Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik neuk vrijwel nooit.
Zal wel raar zijn. Maar dat boeit me niet. Daarom ga ik naar dvp's: sex zoals ik het wil, zonder verplichtingen dat dit of dat moet omdat het anders niet normaal is.
Helemaal met je eens. Ik neuk ook amper, alles oraal en met tong. Heeeerlijk.

Ooit de fout gemaakt om naar een gangbang te gaan. Daar draait alles dus om neuken.
Het mag duidelijk zijn: het was voor mij geen feest. Eens, maar nooit meer.
 
Wel grappig al die verschillende perspectieven te zien.

Ik houd dus echt van neuken, verstrengeld in elkaars armen, kusjes overal, strelen, rustig aan stoten en dan weer hard.

Oraal vind ik echt alleen leuk om te doen als de dame zelf ook aanwijzingen geeft, en dat is echt zelfden. Geeft niet echt idee dat ze er zin in heeft als ze niks zegt.
 
We hebben het over meiden die "fast cash"willen verdienen, EN die weten dat de klantenkring gemiddeld 45++ is. Dus nee ikzelf heb daar geen probleem mee. Dat gezegd ik heb geen dochter, dat zou weleens een game-changer kunnen zijn.
 
ik merk wel, dat sinds ik niet meer rook, nu zo'n 14 maanden. Dat beneden ook alles beter werkt, Ik had voorheen wel eens, dat ik niet bij iedere meid een volledige erectie kreeg. Ik was mij al aan het orienteren om die blauwe pillen te nemen of met een cockring te gaan experimenteren.
 
ik merk wel, dat sinds ik niet meer rook, nu zo'n 14 maanden. Dat beneden ook alles beter werkt, Ik had voorheen wel eens, dat ik niet bij iedere meid een volledige erectie kreeg. Ik was mij al aan het orienteren om die blauwe pillen te nemen of met een cockring te gaan experimenteren.
SEmi On topic : gestopt met roken? Hulpmiddelen ? Ik heb nu pleisters maar die werken niet lekker, ik wilde Champix (pillen die de behoefte volledig wegnemen) ecter is de maker, Pfizer, ermee gestopt. Want volledige capaciteit naar Vaccinaties...:(
 
Dat is voor mij de reden dat ik geen alcohol meer drink, sinds 2016 geheelonthouder en de afgelopen tijd had ik weer een paar biertjes gedronken en ik merk dan zelfs na een week nog dat mijn erectie minder goed is
 
Roken is daar ook slecht voor 🤷🏼‍♂️ben nu bijna een maand gestopt met roken.
Ik heb ook heel lang gerookt, vanaf mijn twaalfde al, tien jaar geleden gestopt met pleisters en dan verbeterd je erectie ook inderdaad, je moet gewoon gezond leven voor een goede erectie, gezond eten, daar weet jij alles van als kok 😉
 
Ik heb ook heel lang gerookt, vanaf mijn twaalfde al, tien jaar geleden gestopt met pleisters en dan verbeterd je erectie ook inderdaad, je moet gewoon gezond leven voor een goede erectie, gezond eten, daar weet jij alles van als kok 😉
Ik heb ook gerookt van mijn veertiende tot nu een maand geleden. En dit zonder pleisters. Ik voel me een pak beter in mijn vel. En idd gezond eten en gezonde levensstijl is zeer bevorderlijk daarvoor en veel Ananas eten krijg je zoet zaad van 🤣
 
Dat is voor mij de reden dat ik geen alcohol meer drink, sinds 2016 geheelonthouder en de afgelopen tijd had ik weer een paar biertjes gedronken en ik merk dan zelfs na een week nog dat mijn erectie minder goed is
Dan moet je eens flink vreemdgaan terwijl je vriendin zwanger is.

Althans: dat is volgens Waylon de oplossing voor erectiestoornissen.......... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Hoe moet ik dat zien, komen die dan alleen maar voor een goed gesprek?
Een gesprek die over letterlijk alles kan gaan. Sommigen hebben enorme psychische problemen en willen echt gewoon met iemand praten. Er zijn mensen met autisme of een beperking die niet intiem kunnen zijn en intimiteit op een andere manier verkiezen en nodig hebben. Er zijn mensen die bang zijn waardoor het niet lukt. Er zijn mensen die onzeker zijn en enkele dates nodig hebben om naakt te durven gaan. Da's dan stap per stap. Ik had ooit iemand die van schouders tot tenen verbrand was en elke date ging er 1 kledingstuk meer uit en dan streelde ik hem overal terwijl hij zich kapothuilde van schaamte en genot tegelijkertijd. Er zijn mensen met erectiestoornissen (soms in hele extreme mate). Zij genieten heel erg anders van intimiteit en hebben een andere aanpak nodig. Er zijn mannen die het enkel leuk vinden om naast elkaar te masturberen. Er zijn mannen die het leuk vinden dat jij alleen naakt masturbeert. Of enkel en alleen gepijpt willen worden op verschillende manieren. Er zijn er die enkel en alleen willen gaan eten en winkelen (ja, aan mijn 4 uur tarief...). Er zijn zoveel redenen... Onlangs was ik bij iemand thuis en die wou gewoon het gevoel hebben om thuis voor iemand te kunnen zorgen. Dus gekookt, fruitjes gesneden voor mij, uren knuffelen in bed, in elkaars ogen kijken...
Ik verkies daarom ook liever voor de term 'gezelschapsdame' dan 'sekswerker'. Sekswerk is gewoon vaak een onderdeel van het gezelschap houden.
 
SEmi On topic : gestopt met roken? Hulpmiddelen ? Ik heb nu pleisters maar die werken niet lekker, ik wilde Champix (pillen die de behoefte volledig wegnemen) ecter is de maker, Pfizer, ermee gestopt. Want volledige capaciteit naar Vaccinaties...:(
ik was best een zware roker, maar met behulp van de praktijkondersteuner van mijn huisarts en met behulp van pleisters en nicotine zuigtabletten is het mij gelukt, Maar ik heb wel 15 weken met nicotinepleisters gelopen. Ik ben er ook best wel trots op, ik heb toch een jaar of 35 gerookt.
Achteraf viel het mij persoonlijk best mee, ik had verwacht dat het moeilijker zou zijn, en dat het mij niet zou lukken. Maar ik heb eigenlijk geen moeilijke momenten gehad,
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan