Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tip voor diegene die willen stoppen met roken: hypnotherapie !!
Na de behandeling 1 week op eigen kracht niet roken, daarna geen enkele behoefte meer.
Heb het zelf gedaan en ik ken meerdere mensen die er op die manier vanaf zijn gekomen. Bespaart ook lekker veel geld 😉
 
Een gesprek die over letterlijk alles kan gaan. Sommigen hebben enorme psychische problemen en willen echt gewoon met iemand praten. Er zijn mensen met autisme of een beperking die niet intiem kunnen zijn en intimiteit op een andere manier verkiezen en nodig hebben. Er zijn mensen die bang zijn waardoor het niet lukt. Er zijn mensen die onzeker zijn en enkele dates nodig hebben om naakt te durven gaan. Da's dan stap per stap. Ik had ooit iemand die van schouders tot tenen verbrand was en elke date ging er 1 kledingstuk meer uit en dan streelde ik hem overal terwijl hij zich kapothuilde van schaamte en genot tegelijkertijd. Er zijn mensen met erectiestoornissen (soms in hele extreme mate). Zij genieten heel erg anders van intimiteit en hebben een andere aanpak nodig. Er zijn mannen die het enkel leuk vinden om naast elkaar te masturberen. Er zijn mannen die het leuk vinden dat jij alleen naakt masturbeert. Of enkel en alleen gepijpt willen worden op verschillende manieren. Er zijn er die enkel en alleen willen gaan eten en winkelen (ja, aan mijn 4 uur tarief...). Er zijn zoveel redenen... Onlangs was ik bij iemand thuis en die wou gewoon het gevoel hebben om thuis voor iemand te kunnen zorgen. Dus gekookt, fruitjes gesneden voor mij, uren knuffelen in bed, in elkaars ogen kijken...
Ik verkies daarom ook liever voor de term 'gezelschapsdame' dan 'sekswerker'. Sekswerk is gewoon vaak een onderdeel van het gezelschap houden.
Wat mooi eigenlijk al die verschillen in behoeften, wensen en beleving. Mooi hoe je daar invulling aan kan geven. Je maakt veel mensen gelukkig. Dat moet heel dankbaar zijn. Ik snap dat er ook een keerzijde kan zijn en dat je mindere dingen kan meemaken. Maar ik hoop en weet bijna zeker hoe je schrijft dat alle positieve dingen veruit in de meerderheid zullen zijn.
 
Hoe moet ik dat zien, komen die dan alleen maar voor een goed gesprek?
Ik moet toegeven intense ik had ook nood aan intense gesprekken met de dames nu nog altijd hoor daar ga ik mij zeker niet over schamen of het ontkennen dat ik er nood aan heb . Ik heb zelfs aan dames raad gevraagd en gekregen over hoe ik bepaalde zaken zou aanpakken in mijn privé leven.En daardoor ben ik die zaken ook anders gaan beginnen bekijken en aanpakken. Ik ben de dames daar zeer dankbaar voor. Ik durf gerust dat hier open te formuleren
 
Dat is voor mij de reden dat ik geen alcohol meer drink, sinds 2016 geheelonthouder en de afgelopen tijd had ik weer een paar biertjes gedronken en ik merk dan zelfs na een week nog dat mijn erectie minder goed is
Alcohol is bij mij ook altijd van invloed op mijn sex leven, een klein beetje werkt bij potentie verhogend, maar te veel is juist een killer.
 
Tip voor diegene die willen stoppen met roken: hypnotherapie !!
Na de behandeling 1 week op eigen kracht niet roken, daarna geen enkele behoefte meer.
Heb het zelf gedaan en ik ken meerdere mensen die er op die manier vanaf zijn gekomen. Bespaart ook lekker veel geld 😉

Als je echt wilt stoppen kom je er gewoon niet meer aan. Anders wil je in mijn ogen ook gewoon niet stoppen.
 
Wat mooi eigenlijk al die verschillen in behoeften, wensen en beleving. Mooi hoe je daar invulling aan kan geven. Je maakt veel mensen gelukkig. Dat moet heel dankbaar zijn. Ik snap dat er ook een keerzijde kan zijn en dat je mindere dingen kan meemaken. Maar ik hoop en weet bijna zeker hoe je schrijft dat alle positieve dingen veruit in de meerderheid zullen zijn.
Bijna altijd super ervaringen. Ik hou echt zo erg van mijn job dat het niet aanvoelt als werk maar als een levenshouding. De verscheidenheid in mensen is fantastisch. Sommige dagen lekkere seks, andere dagen vooral knuffelen, zorgen en troosten. Energie bieden, steun bieden, liefde aanreiken en/of leren kennen. Die mooie momenten compenseren echt de mindere momenten. En mensen mogen er cynisch over doen zoveel als ze willen. 'T is echt veel meer dan alleen neuken.
 
Wat goed van je, valt het tot nu toe mee?
Zeker weten. Dat het goed mee valt enkel eten doe ik nu veel meer. Omdat roken ook een eet remmer is. Laat me zeggen ik was op korte tijd 16kg vermagerd. Ondertussen is er wel weer 6kg er terug bijgekomen. Fysiek is er op vooruit gegaan, niet snel buiten adem als ik ga joggen dus het is wel een vooruitgang dat ik gemaakt heb en voel me ook veel beter
 
ik had het advies gekregen, van de praktijk ondersteuner, om het bedrag wat ik wekelijks bespaar door niet meer te roken, om daar iets leuks van te doen.
Kan je veel meedoen hoor ik doe dat ook sinds een maand en er steekt toch al wel 100€ in mijn potje daar kan je al een leuke attentie voor kopen als ik naar een dame ga 😊
 
Je moet het inderdaad echt willen maar die pleisters hielpen daar goed bij, je krijgt nicotine binnen waardoor je minder drang hebt om te roken
 
De gedachte gaat wel door mijn hoofd misschien, maar ondanks dat ik de 50 bijna aantik heb ik geen probleem met het daten van een jongere dame. Afgelopen weekend nog met een dame van 25 jaar het bed gedeeld.
Dacht later er wel aan dat een nichtje van mij bijna 20 jaar is, dus dat komt wel dicht in de buurt. Net als sommige jonge collega's van in de 20.

Zolang de dame er geen problemen mee heeft dan kies ik gewoon de lekkerste uit. Als ik er voor betaal dan wil ik ook kwaliteit hebben.
 
Kan je veel meedoen hoor ik doe dat ook sinds een maand en er steekt toch al wel 100€ in mijn potje daar kan je al een leuke attentie voor kopen als ik naar een dame ga 😊
inderdaad, ik heb er een dure tour fiets van gekocht, ik rookte toch vaak wel voor € 40,00 a € 50,00 pet week, dus ik had na een jaar een behoorlijk potje.
Maar je kan uiteraard ook je zelf verwennen om een paar extra naar een leuke dame toe te gaan.
 
Een gesprek die over letterlijk alles kan gaan. Sommigen hebben enorme psychische problemen en willen echt gewoon met iemand praten. Er zijn mensen met autisme of een beperking die niet intiem kunnen zijn en intimiteit op een andere manier verkiezen en nodig hebben. Er zijn mensen die bang zijn waardoor het niet lukt. Er zijn mensen die onzeker zijn en enkele dates nodig hebben om naakt te durven gaan. Da's dan stap per stap. Ik had ooit iemand die van schouders tot tenen verbrand was en elke date ging er 1 kledingstuk meer uit en dan streelde ik hem overal terwijl hij zich kapothuilde van schaamte en genot tegelijkertijd. Er zijn mensen met erectiestoornissen (soms in hele extreme mate). Zij genieten heel erg anders van intimiteit en hebben een andere aanpak nodig. Er zijn mannen die het enkel leuk vinden om naast elkaar te masturberen. Er zijn mannen die het leuk vinden dat jij alleen naakt masturbeert. Of enkel en alleen gepijpt willen worden op verschillende manieren. Er zijn er die enkel en alleen willen gaan eten en winkelen (ja, aan mijn 4 uur tarief...). Er zijn zoveel redenen... Onlangs was ik bij iemand thuis en die wou gewoon het gevoel hebben om thuis voor iemand te kunnen zorgen. Dus gekookt, fruitjes gesneden voor mij, uren knuffelen in bed, in elkaars ogen kijken...
Ik verkies daarom ook liever voor de term 'gezelschapsdame' dan 'sekswerker'. Sekswerk is gewoon vaak een onderdeel van het gezelschap houden.
Heel bijzonder Belle. Wat dat betreft is het echt goed dat jullie sekswerkers zijn. Hulde!!
 
Ikzelf heb, als 44-jarige, nog maar net de eerste voorzichtige stappen gezet qua sex.
Dus ik heb nu eindelijk de beslissing genomen om dvps te bezoeken.
Het 'neuken' op zich is voor mij momenteel niet het belangrijkste.
Ik heb een hele fase overgeslagen op seksueel gebied dat de meesten met hun eerste liefjes beleven.
Het eerste gefoefel, elkaar masturberen, het lichaam van het andere geslacht ontdekken….
Dit is dus iets waar ik naar verlang: lang voorspel waar ik uitgebreid leer genieten van het vrouwelijk lichaam.
Gewoon al het feit dat ik een bloedmooie, intelligente vrouw mag aanraken, strelen…is al een droom.
als ik er dan nog in slaag om haar te doen genieten dan is dit voor mij de beste date ooit.
Pas op, ik wil zeker ook nog goed leren 'neuken' maar ik moet nog zoveel ontdekken en aanleren.
Dus probeer ik nu rustig op te bouwen en prefereer ik langere dates met dames die gfe aanbieden.

Dit om maar aan te tonen dat iedereen zijn eigen verhaal en behoefte heeft om dvp te bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan