Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Karakter en persoonlijkheid speelt de grootste rol voor mij. Als ik kijk naar de groep vrouwen die ik in mijn wandelcarrière heb bezocht dan ontbreekt het karakter en persoonlijkheid vooral bij de jongere vrouwen. Mijn positieve ervaringen zijn vooral met vrouwen +35 jaar. Maar er zijn altijd uitzonderingen.

Een toevallige ontmoeting die ik nooit zal vergeten was als ik naar de winkel ging en aan de ingang stonden meisjes (14-16 jaar) die voor Kind en Gezin financiële bijdrages probeerden te verzamelen. Ik werd aangesproken door één van hen en uit beleefdheid zal ik uiteraard het verhaal aanhoren. Ik dacht in mezelf dat ik hier snel mee komaf ging kunnen maken om verder te kunnen gaan met mijn dag maar dit meisje (ik schat 15 jaar) ging gewoon een gesprek aan en het voelde aan alsof ik bezig was tegen iemand van 25 jaar. Niets van verlegenheid, een normaal volwassen gesprek en had nuttige dingen te zeggen. Dit in tegenstelling tot alle andere meisjes die daar waren, die op geen enkele manier er in slaagden om in gesprek te gaan met iemand. Uiteindelijk was het een gesprek van 15 minuten en was ik ook gedegouteerd hoe andere mensen (mét kinderen nota bene) geen tijd wilden maken om te luisteren naar de reden van hun aanwezigheid. Uiteindelijk heb ik me lid gemaakt omdat ik ZO onder de indruk was van haar aanpak die enkel kon bestempeld worden als zijnde de perfecte definitie van hoe je dit moet doen. Enorm toffe ervaring om initieel een beeld te hebben in je hoofd van iemand en 10 minuten later beseffen dat je er compleet naast zat.

Dus leeftijd speelt écht geen rol, in welke context dan ook!
 
Ik heb gezegd de meeste dames. Dat betekent niet alle dames. Als merel,empress en lisa wel leeftijdsgrenzen hebben is dat hun keuze en hun recht. Ze gaan daar wel hun redenen voor hebben.

als ik je tekst lees dan komt het meer over van. Het skw is beter die dames. Awel ja dan moet je naar het skw gaan in plaats dan naar hun en ze hier aftebreken.

Ik ben zelf geen fan van het skw. Ik ga liever naar dames als lisa,merel, en empress. Maar ik zit hier toch ook niet om de haverklap het skw aan te vallen omdat ik het niet met hun eens ben.
Ik constateer alleen leeftijdsgrenzen bij deze dames. Dat moeten ze zelf weten. Ik breek hun ook niet af.
Dat is jouw conclusie @Roxas
Deze dames zijn voor mij een totaal andere "niche" .Niet wat ik zoek. Hoogstens in een setting van een GB bij Lisa.
 
Ik constateer alleen leeftijdsgrenzen bij deze dames. Dat moeten ze zelf weten. Ik breek hun ook niet af.
Dat is jouw conclusie @Roxas
Deze dames zijn voor mij een totaal andere "niche" .Niet wat ik zoek. Hoogstens in een setting van een GB bij Lisa.
Ik reageer hoe het voor mij over en ik ben recht uit. Mss een beetje te veel dat geef ik toe. Maar elk type dame heeft haar klanten.
 
Tegen mij zei een dame (24) een keer zelf dat ik haar vader had kunnen zijn. Maar toen ze weer in het land was stuurde ze me wel een berichtje dat ze er weer was.

Aan een ander vroeg ik of ze het vervelend vond dat ik 2x haar leeftijd ben. Dat vond ze geen probleem, maar klanten jonger dan zij zelf neemt ze niet.

Bij Society Service is onder 67 sowieso geen probleem: https://www.societyservice.com/service/mature-clients/
 
Laatst bewerkt:
Ben nog nooit gevraagd naar leeftijd voor het bezoeken van een dame, maar denk ook dat ik dit soort tiepes ook niet eens bezoek.... Denk dat in alle leeftijden dames en heren rotte appels bevatten.. als dames denken op leeftijd de rotte eruit te kunnen filteren dan moeten ze dat vooral doen.
 
Ik ben nu 61 maar val op jonge dames. Op straat kom ik ze wel tegen, maar verder dan hoi en vriendelijk naar elkaar lachen komt het niet. Dan maar een leuke, slanke en jonge dvp. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Zou me als 60-er trouwens behoorlijk ongemakkelijk voelen bij zo'n leeftijdsverschil... (60-20 something)

Maar... met een betaalde wederzijdse overeenkomst... is dat dan weer helemaal geen probleem... Zo zie je maar!
 
Herkenbaar idd. Voor mij 1 uitzondering. In de AH bij de afdeling snoep vroeg een mooie dame welk soort snoep ik zocht. Ik flapte eruit, jou maar dat is wel zeer kostbaar snoepgoed. Op straat sprak ze mij aan en vroeg of ik haar wilde proeven voor 200 euro. Een half uur later lagen we in haar bedje van haar studentenkamer.
Ja... vandaar de uitdrukking: 'Like a kid in a candy store'! Haha!
 
Herkenbaar idd. Voor mij 1 uitzondering. In de AH bij de afdeling snoep vroeg een mooie dame welk soort snoep ik zocht. Ik flapte eruit, jou maar dat is wel zeer kostbaar snoepgoed. Op straat sprak ze mij aan en vroeg of ik haar wilde proeven voor 200 euro. Een half uur later lagen we in haar bedje van haar studentenkamer.
Grote kans, dat als je dit nog een keer doet, je een groot probleem hebt.
 
Over een paar maandjes wordt Ted een oude brombeer.. ga dan de 50 aantikken 😟
Psychologisch voel ik mij daarentegen nog ergens in de 20.. maar dat is helaas niet zo natuurlijk.

Ik altijd heb omgekeerde probleem gehad. Toen ik in de 20 was, voelde ik me psychologisch eerder 50 jaar. Ik richtte mijn huis in "oudemensenstijl" in, rookte pijp,... Het vervelende is dat zó iemand in onze maatschappij doorgaans een stuk minder begrip krijgt dan iemand met jóuw probleem. Zelfs nu, op mijn veertigste, zou ik liever iets ouder zijn.

Maar als het om puur lichamelijke aantrekkelijkheid gaat, vind ik dames van 20 jaar wel degelijk veel mooier dan die van 50. Is dat vreemd? Volgens mij vinden de meeste heren, of ze zelf nu 20, 50 of 80 jaar zijn, meiden van begin 20 seksueel veel interessanter dan vrouwen van 50 jaar. Dan ben ik psychologisch gezien ook wat dat betreft geen twintiger, toch? :unsure:
 
Laatst bewerkt:
in 1995 was nog niemand woke
toen stonden blaadjes als 'Seventeen ,teeners from Holland'.
nog vol met meiden van hooguit 18/19 jaar..
zou dat nu maar niet meer doen..🤣🤣
Seventeen met meiden van 18 die moesten doen of ze 17 waren. Topboekjes als je zelf 16-18 was.
Allemaal met hun midden jaren 90 Xtra dikke landingsbaan op hun venusheuvel. Ik pink er zowaar een nostalgische traan bij weg
 
Seventeen met meiden van 18 die moesten doen of ze 17 waren. Topboekjes als je zelf 16-18 was.
Allemaal met hun midden jaren 90 Xtra dikke landingsbaan op hun venusheuvel. Ik pink er zowaar een nostalgische traan bij weg
Dat waren nog eens tijden. toen ging je in vermomming naar de drogist om rubbers te kopen. Daarna ging je naar de tabakswinkel met de harmoniekapel achter ja aan om rookgerei te kopen. Tegenwoordig is het andersom.
 
Ik ben nu 61 maar val op jonge dames. Op straat kom ik ze wel tegen, maar verder dan hoi en vriendelijk naar elkaar lachen komt het niet. Dan maar een leuke, slanke en jonge dvp. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
ach ik ben 67 en heb vandaag een dvp geneukt van24 .en ze had er geen problemen mee .ligt ook aan ons zelf hoe we ons gedragen we hebben er samen van genoten .ze zij zelfs tot een volgende keer
 
Terug
Bovenaan Onderaan