Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ouderen en meer geld? Dat valt wel mee hoor. Die hebben AOW en een pensioen. Zullen er vast bij zijn die een mega pensioen hebben, maar de meesten toch niet hoor.
Definieer ouderen.
Iemand van 50+ heeft meestal een goede baan, kinderen zijn het huis uit, en de eigen vrouw lijkt niet meer op een meid van 20.

Dus er zijn genoeg oudere mannen die wandelen een leuke hobby vinden.
 
Wat hier al eerder is aangegeven is dat de meiden rond de 20 aantrekkelijk is qua uiterlijk voor een date. Maar de dames vanaf rond de 30 heb je meer kans op kwaliteit en gelijke gesprekken.
rond de 20 vind ik persoonlijk te jong, ik hou meer van vrouwen dan van meisjes.
Maar zo rond een jaar of 27 a 28 als het meisjesachtige er een beetje af is, is prima.
Het is overigens wel vreemd dat mijn smaak qua dames, niet zo veel anders is nu, dan toen ik zelf de leeftijd had van 25, toen viel ik ook niet zo op die jongen meisjes,
 
rond de 20 vind ik persoonlijk te jong, ik hou meer van vrouwen dan van meisjes.
Maar zo rond een jaar of 27 a 28 als het meisjesachtige er een beetje af is, is prima.
Het is overigens wel vreemd dat mijn smaak qua dames, niet zo veel anders is nu, dan toen ik zelf de leeftijd had van 25, toen viel ik ook niet zo op die jongen meisjes,
Ja, dat herken ik ook. Toen ik rond de 25 was had ik ook aantrekkingskracht naar de oudere dames vanaf 38/40 jaar en ouder. Misschien had dat te maken met de verleidende spanning en hun ervaring?
 
Een (veel) oudere geliefde kan heel aangenaam zijn om een aantal aspecten:
1) je bent waarschijnlijk extra aantrekkelijk vanwege je jeugdigheid, dus minder onzeker over je uiterlijk
2) de oudere geliefde weet wat ze wil, kan min of meer de leiding nemen wat ook veiligheid kan bieden
3) de oudere geliefde heeft haar leven waarschijnlijk al grotendeels ingevuld dus je staat niet meteen tegen een 'gezamenlijke toekomst' aan te kijken en zo houd je ook een flink deel van je vrijheid in die affaire

Voor een jonge dvp kan mede om die redenen een wat oudere klant ook prettig zijn. Alleen al vanwege je jeugd ben je super aantrekkelijk, de klant 'heeft het vaker gedaan' dus kent de gang van zaken bij een dvp al en doordat hij het hoogst waarschijnlijk al druk heeft met zijn baan, een gezin, een echtgenote, heeft hij geen tijd om je lopen stalken.
 
Als tiener fantaseerde ik over de moeder van een vriend van mij 😂
Zo erg was het nou ook weer niet, maar ik vond toen ik 18 was, dames van rond de 25, reuze interessant. Nu als 50+ moet ik er niet aan denken om naar bed te gaan met een dame die ouder is dan ik zelf of even oud.
40 tot 42 is echt wel de maximale leeftijd, liever iets jonger.
 
Zo erg was het nou ook weer niet, maar ik vond toen ik 18 was, dames van rond de 25, reuze interessant. Nu als 50+ moet ik er niet aan denken om naar bed te gaan met een dame die ouder is dan ik zelf of even oud.
40 tot 42 is echt wel de maximale leeftijd, liever iets jonger.
Die moeder vond ik echt een lekker wijf, ik zat altijd naar haar benen te staren, maar ze was toen ook nog niet zo oud, nu is 50 voor mij wel de max
 
Wat hier al eerder is aangegeven is dat de meiden rond de 20 aantrekkelijk zijn qua uiterlijk voor een date. Maar de dames vanaf rond de 30 heb je meer kans op kwaliteit en gelijke gesprekken.

Vind ik ook subjectief. Ik heb met meiden van eigen leeftijd best hele interessante gesprekken gehad, soms wel beter dan 30+ jarige vrouwen.

Zelfs meiden rond de 20 die al aan het investeren zijn voor later ipv Gucci of Louis Vuitton tasjes te kopen. Bij de meeste 30ers was dit juist het geval.

Ligt er weer net aan welke type DVP je uitzoekt, en hoe je met die vrouwen omgaat. Misschien dat het wel een generatie kloof is ook? Dat oudere mannen misschien niet het gespreksstof of het beheersen van een gesprek met een jongere meid onder de knie hebben.

Maar nu doe ik aannames natuurlijk.
 
Die moeder vond ik echt een lekker wijf, ik zat altijd naar haar benen te staren, maar ze was toen ook nog niet zo oud, nu is 50 voor mij wel de max
Er schiet mij in eens wel iets te binnen, op school zat er een indisch meisje die toen een jaar of zestien was, net als ik zelf, haar moeder was zestien toen ze haar kreeg, en was toen een jaar of 32.
Die zag er echt lekker uit. ik heb toen vaak over haar gefantaseerd, Vaak blijven Aziatische vrouwen tot latere leeftijd (45 jaar) er aantrekkelijk en jeugdig uitzien, en vaak zonder rimpels, maar als ze eenmaal grijs beginnen te worden, dan zijn het ineens oude besjes.
 
c) vaak leuker in omvang
d) meer levenservaring en levenswijsheid
e) meer seksuele ervaring
f) weten meer wat ze willen
g) spenderen vaak meer tijd aan voorspel
...
Punt e en f ontbreken nog bij mij. Te laat begonnen aan sex 😂 maar dat zijn we langzaamaan aan het inhalen…

En ik kan me geen betere manier voorstellen dan met dvps die hun beroep met passie en plezier uitoefenen. Als ze er dan nog goed een jong uitzien is dat een aangename bonus natuurlijk.
 
Ze zeggen dat je voor een relatie je leeftijd moet delen door twee en dan plus 7. Dat is maatschappelijk aanvaardbaar.
Nu, gelet dat ik nu en dan ook graag jonge meiden neem vroeg ik me af wat aanvaardbaar is qua sex.
Na lang rekenen blijkt dat je eigen leeftijd gedeeld door 4 en plus 7 te zijn.
Nu, ik ben wel 44, Mogelijk moet ik het volgende jaren opnieuw berekenen om te zien of het nog klopt.
 
Ze zeggen dat je voor een relatie je leeftijd moet delen door twee en dan plus 7. Dat is maatschappelijk aanvaardbaar.
Nu, gelet dat ik nu en dan ook graag jonge meiden neem vroeg ik me af wat aanvaardbaar is qua sex.
Na lang rekenen blijkt dat je eigen leeftijd gedeeld door 4 en plus 7 te zijn.
Nu, ik ben wel 44, Mogelijk moet ik het volgende jaren opnieuw berekenen om te zien of het nog klopt.
Dat zeggen ze, is hier al vaker gezegd op het forum gezegd , en dan met name door de oudere heren, om het leeftijdsverschil goed te praten.
Naar mijn idee, moet je gewoon doen waar je goed en lekker bij voelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan