Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar nogmaals, ik val zonder erover na te hoeven denken op meiden van mn eigen leeftijd of erboven. Ik kan me dus niet voorstellen dat dat bij anderen niet zo werkt.

Uw mening is dan ook alleen maar uw mening, en geen biologische wetmatigheid.

Ik val al heel mijn leven op oudere meisjes en dames. Ik ben dus 'abnormaal' volgens u?
 
Ik snap sws de behoefte niet dat je iemand wilt bezoeken die 33 jaar jonger is.

Maar nogmaals, ik val zonder erover na te hoeven denken op meiden van mn eigen leeftijd of erboven. Ik kan me dus niet voorstellen dat dat bij anderen niet zo werkt.
Dat is allemaal prima, maar het is nogal een stap van "snap de voorkeur niet" naar "moet er van kotsen".

Ik zie op dit forum heel veel voorkeuren voorbij komen die ik niet begrijp. Voorkeur voor heel mager, voorkeur voor heel dik, voorkeur voor koppels, voorkeur voor shemales, ga zo maar door, maar ik heb nog nooit braakneigingen gehad als ik over deze voorkeuren las, ben toch benieuwd waar dat kotsen vandaan komt.

Verder niet persoonlijk hoor, ben begin 30 en voel me niet aangesproken verder, ben gewoon benieuwd.
 
En die dooddoener "het mag van de wet" vind ik altijd zo'n onzin. Je mag van de wet ook met je nicht trouwen, dat doe je toch ook niet?

Dat mag in Nederland alleen met speciale toelating, en in België mag het al helemaal niet.

Waarom u dit erbij haalt ontgaat me ook volledig want dat neef/nicht gedoe is vooral voor medische/erfelijke redenen niet toegelaten. Dat heeft niets met leeftijd te maken.
 
Ik val al sinds jongs af aan op meiden van rond mijn leeftijd, dus hooguit 2 jaar jonger of ouder. Gelukkig is dat altijd zo gebleven. Ik zal me echt smerig voelen als ik een "meisje" zou nemen die echt veel jonger is dan ik. Die verhaaltjes hier zijn ook altijd om te kotsen. Vooral die ze ook echt "meisjes" noemen 🤢

Wel heb ik een tijdje (rond mn 18-20ste zoiets) een voorliefde gehad voor geile milfjes.



En die dooddoener "het mag van de wet" vind ik altijd zo'n onzin. Je mag van de wet ook met je nicht trouwen, dat doe je toch ook niet?
Ik voel me niet smerig, ik betaal ze en zij vinden het best ok.
Als je er moet van kotsen, go see a doctor ...
Jij mag ook de wet onzin en een dooddoener vinden, maar het blijft wel de wet ...
 
Het is voor mij ook niet verboden om er wat over te zeggen laat staan denken. En ik scheld je niet uit, ik verbied het je niet, ik zeg alleen wat ik er van vind.

Ik snap sws de behoefte niet dat je iemand wilt bezoeken die 33 jaar jonger is.

Maar nogmaals, ik val zonder erover na te hoeven denken op meiden van mn eigen leeftijd of erboven. Ik kan me dus niet voorstellen dat dat bij anderen niet zo werkt.

Je oordeelt er wel over, met je om te kotsen, ik heb die behoefte wel om een jonger iemand te kiezen en daar ben ik vrij in en vind jou post veroordeelend
 
Het is voor mij ook niet verboden om er wat over te zeggen laat staan denken. En ik scheld je niet uit, ik verbied het je niet, ik zeg alleen wat ik er van vind.

Ik snap sws de behoefte niet dat je iemand wilt bezoeken die 33 jaar jonger is.

Maar nogmaals, ik val zonder erover na te hoeven denken op meiden van mn eigen leeftijd of erboven. Ik kan me dus niet voorstellen dat dat bij anderen niet zo werkt.
Nu ben ik ook van het gedacht van ik zou nooit een meisje bezoeken die me dochter zou kunnen zijn.

Maar ik ga nu niet mijn hand in het vuur daar voor steken. Binnen 20 jaar ben ik 47 en wie weet zeg ik dan eens van ik wil nog eens sex hebben met een vrouw van 20 jaar. Voor zo lang dat het oke is voor haar is er toch geen probleem.

Er zijn ook meisjes die op oudere heren vallen.
 
Ik ben nu 47 jaar en kan me niet voorstellen dat een jonge dvp tussen 20-25 jaar in bijvoorbeeld Schipperskwartier me zou weigeren. Toen ik vroeger jong was zag ik nog oudere mannen buitenkomen bij jonge dvp en die werden met de glimlach buitengelaten door de dame.
 
Nu ben ik ook van het gedacht van ik zou nooit een meisje bezoeken die me dochter zou kunnen zijn.

Maar ik ga nu niet mijn hand in het vuur daar voor steken. Binnen 20 jaar ben ik 47 en wie weet zeg ik dan eens van ik wil nog eens sex hebben met een vrouw van 20 jaar. Voor zo lang dat het oke is voor haar is er toch geen probleem.

Er zijn ook meisjes die op oudere heren vallen.
Nu... vanaf een zekere leeftijd hadden ze allemaal je dochter kunnen zijn... dus stoppen maar?
 
Het gaat om een betaalde dienst en dan wil ik een dame waar ik me goed bij voel en waar ik natuurlijk ook zin in heb. En dat is in mijn geval slank en jong (van 18 tot ongeveer 30 jaar) en zo naturel mogelijk. En zo heeft ieder zijn voorkeuren, ga je voor jong of oud of dik of dun: wat maakt het uit?
Gelukkig heb ik geen enkele last van gevoelens van 'het had mijn dochter kunnen zijn' of wat dan ook.
Is ze jong dan kan het je dochter zijn; is ze net zo oud dan kan het je zus zijn en is ze ouder dan kan het je moeder zijn.....zo kan ik wel doorgaan en neuk je dus nooit meer. Heel simpel: het is je dochter, zus of moeder niet en geniet gewoon van de date.
 
Laatst bewerkt:
Het is voor mij ook niet verboden om er wat over te zeggen laat staan denken. En ik scheld je niet uit, ik verbied het je niet, ik zeg alleen wat ik er van vind.

Ik snap sws de behoefte niet dat je iemand wilt bezoeken die 33 jaar jonger is.

Maar nogmaals, ik val zonder erover na te hoeven denken op meiden van mn eigen leeftijd of erboven. Ik kan me dus niet voorstellen dat dat bij anderen niet zo werkt.
Ieder mens is weer anders qua voorkeuren.

Wel grappig dat jij hier over begint, want als ik me niet vergis heb jij soms een voorliefde voor transen en dat vind ik dan weer om van te kotsen.

Maar goed, als het jou blij maakt.

Maar de kanttekening is dan dus wel dat jij sowieso in de breedte van alle walletjes eet, terwijl wij heel gericht hetero zijn alleen wat variabeler zijn qua leeftijdsverschillen.
 
Tja, zelfs op een forum voor h**renlopers lopen er nog moraalridders rond die oordelen over andermans' seksuele voorkeuren. Zelf noemen ze dvp's "wijven" of "snollen", maar van het woord 'meisje' moeten ze kotsen. 🙄

Zelf heb ik er totaal geen problemen mee. Gister heb ik als eind-dertiger nog intens genoten van een prachtig meisje van begin 20. We schelen ongeveer 15 jaar, maar dat deert ons geen van beiden. Ik heb ze nog wel jonger gehad en zal dat ook wel blijven doen, zolang ik welkom ben. Er gaat niets boven een heerlijk strak, jong meisje met een geweldig lichaam. Die van gister is qua looks een absolute topper, alles aan haar klopt. Met zo'n meisje is het moeilijk het neuken lang vol te houden, ik moest zo vaak gas terugnemen. Maar het was zó gruwelijk lekker, daar ga ik niet mee stoppen.
Eind dertiger?

Grappig, ik dacht altijd dat deuggenietje dik in de 50 was….geen idee waarom….
 
Dat is allemaal prima, maar het is nogal een stap van "snap de voorkeur niet" naar "moet er van kotsen".

Ik zie op dit forum heel veel voorkeuren voorbij komen die ik niet begrijp. Voorkeur voor heel mager, voorkeur voor heel dik, voorkeur voor koppels, voorkeur voor shemales, ga zo maar door, maar ik heb nog nooit braakneigingen gehad als ik over deze voorkeuren las, ben toch benieuwd waar dat kotsen vandaan komt.

Verder niet persoonlijk hoor, ben begin 30 en voel me niet aangesproken verder, ben gewoon benieuwd.
Hierin moet ik dan met @Fredje020 meegaan…ik heb wel dat ik onpasselijk word als de shemales op kinky tussen de dames verschijnen en je kunt 'vrouwen' pas instellen als je eerst het begin scherm hebt aangeklikt…..

Maar dat en rim-anecdotes in recensies van toffe dames vind ik onplezierig en word ik een beetje misselijk van.

Overigens moet iedereen zijn wat ie wil zijn, maar ik hoef het bij voorkeur niet te zien en loop bv daarom ook echt om de Bloedstraat heen omdat de lust me anders vergaat.

Sterker nog: ik wil eigenlijk niet dat iemand die ook shemales bezoekt ook nog bij dames langs gaat die ik ook zou kunnen bezoeken, maar goed wat doe je er aan…?!

Even goede vrienden verder hoor, maar shemales bezoeken en vallen over leeftijdsverschil snap ik dan weer helemaal niet.
 
Laatst bewerkt:
Maar dat en rim-anecdotes in recensies van toffe dames vind ik onplezierig en word ik een beetje misselijk van.
Wat bedoel je, dat zij mannen blijkt te rimmen?

Ik ben een dertiger, dus wat dat betreft is het niet heel vreemd als ik vrouwen van 15 jaar jonger of ouder date. Ik neig wel naar knappe vrouwen rond de 18-23, omdat dat de vrouwen zijn die ik vroeger, als schuchtere middelbare scholier/student niet eenvoudig kon krijgen waarschijnlijk.
 
Wat bedoel je, dat zij mannen blijkt te rimmen?

Ik ben een dertiger, dus wat dat betreft is het niet heel vreemd als ik vrouwen van 15 jaar jonger of ouder date. Ik neig wel naar knappe vrouwen rond de 18-23, omdat dat de vrouwen zijn die ik vroeger, als schuchtere middelbare scholier/student niet eenvoudig kon krijgen waarschijnlijk.
Het idee dat ik een dame op de mond kus (tongen doe ik sowieso niet bij dvp's) wiens tong of lippen een uur daarvoor in contact geweest zijn met een mannen aars is voor mij toch wel redelijk zum kotzen.

Dan valt 22 of 38 jaar oud toch redelijk in het niet als je het daar mee vergelijkt.
 
Het idee dat ik een dame op de mond kus (tongen doe ik sowieso niet bij dvp's) wiens tong of lippen een uur daarvoor in contact geweest zijn met een mannen aars is voor mij toch wel redelijk zum kotzen.

Dan valt 22 of 38 jaar oud toch redelijk in het niet als je het daar mee vergelijkt.

Je kan een dvp altijd vragen om haar mond te spoelen met hygiënisch spoelmiddel. Normaal zouden ze dat na elke klant moeten doen.
 
Je kan een dvp altijd vragen om haar mond te spoelen met hygiënisch spoelmiddel. Normaal zouden ze dat na elke klant moeten doen.
Klopt op papier wel ja.

Maar of ze het al gedaan heeft weet je nooit zeker als zij zegt: 'Oh, dat heb ik al gedaan'.

En haar verplichten om met listerine te spoelen kan wel een sfeer-killer zijn.
 
Ik val al sinds jongs af aan op meiden van rond mijn leeftijd, dus hooguit 2 jaar jonger of ouder. Gelukkig is dat altijd zo gebleven. Ik zal me echt smerig voelen als ik een "meisje" zou nemen die echt veel jonger is dan ik. Die verhaaltjes hier zijn ook altijd om te kotsen. Vooral die ze ook echt "meisjes" noemen 🤢

Wel heb ik een tijdje (rond mn 18-20ste zoiets) een voorliefde gehad voor geile milfjes.



En die dooddoener "het mag van de wet" vind ik altijd zo'n onzin. Je mag van de wet ook met je nicht trouwen, dat doe je toch ook niet?
Je valt helemaal niet op jonge meiden, je bent bij voorkeur anaalridder.
Die twee jaar leeftijdtijdsverschil hanteer je zeker niet bij een trans.
In deze discussie ben je wel een moraalridder, dat zou ik van een anaalridder eigenlijk niet verwachten.
Hoe ouder je wordt, hoe meer jaren er tussen gaan zitten.
Ik vind 20 - 30 jaar jonger nog wel meevallen.
Have fun, moet het credo blijven.
 
Ik ga nooit met meiden van een jaar of 19-20. Ben zelf een veertiger en ik voel me bij zulke jonge meiden niet prettig. Goed, ze zijn geen kinderen meer, maar zijn ze al volwassen...? Voor de wet misschien, maar qua ontwikkeling? Ik heb daar bij 19-20 zo mijn twijfels bij. En dat maakt dat ik mij er niet prettig bij voel en dus doe ik het niet. Toen ik een twintiger was, had ik dit gevoel trouwens niet. Dus het zal wel iets te maken hebben met de toenemende leeftijdsafstand.

Meeste meiden die ik bezoek zijn pakweg 25-35, dat is voor mij blijkbaar de beste leeftijd.
 
Je kan een dvp altijd vragen om haar mond te spoelen met hygiënisch spoelmiddel. Normaal zouden ze dat na elke klant moeten doen.

Dat spoelmiddel dood elke bacterie in je mond, dus ben je daarna sneller vatbaarder voor soa's. Tanden poetsen is dan beter!

Maar je kan er nooit zeker v zijn dat ze het gedaan heeft en ter plekke kan je het ook niet echt eisen, dus vind je dat een smerig idee.. dan moet je geen sekswerkers bezoeken 🤷‍♀️
 
Dat spoelmiddel dood elke bacterie in je mond, dus ben je daarna sneller vatbaarder voor soa's. Tanden poetsen is dan beter!

Maar je kan er nooit zeker v zijn dat ze het gedaan heeft en ter plekke kan je het ook niet echt eisen, dus vind je dat een smerig idee.. dan moet je geen sekswerkers bezoeken 🤷‍♀️
Ik zoen sowieso niet met ze om die reden.

En nooit beffen en nooit pzc.

Dus eigenlijk komt hun mond nooit direct in contact met mijn lichaam.

Er zit altijd een condoom tussen, prima zo!
 
Een interessante discussie.

Als je naar de kapper gaat, maakt de leeftijd van je kapper of kapster toch ook geen verschil? ;)

Waar ik op wil wijzen, is dat sekswerk gewoon werk is. Het is een betaalde dienst die wordt aangeboden door meerderjarige personen. Natuurlijk mag iedereen persoonlijke voorkeuren hebben voor een bepaalde leeftijd, uiterlijk of dienst, maar het stigmatiseren van leeftijdsverschil is niet terecht. Door dit te doen, stigmatiseer en marginaliseer je ook de sekswerker, terwijl zij juist zelf moet kunnen kiezen aan wie ze haar diensten wil aanbieden.

Als een 18-jarige sekswerker geen probleem heeft met een 65-jarige man, dan is dat haar eigen keuze. Het gaat hier om een consensuele beslissing tussen twee volwassen personen die volledig vrij zijn om die keuze te maken. De 'deugdpolitie' hoeft hier niets van te vinden.
 
Een interessante discussie.

Als je naar de kapper gaat, maakt de leeftijd van je kapper of kapster toch ook geen verschil? ;)
Klopt, maar mensen linken in dit topic jonge dvp's blijkbaar aan een hypothetische dochter.

Als mijn dochter kapper zou zijn zou ik het best leuk vinden als ze mijn haar een keer kwam knippen.

Als mijn dochter dvp zou zijn... sja

Verder met je eens hoor, leeftijdsverschil moet kunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan