Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een vraag aan degene die voor jong/groot leeftijdsverschil gaan. Als jullie een eerste contact zoeken geven jullie dan je eigen leeftijd door en vragen jullie of dat oké is. Of laten jullie dat achterwege? Zelf vind ik het eigenlijk wel zo netjes om het wel te doen.

Ja, altijd en al zeker in mijn geval omdat ik niet echt meer van de jongste ben. Ik wil het niet meemaken dat ik een veelzeggende uitdrukking op het gezicht van een dame tover als zij misschien eerder een "jonge sexy spetter" zou hebben verwacht.
 
Laatst bewerkt:
Heb je het dan over dames die klanten rimmen, of klanten die dames rimmen?
Of allebei?
Dames die klanten rimmen.

Een kus valt niet altijd te ontwijken en de gedachte alleen al dat dat dezelfde mond is die net…..brrrrr…..

Andersom moeten ze lekker zelf weten. Ik doe toch geen anaal dus in die hoek kom ik nagenoeg niet.
 
Doordat ik zelf adverteer , krijg ik opvallend veel reactie van jongere meiden.Die mogen zelf nog niet adverteren.
Ik zeg altijd gelijk ik ben bijna 40 jaar ouder.
"boeie " is dan de reactie.
had ik ook niet zo verwacht.
Een meid beweerde ook liever ouder te hebben, om.dat ze lastig vind geld te vragen aan jongen eigen leeftijd.
Zo hebben ze allemaal eigen motieven.
Maar juist omdat ik zelf dochters heb , ben ik mogelijk wat handiger in de omgang met ze.
Op zich zoek ik ze niet zo jong.
Maar zeg er geen nee tegen.
 
Goh. Eerlijk. Ik wandel nu reeds bijna drie maand niet meer omdat mijn nieuwe vriendin 21 jaar jonger (dus 23) is en ik, plots, geen goesting meer heb in wandelen.
Dus is zoveel verschil een dingetje? Nee. Niet seksueel en niet relationeel. En wie er over zeikt heeft gewoon een slecht karakter vol vooroordelen.
 
Doordat ik zelf adverteer , krijg ik opvallend veel reactie van jongere meiden.Die mogen zelf nog niet adverteren.
Ik zeg altijd gelijk ik ben bijna 40 jaar ouder.
"boeie " is dan de reactie.
had ik ook niet zo verwacht.
Een meid beweerde ook liever ouder te hebben, om.dat ze lastig vind geld te vragen aan jongen eigen leeftijd.
Zo hebben ze allemaal eigen motieven.
Maar juist omdat ik zelf dochters heb , ben ik mogelijk wat handiger in de omgang met ze.
Op zich zoek ik ze niet zo jong.
Maar zeg er geen nee tegen.
Mijn vaste dvp is 24. De meeste van haar klanten zijn 50+ en ze vind het zelf leuk om die mannen zien plezier hebben 🙂
 
Dat doe ik altijd.
Is enerzijds wel netjes maar anderzijds zou ik dan weer niet weten vanaf welke leeftijd je dat moet gaan vermelden. Ik ben midden 40 en doe het eigenlijk nooit vooraf, ook niet als ik dames van 22-25 bezoek. Wordt ook nooit naar gevraagd valt me op.

Ik denk dat je daar vanaf je 50e pas zelf een beetje bij gaat stil staan of het ter plekke merkt aan de reactie van de dame in kwestie wellicht.
 
Dan is het voor hun interessanter om te reageren op advertenties maar ik zou wel bang zijn voor oplichters, een stelletje etters die zich voor doen als jonge dames en contact opnemen
Het is inderdaad vervelend dat er af en toe oplichters tussenzitten. Dat geldt trouwens ook andersom. Gelukkig weet ik ook dat er genoeg meiden tussenzitten die wel prima zijn. Zaak om deze pareltjes dicht bij je te houden. ;) Juist omdat ze soms maar weinig actief zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan