Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vind zelf leeftijd belangrijker dan leeftijdsverschil. Liefst date ik een vrouw van 30+. Onder de 25 begint ongemakkelijk te voelen. Weet nog niet wat de bovengrens is. Heb al 55+ gehad en daar was niks mis mee.
 
Leeftijd maakt voor mij helemaal niet uit, dat is, zoals het cliché het wil, maar een getal. Voor mij telt hoe de dame eruit ziet, wat ze uitstraalt, wat ze aanbiedt en wat ik denk ervan te mogen verwachten. Hangt uiteraard ook af van wat ik op dat moment wil, je kan je altijd wel aangetrokken voelen tot een bepaald type (daar weet je van dat je er waarschijnlijk niet in teleurgesteld zult worden) maar af en toe lust ik ook wel eens iets anders. Maar leeftijd heb ik nog nooit in overweging genomen, ander fysieke eigenschappen wel.
 
Zoals ik hier op dit forum al eens heb neer geschreven ,ik heb ooit het genoegen gehad om mijn schoonmoeder te neuken leeftijd van haar was toen begin vijftig jaar , mijn vrouw toen 26 jaar , nooit zo een goede seks meer gehad dan van haar moeder ,dus leeftijd speelt geen rol voor mij , spijtig genoeg is dat weer allemaal voorbij , (toen was er 27 jaar verschil tussen ons )
 
Zoals ik hier op dit forum al eens heb neer geschreven ,ik heb ooit het genoegen gehad om mijn schoonmoeder te neuken leeftijd van haar was toen begin vijftig jaar , mijn vrouw toen 26 jaar , nooit zo een goede seks meer gehad dan van haar moeder ,dus leeftijd speelt geen rol voor mij , spijtig genoeg is dat weer allemaal voorbij , (toen was er 27 jaar verschil tussen ons )
Niet goed dat ik dit in beelden zie (bij de wasmaschine)😅 denk dat ik teveel filmpjes heb gekeken😆
 
Over een paar maandjes wordt Ted een oude brombeer.. ga dan de 50 aantikken 😟
Psychologisch voel ik mij daarentegen nog ergens in de 20.. maar dat is helaas niet zo natuurlijk.
Wat ik wel merk is dat het leeftijdsverschil met de dvp's waar ik graag voor ga wel een dingetje begint te worden.. Ik ben in sommige gevallen gewoon 2x zo oud als hun..

Gelukkig heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel gehad dat de meiden er heel erg mee zitten, want als ik dat echt ga merken dan ga ik echt oudere dames bezoeken.
Maar zolang het nog kan ga ik echt nog voor de jonge 20ers.. 😋
Nu... niet dat ik daar nou net speciaal naar op zoek ben, maar had vorige week wel een héél speciale ervaring...
De meest waanzinnig geile sex... écht super geil... met een jonge vrouw... 1/3 van mijn leeftijd!

Het is dus wel degelijk mogelijk... Vervolg afspraak staat reeds vast! Haha!
 
zelf ben ik 50 en heb 2 fwb dames, 51 en 49.
zelf wil ik liefst boven de 58 jaar hebben, ben er mee bezig.
soms wil ik wel eens een jongere strakke dame....
 
Ik val al sinds jongs af aan op meiden van rond mijn leeftijd, dus hooguit 2 jaar jonger of ouder. Gelukkig is dat altijd zo gebleven. Ik zal me echt smerig voelen als ik een "meisje" zou nemen die echt veel jonger is dan ik. Die verhaaltjes hier zijn ook altijd om te kotsen. Vooral die ze ook echt "meisjes" noemen 🤢

Wel heb ik een tijdje (rond mn 18-20ste zoiets) een voorliefde gehad voor geile milfjes.



En die dooddoener "het mag van de wet" vind ik altijd zo'n onzin. Je mag van de wet ook met je nicht trouwen, dat doe je toch ook niet?
 
Ik val al sinds jongs af aan op meiden van rond mijn leeftijd, dus hooguit 2 jaar jonger of ouder. Gelukkig is dat altijd zo gebleven. Ik zal me echt smerig voelen als ik een "meisje" zou nemen die echt veel jonger is dan ik. Die verhaaltjes hier zijn ook altijd om te kotsen. Vooral die ze ook echt "meisjes" noemen 🤢

Wel heb ik een tijdje (rond mn 18-20ste zoiets) een voorliefde gehad voor geile milfjes.



En die dooddoener "het mag van de wet" vind ik altijd zo'n onzin. Je mag van de wet ook met je nicht trouwen, dat doe je toch ook niet?
Neef-nicht huwelijken zijn zeldzaam maar komen voor. Met name via verkapt uithuwelijken, maar dat terzijde.

Wat vaker voorkomt zijn huwelijkspartners met hoge leeftijdsverschillen, het doen met iemand die je dochter had kunnen zijn is blijkbaar toch normaler dan het doen met je nicht, en das nou net waar het hier om gaat.

Ik zie het probleem niet echt. Als allebei de partijen gewoon vrijuit de keus kunnen maken mogen ze van mij schijt hebben aan wat anderen er van vinden.

Enige kanttekening is dat als een oudere man zoekt naar zo jong mogelijk lijkende meisjes er altijd iets van pedofilie achter kan liggen. Dat zou zorgelijk zijn. Maar ja probeer maar eens te bewijzen dat dat er achter zit. Dat vrouwen in hun 20's het aantrekkelijkst zijn wordt volgens mij vrij breed gedragen.
 
Het is dat ik zelf geen kinderen heb, dus dan is iedere leeftijd 21+ op zich prima. Snap het probleem wel aangezien ik ook 20+ jaar vrouwelijke familieleden heb.
Zelf hanteer ik meestal 25+ en laatst ook nog een dame van 40 jaar gehad. Het was helaas wel te merken dat ze een aantal kinderen gebaard had. Het was allemaal niet even strak meer van onderen.
 
Ik val al sinds jongs af aan op meiden van rond mijn leeftijd, dus hooguit 2 jaar jonger of ouder. Gelukkig is dat altijd zo gebleven. Ik zal me echt smerig voelen als ik een "meisje" zou nemen die echt veel jonger is dan ik. Die verhaaltjes hier zijn ook altijd om te kotsen. Vooral die ze ook echt "meisjes" noemen 🤢

Wel heb ik een tijdje (rond mn 18-20ste zoiets) een voorliefde gehad voor geile milfjes.



En die dooddoener "het mag van de wet" vind ik altijd zo'n onzin. Je mag van de wet ook met je nicht trouwen, dat doe je toch ook niet?

waarom om te kotsen, het is voor mij als 54 jarige niet Verboden om een dvp van 21 te kiezen als zij daar ook open voor staat, laat iedereen toch in zijn waarde
 
waarom om te kotsen, het is voor mij als 54 jarige niet Verboden om een dvp van 21 te kiezen als zij daar ook open voor staat, laat iedereen toch in zijn waarde

Het is voor mij ook niet verboden om er wat over te zeggen laat staan denken. En ik scheld je niet uit, ik verbied het je niet, ik zeg alleen wat ik er van vind.

Ik snap sws de behoefte niet dat je iemand wilt bezoeken die 33 jaar jonger is.

Maar nogmaals, ik val zonder erover na te hoeven denken op meiden van mn eigen leeftijd of erboven. Ik kan me dus niet voorstellen dat dat bij anderen niet zo werkt.
 
waarom om te kotsen, het is voor mij als 54 jarige niet Verboden om een dvp van 21 te kiezen als zij daar ook open voor staat, laat iedereen toch in zijn waarde
Tja, zelfs op een forum voor h**renlopers lopen er nog moraalridders rond die oordelen over andermans' seksuele voorkeuren. Zelf noemen ze dvp's "wijven" of "snollen", maar van het woord 'meisje' moeten ze kotsen. 🙄

Zelf heb ik er totaal geen problemen mee. Gister heb ik als eind-dertiger nog intens genoten van een prachtig meisje van begin 20. We schelen ongeveer 15 jaar, maar dat deert ons geen van beiden. Ik heb ze nog wel jonger gehad en zal dat ook wel blijven doen, zolang ik welkom ben. Er gaat niets boven een heerlijk strak, jong meisje met een geweldig lichaam. Die van gister is qua looks een absolute topper, alles aan haar klopt. Met zo'n meisje is het moeilijk het neuken lang vol te houden, ik moest zo vaak gas terugnemen. Maar het was zó gruwelijk lekker, daar ga ik niet mee stoppen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan