Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
nou beter neuken?
het aangezicht bij zo'n jong ding met alles op z'n plek is een grotere uitdaging..
2 minuten en het is ..KNAL!!
nee zonder gekheid..toen ik net vrijgezel was ,was een vrouw van 10/15 jaar ouder een mythe dat ze supergoed zouden zijn..
beter konden pijpen enzo...dus ik in SKW een dame van 45 gepakt..,later in priveontvangst nog eens..
praat je wel eens over bedrogen uitkomen..
als ze met 20 jaar niet weet..gaat ze er met 45 zeker niet achterkomen ..hoe dat moet..
 
nou beter neuken?
het aangezicht bij zo'n jong ding met alles op z'n plek is een grotere uitdaging..
2 minuten en het is ..KNAL!!
nee zonder gekheid..toen ik net vrijgezel was ,was een vrouw van 10/15 jaar ouder een mythe dat ze supergoed zouden zijn..
beter konden pijpen enzo...dus ik in SKW een dame van 45 gepakt..,later in priveontvangst nog eens..
praat je wel eens over bedrogen uitkomen..
als ze met 20 jaar niet weet..gaat ze er met 45 zeker niet achterkomen ..hoe dat moet..
heeft het niet vaak te maken met het aantal vlieguren wat ze gemaakt hebben?
 
Waarom 'helaas' dat het oude, mannelijke lichaam nog het voorspel aan kan?
Houd je daar niet van?
Of bedoel je dat het soms helaas het enige is wat het lichaam nog kan?

Het laatste!

Voorspel vind ik prima, want van de 60 minuten zijn er al 50 voorspel. Waarvan ik er al 45 van invul 😆😋 of meer. Vaak blijft het zelfs bij een enkelvoudig voorspel 🤣 en doet mijn gast h e l e m a a l niets.

Dus: douchen..voorspel..douchen.
En soms: voorspel.. douchen.
En niet zo vaak: 1 of 2 + n**ken

1 en 2 komen veel vaker voor dan 3. Er zijn dagen dat ik enkel een wip met mijn partner maak 😁
 
Definieer ouderen.
Iemand van 50+ heeft meestal een goede baan, kinderen zijn het huis uit, en de eigen vrouw lijkt niet meer op een meid van 20.

Dus er zijn genoeg oudere mannen die wandelen een leuke hobby vinden.

Als ik het over ouderen heb, dan bedoel ik echt ouderen! Dus vanaf 65 jaar. Tenslotte had ik het over aow en pensioen, niet over een goed betaalde baan. Want die kan je ook hebben als je een stuk jonger bent tenslotte.


Overigens...als je eigen vrouw er niet meer uit ziet als toen ze 20 was, dan ziet haar partner er ook niet uit als 20 toch? Als je je eigen vrouw geen seks materiaal meer vindt, zou het dan ook andersom zo kunnen zijn? Misschien heeft zij ook wel interesse in een man die nog seks materiaal is.. 🤔
 
Meen je dat echt Joke, dat je wel klanten hebt gehad, maar niet hebt gewipt?
Ik denk dat je dat vast niet erg vind.
Wow!
Babbeltje bij binnen komen, beetje kussen en strelen, glaasje champagne... en dan snel de douche in.
Maar... dan is het toch echt wel tijd voor sex hoor! Uitgebreid voorspel, strelen, kussen, likken en oraal verwennen... En dan is het wél neuken hoor! Zeker weten. Is gewoon veel te lekker!
 
Gebeurt meer dan je denkt, er zijn veel mannen die alleen gemasseerd willen worden of er een praat uurtje van maken.
Sommige DVPs vertelden mij dat ze zich net een psychologe voelden.
nou ja, dat het een keer gebeurt kan ik mij nog wel voorstellen, maar Joke zei, dat ze soms een hele avond niet hebt gewipt, Dan ga ik er gemakshalve van uit dat ze meer dan 1 klant op een avond hebt.
 
nou ja, dat het een keer gebeurt kan ik mij nog wel voorstellen, maar Joke zei, dat ze soms een hele avond niet hebt gewipt, Dan ga ik er gemakshalve van uit dat ze meer dan 1 klant op een avond hebt.

Ja daarom, er zijn meer bij die niet willen neuken dan je denkt. Zelf hier bij de massage salon zijn er mannen die alleen willen knuffelen en praten.

Ben nog wel is nieuwschierig en voer zulke gesprekken wel op het einde met de dames. Lopen rare figuren bij soms. Maar ja ieder zijn ding.
 
inderdaad, maar in ieder geval wel een ejaculatie.
Ik dacht al, maar bijvoorbeeld bij SM is er dacht ik, ook niet altijd een ejaculatie?
Ja, zou kunnen, maar dat lijkt meer iets voor de hardere SM en dat is niet mijn ding. Ik hou meer van kinky spelletjes (soms). Afgesloten met klaarkomen dan graag
😁
 
Ik neuk vrijwel nooit.
Zal wel raar zijn. Maar dat boeit me niet. Daarom ga ik naar dvp's: sex zoals ik het wil, zonder verplichtingen dat dit of dat moet omdat het anders niet normaal is.
Dat wist ik niet, geef je dan ook aan dat je niet komt om te neuken?
 
Ik neuk vrijwel nooit.
Zal wel raar zijn. Maar dat boeit me niet. Daarom ga ik naar dvp's: sex zoals ik het wil, zonder verplichtingen dat dit of dat moet omdat het anders niet normaal is.

Is helemaal niet raar, heb van meerdere dvp's gehoord dat er best veel mannen zijn die niet hoeven te neuken, ze willen bv beffen, tongzoenen, gepijpt worden enz enz met op het laatst een spetterend handmatig hoogtepunt, heerlijk toch…
 
die komen denk ik voor een potje Yathzee
Naakte Twister eigenlijk. Lachen.
Goh, moest er een lijntje bij mogen bef ik haar twee uur zonder meer. Maar dat staat ze niet toe 😆
Heb jij mij onlangs een DM gestuurd op Instagram?😆😆
En bij Belle is het dacht ik minimaal 2 uur, kun je nagaan, wat een rare klanten dan
Ik zou niet weten wat daar raar aan is. Niet alle mannen willen enkel volpompen met zaad... 🙄
 
Niet vantevoren, ik zeg meestal: doe maar alleen pijpen, als de dame vraagt of ik wil neuken als we bezig zijn.
Wordt niet raar gevonden over het algemeen, is mijn indruk.
Nee tuurlijk zullen ze dat niet raar vinden, je moet zelf weten wat je wil doen, ik ga ook wel eens naar prive ontvangst dames die doen alleen pijpdates, daar is intiem niet eens mogelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan