijgt het voor elkaar om op zijn 12e een meid te bezwangeren, waarschuwt dat kind -een zoon- om niet hetzelfde te doen als hij en desondanks presteert die het op zijn beurt hetzelfde te doen als zijn vader, zodat die dus op zijn 24e al opa is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan