Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als zij nou een uitstekend inkomen heeft en gelukkig is met haar werk, waarom zouden ouders dat dan lastig vinden? Blijkbaar zijn we door onze cultuur zo gevormd dat we dit als een slechte keuze beschouwen.
Het heeft niks met cultuur te maken, de gedachte dat er allemaal willekeurige mannen overheen gaan is niet prettig, snap je dat niet? In sommige gevallen begint ruimdenkendheid meer op domheid te lijken
 
Het heeft niks met cultuur te maken, de gedachte dat er allemaal willekeurige mannen overheen gaan is niet prettig, snap je dat niet?
Ja, dat zeg ik. Cultuur.

Veel van de zorgen komen voort uit culturele normen en waarden, inclusief invloeden van religieuze achtergronden waar monogamie de norm is en seks niet recreatief dient te zijn.
 
Het heeft niks met cultuur te maken, de gedachte dat er allemaal willekeurige mannen overheen gaan is niet prettig, snap je dat niet? In sommige gevallen begint ruimdenkendheid meer op domheid te lijken
inderdaad, het lijkt mij als ouder een van de ergste dingen die je kan overkomen. Na het op jonge leeftijd verliezen van een kind ivm een ziekte of ongeval, is dit wel een van de ergste dingen die je kan overkomen. Lijkt mij ook dat voor het meisje zelf ook traumatisch, zie daarna nog maar eens op een normale manier te functioneren.
 
inderdaad, het lijkt mij als ouder een van de ergste dingen die je kan overkomen. Na het het op jonge leeftijd verliezen van een kind ivm een ziekte of ongeval, is dit wel een van de ergste dingen die je kan overkomen. Lijkt mij ook dat voor het meisje zelf ook traumatisch, zie daarna nog maar eens op een normale manier te functioneren.
De gedachte dat er een hele rits mannen overheen gaan zal zal geen enkele ouder leuk vinden, heeft niks met cultuur te maken, sommige ruimdenkenden hebben ontzettend weinig inlevingsvermogen
 
De gedachte dat er een hele rits mannen overheen gaan zal zal geen enkele ouder leuk vinden, heeft niks met cultuur te maken, sommige ruimdenkenden hebben ontzettend weinig inlevingsvermogen
Dan zou je diezelfde empathie ook richting de dames die je bezoekt verwachten, maar dan telt het niet omdat het geen familie is?
 
@Rony80
Oprechte, niet kwaad bedoelde vraag: als je er zo sterk over denkt, hoe kun je die gedachte dan verenigen met je eigen wandelgedrag?
daar ben ik ook niet trots is, temeer omdat het altijd iemand zijn dochter is die je zit te douwen.
Ik kan alleen zeggen, dat ik niet zo de extremen zoek, in leeftijdsverschil, en daarbij komt dat ik alleen wandel om de hoge nood te bevredigen.
Maar vind je mijn gedachten vreemd? Ik denk dat 95 procent van de bevolking zijn dochter niet graag de hoer ziet spelen.
 
De gedachte dat er een hele rits mannen overheen gaan zal zal geen enkele ouder leuk vinden, heeft niks met cultuur te maken, sommige ruimdenkenden hebben ontzettend weinig inlevingsvermogen
het heeft ook niks met cultuur te maken. Ieder weldenkende ouder ziet zijn dochter niet graag de hoer spelen.
 
Wat een onzin, waar zou ik dezelfde empathie voor moeten hebben?
Omdat het ook iemands dochter is. Empathie, je kunnen inleven in een ander, dus juist begaan zijn met de ander. Als je zo denkt over je eigen dochter, en het niks kan schelen dat de dame die je bezoekt ook iemands dochter is, dan getuigt dat van weinig empathie vind ik.
 
Omdat het ook iemands dochter is. Empathie, je kunnen inleven in een ander, dus juist begaan zijn met de ander. Als je zo denkt over je eigen dochter, en het niks kan schelen dat de dame die je bezoekt ook iemands dochter is, dan getuigd dat van weinig empathie vind ik.
Als een vrouw er zelf voor heeft gekozen om wat voor reden dan ook dan vind ik het een beetje lachwekkend om haar niet te bezoeken omdat ik me kan voorstellen dat haar ouders niet blij zijn met haar beroep
 
Meestal maakt de dvp's het niets uit dat je oud bent ik heb zelf van sommige dvp's vernomen dat ze oude heren prefereren omdat ze vaak beleefd zijn. Het is dus echt iets wat je zelf ervaart als wandelaar omdat je misschien denkt ben ik nou een oude viezerik wat zullen die jonge dames wel niet van me denken. Het zit dus in je hoofd de dvp's willen je maar al te graag binnen hebben.
 
Omdat het ook iemands dochter is. Empathie, je kunnen inleven in een ander, dus juist begaan zijn met de ander. Als je zo denkt over je eigen dochter, en het niks kan schelen dat de dame die je bezoekt ook iemands dochter is, dan getuigd dat van weinig empathie vind ik.
Een vreemde redenering, ik zie het meer als een opmerking om een beetje dwars te liggen, dit kun je toch niet menen? Omdat ik me voor kan stellen dat de ouders er niet blij mee zijn dat de dochter voor het beroep van dvp heeft gekozen zou ik geen dvp's moeten bezoeken omdat je vind dat ik dan dezelfde empathie aan de dag moet leggen, ik denk dat je dit zelf ook niet serieus neemt
 
Een vreemde redenering, ik zie het meer als een opmerking om een beetje dwars te liggen, dit kun je toch niet menen? Omdat ik me voor kan stellen dat de ouders er niet blij mee zijn dat de dochter voor het beroep van dvp heeft gekozen zou ik geen dvp's moeten bezoeken omdat je vind dat ik dan dezelfde empathie aan de dag moet leggen, ik denk dat je dit zelf ook niet serieus neemt
misschien een beetje een vreemde redenering of gedachten van mij, maar ik bezoek eigenlijk uitsluitend buitenlandse dames, wellicht omdat die wat verder van mij af staan, heb ik er wat minder problemen mee, dat die meid ook een liefhebbende vader en moeder heeft, die om hun dochter geeft, en wellicht niets eens weten hoe hun dochter haar kostje bij elkaar weet te scharrelen.
Wellicht zou ik daar tegen een nederlandse dame wat meer moeite mee hebben, want dan heb ik zo iets van meid, ga een vak leren en iets zinnigs doen met je leven, dan de hoer te spelen.
 
Omdat het ook iemands dochter is. Empathie, je kunnen inleven in een ander, dus juist begaan zijn met de ander. Als je zo denkt over je eigen dochter, en het niks kan schelen dat de dame die je bezoekt ook iemands dochter is, dan getuigd dat van weinig empathie vind ik.
Ik denk dat de ervaren wandelaars onder ons hier allang overheen zijn die hebben dit gedachte een plek gegeven. Al zullen er vast oudere heren zijn die hier moeite mee hebben en soms met schuldgevoelens rondlopen. Maar ik kan je verzekeren dat deze wandelaars zwaar In de minderheid zijn want de meesten vinden het best dat ze jonge grieten neuken.
 
Ouders zijn al gauw niet blij , dat is t risico van kinderen hebben Talloze voorbeelden te bedenken.
Maar ze zijn er niet bij aanwezig als de dochter haar werk doet. Dus ze kunnen het wel een plaats geven. Net dat je dat als vader doet als je zoon homo is.
 
misschien een beetje een vreemde redenering of gedachten van mij, maar ik bezoek eigenlijk uitsluitend buitenlandse dames, wellicht omdat die wat verder van mij af staan, heb ik er wat minder problemen mee, dat die meid ook een liefhebbende vader en moeder heeft, die om hun dochter geeft, en wellicht niets eens weten hoe hun dochter haar kostje bij elkaar weet te scharrelen.
Wellicht zou ik daar tegen een nederlandse dame wat meer moeite mee hebben, want dan heb ik zo iets van meid, ga een vak leren en iets zinnigs doen met je leven, dan de hoer te spelen.
Wat haar ouders er van vinden doet me helemaal niets, nog nooit bij stil gestaan tijdens de sex, uit nieuwsgierigheid heb ik wel aan een aantal oost europese dames gevraagd of hun families er vanaf weten maar ze doen hier allemaal zogenaamd iets anders
 
Sorry volgens mij mis ik wat stappen. Geen vader hebben leidt tot prostitutie?
In sommige gevallen speelt dat een rol, opvoeding is heel belangrijk een goede vader zou namelijk het nooit goed vinden dat ze dochter een prostituee is. Daarom zie je ook veel prostituees die uit gebroken gezinnen komen en die geen vaderfiguur hebben gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan