Het had mā€™n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had ook alles al geprobeerd, bleef steeds drang houden. Nu dmv hypnotherapie reeds 6 jaar gestopt, geen enkele drang meer gehad, nooit, helemaal top
Ik heb geluk gehad, van dag op dag gestopt zonder problemen. De eerste 3 weken nog goesting gehad maar toen was dat over. Schijnt dat het veel te maken heeft met hoe vatbaar je bent voor verslavingen. Zit in je dna blijkbaar
 
Ben zelf begonnen op mijn 13e ook en heb echt als een stoompijp gerookt tot mijn 19e, als je echt wilt gooi je gewoon je peuken en shag weg en kap je ermee.

Geen excuses
De ene roker is de andere niet.
Ook niet wb. stoppen.
De een stopt gewoon van de ene op de andere dag, de tweede doet het met pleisters of een vapostik, de ander met hypnose, enz. ...
Mensen verschillen gewoon, ook al zijn ze aan iets verslaafd. En er is niet Ć©Ć©n recept voor allen, niet one size fits all.
Accepteer de ander in zij/haar verscheidenheid.
 
Ik heb geluk gehad, van dag op dag gestopt zonder problemen. De eerste 3 weken nog goesting gehad maar toen was dat over. Schijnt dat het veel te maken heeft met hoe vatbaar je bent voor verslavingen. Zit in je dna blijkbaar
zou best kunnen , zeker 10jaar lang elke dag gerookt , toen beginnen sporten en zonder meer gestopt zonder nare bijwerkingen . Zeker al 25 jaar geleden nu , en als ik soms al eens bij een groep rokers zat zou ik er ook wel eentje of twee gerookt hebben maar de volgende dag terug niks meer . meesten zijn ook verbaasd , hoe rookt gij ook . eh , neen maar ik kan nu wel een of twee roken en daarna is da weer gedaan . Nooit echt hervallen naar continue roken . begrijp het soms zelf niet maar wel gemakkelijk .
 
De ene roker is de andere niet.
Ook niet wb. stoppen.
De een stopt gewoon van de ene op de andere dag, de tweede doet het met pleisters of een vapostik, de ander met hypnose, enz. ...
Mensen verschillen gewoon, ook al zijn ze aan iets verslaafd. En er is niet Ć©Ć©n recept voor allen, niet one size fits all.
Accepteer de ander in zij/haar verscheidenheid.

Ik accepteer iedereen zoals die is.
Maar als je echt ergens mee stoppen lukt dat altijd, tenzij je afkickverschijnselen krijgt zoals met heroĆÆne, dan heb je gewoon hulp nodig.

Discipline heet dat, kan je ver mee komen in het leven. Daarom nogmaals, geen excuses.
 
Ik heb er nog niet over nagedacht of ik nog naar DvP zou gaan als ik lichamelijk niet meer tot neuken in staat ben. Gelukkig lukt dat tot nu nog prima. Ook al is het nu nog maar Ć©Ć©n keer per afspraak, vroeger kon het ook twee of nog vroeger zelfs drie keer.
Maar dat de heren ook nog naar de dames gaan als dat niet meer lukt zou vast met eenzaamheid en hunkering naar huidcontact en knuffelen te maken.
Dat is ook een motivatie, toch? En voor de dames idd. een afwisseling.
Maar tot nu in eigen zaak nog niet over nagedacht.
 
Laatst bewerkt:
Een gesprek die over letterlijk alles kan gaan. Sommigen hebben enorme psychische problemen en willen echt gewoon met iemand praten. Er zijn mensen met autisme of een beperking die niet intiem kunnen zijn en intimiteit op een andere manier verkiezen en nodig hebben. Er zijn mensen die bang zijn waardoor het niet lukt. Er zijn mensen die onzeker zijn en enkele dates nodig hebben om naakt te durven gaan. Da's dan stap per stap. Ik had ooit iemand die van schouders tot tenen verbrand was en elke date ging er 1 kledingstuk meer uit en dan streelde ik hem overal terwijl hij zich kapothuilde van schaamte en genot tegelijkertijd. Er zijn mensen met erectiestoornissen (soms in hele extreme mate). Zij genieten heel erg anders van intimiteit en hebben een andere aanpak nodig. Er zijn mannen die het enkel leuk vinden om naast elkaar te masturberen. Er zijn mannen die het leuk vinden dat jij alleen naakt masturbeert. Of enkel en alleen gepijpt willen worden op verschillende manieren. Er zijn er die enkel en alleen willen gaan eten en winkelen (ja, aan mijn 4 uur tarief...). Er zijn zoveel redenen... Onlangs was ik bij iemand thuis en die wou gewoon het gevoel hebben om thuis voor iemand te kunnen zorgen. Dus gekookt, fruitjes gesneden voor mij, uren knuffelen in bed, in elkaars ogen kijken...
Ik verkies daarom ook liever voor de term 'gezelschapsdame' dan 'sekswerker'. Sekswerk is gewoon vaak een onderdeel van het gezelschap houden.
Heldere uitleg. Gezelschapsdame is dan wel een mooie omschrijving.
Ik had zelf een keer een date van 2 uur met een dame. Continue zat er een vlieg te emmeren tijdens het liefdesspel. Ze ging 'm voor me vangen. Duurde zeker een kwartier voordat ze 'm te pakken had. Ik mocht dankzij dit drama een kwartier langer blijven, onbetaald. Wel schappelijk van haar. Als klant maak je dus ook wel aparte dingen mee :rolleyes:
 
De ene roker is de andere niet.
Ook niet wb. stoppen.
De een stopt gewoon van de ene op de andere dag, de tweede doet het met pleisters of een vapostik, de ander met hypnose, enz. ...
Mensen verschillen gewoon, ook al zijn ze aan iets verslaafd. En er is niet Ć©Ć©n recept voor allen, niet one size fits all.
Accepteer de ander in zij/haar verscheidenheid.
Zeker weten iedereen doet zijn zaak in zijn of haar leven. Niemand heeft het recht om daar over te oordelen
 
Ik heb er nog niet over nagedacht of ik nog naar DvP zou gaan als ik lichamelijk niet meer tot neuken in staat ben. Gelukkig lukt dat tot nu nog prima.
ik heb daar ook nog niet over nagedacht, tot nu toe lukt het nog prima, soms moest ik het wel eens met de hand af maken, maar dat gebeurt steeds minder, nu ik gestopt ben met roken, ook raak ik bij de ene dame meer opgewonden dan bij de ander, waar dat precies aan ligt, ben ik nog aan het onderzoeken.
Maar ik denk dat als het neuken niet meer zou lukken, ik toch wel een andere vorm van intimiteit zou gaan zoeken, maar ik heb geen idee, hoe ik dat precies zou gaan invullen.
 
Laatst bewerkt:
Ik accepteer iedereen zoals die is.
Maar als je echt ergens mee stoppen lukt dat altijd, tenzij je afkickverschijnselen krijgt zoals met heroĆÆne, dan heb je gewoon hulp nodig.

Discipline heet dat, kan je ver mee komen in het leven. Daarom nogmaals, geen excuses.
Wat een onzin, er zijn genoeg verslavingen waar je niet zomaar vanaf komt, niet alleen heroine.
Maar het gaat allang niet meer over het onderwerp van dit topic.
 
Wat een onzin, er zijn genoeg verslavingen waar je niet zomaar vanaf komt, niet alleen heroine.
Maar het gaat allang niet meer over het onderwerp van dit topic.

Waar zeg ik dan dat het alleen heroĆÆne is?
Ik zeg; afkickverschijnselen zoals met heroĆÆne. Waar je daadwerkelijk ook dood aan kunt gaan als je in 1x stopt.

Roken is er in iedergeval geen van.
 
Meen je dat echt Joke, dat je wel klanten hebt gehad, maar niet hebt gewipt?
Ik denk dat je dat vast niet erg vind.

Meen dat ja.. al die tijd op je knieĆ«n zitten is best vermoeiend šŸ˜ Dus een wip maken is even rust voor de knietjes.
Masseren doe ik amper, maar ben waus van p**pen. Dus dat gebeurd op mijn knietjes en zowat de volle tijd die iemand reserveert.

Lekker hoor!
 
Meen dat ja.. al die tijd op je knieĆ«n zitten is best vermoeiend šŸ˜ Dus een wip maken is even rust voor de knietjes.
Masseren doe ik amper, maar ben waus van p**pen. Dus dat gebeurd op mijn knietjes en zowat de volle tijd die iemand reserveert.

Lekker hoor!
Ik heb medelijden met je, dus even lekker rustig op je rug liggen is er niet bij.
 
Over leeftijd gesproken. Een tijdje geleden toen ik net bij een van mijn favoriete prive huisjes naar binnen ging was er net een van de dames een oudere man op een stok naar buiten aan het helpen. Hij moet gemakkelijk 90jaar zijn geweest. Ik vond dit fantastisch om te zien en ging met een brede glimlach verder naar binnen. Ik heb dus nog flink wat pleziertjes te gaan.
 
Laatste heb ik een keer een blonde friezin van ongeveer 45 a 50 jaar.( ik vind leeftijd schatten altijd gevaarlijk om ze niet te beledigen)uit dat steegje in Leeuwarden genomen,
Heel leuke dame, goed gesprek en goede service, maar om nou te zeggen enorme aantrekkingskracht nee.
Puur lichamelijk gezien val ik op dames tussen 20 en 30 jaar met enorme ronde kont die stevig is zonder dat hij gaat hangen. Ik ben zelf 55 heb geen moeite met leeftijd, zolang ze maar boven de 20 zijn en vrijwillig gekozen hebben voor het beroep.
 
Een dame van plezier bezoeken is sowieso bijzonder. Je ontmoet een nieuwe dame die je nog nooit eerder hebt gezien en binnen een paar minuten lig je te neuken met een wildvreemde jonge meid. Zolang een vrouw vrijwillig wil neuken, laat ik mijn pik lekker naar binnen glijden. Ik kijk niet naar leeftijd (wel 18+), wat voor relatie ze heeft, of ze kinderen heeft, ...... Het gaat toch puur om de lust!
 
Vrouwen tussen 30 en 40 zijn de leukste, maar af en toe een vrouwtje pakken van begin 20 ... draai ik m'n hand niet voor om. Een leeftijdsverschil van 30 jaar is dan de max.
 
Dat topic gaat natuurlijk over oudere mannen die jongere vrouwen bezoeken, maar je zal natuurlijk ook beginnende wandelaars van 21 hebben die dames bezoeken die hun moeder hadden kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan