Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zeg ook "even kijken wat jullie hiervan vinden?"
Hij doet ook helemaal niets fout, werd onnodig gelijk aangevallen.
Leeftijdsverschil wordt vaak snel op neer gekeken in het Westen.
Misschien zijn ze wel gelukkig, weten wij veel.

Ik en mijn vrouw schelen 1 jaar, maar mijn 2de minnares scheelde zeker 10 jaar (was toen zelf 30) maar ik heb ook DVP's gehad die 18 waren terwijl ik al laat in mijn 30 periode zat.

Het is weleens vaker voorgekomen dat ik een gesprek had met mijn 2de minnares bijvoorbeeld dat had zei het over beroemdheden die ik niet kon. Seks was goed, maar die verbleekte gewoon als ik probeerde een normaal gesprek met haar te hebben over dingen die we misschien wel of niet gemeen hadden.
Een medestudent jaren geleden was 21 en had een relatie met een minderjarig persoon (geloof dat ze 17 was)
Relatie heeft geen stand gehouden trouwens.
Ik mocht nog beginnen drinken met 16 dus heb dat toen ook gedaan toen ik 16 werd.
Paar jaar later werd die leeftijd opgehoogd naar 18.

Op veel dingen is het lastig een leeftijd te plakken, maar als het gaat om sekswerk wat toch een extra kwetsbaar beroep is(excuses als ik mensen hiermee tegen de borst stoot)
Dan kun je m.i. beter op safe spelen door 21 te hanteren en dames van 19 krijgen dan 18 en een eventuele minderjarige. Nu zal dat in prive huis hopelijk niet voorkomen maar prive ontvangst drie hoog achter?
Als ze je pakken ben je echt ver van huis.

Side note:
Kan een 18 jarige beter inschattingen maken dan een 16 jarige ? Hopelijk wel.
Idem voor een 21 en 18 jarige.
Uiteindelijk draait het om de vraag past mijn leeftijd als wandelaar bij de dame die ik wil bezoeken?
Is niet voor niks dat sommige dames imo terecht in hun advertentie zetten maximaal x leeftijd. is dat vervelend voor sommige wandelaars ? Ja maar ipv klagen zoek gewoon een andere dame.
Hèt moet voor beiden leuk blijven. En als een dame zich niet senang voelt bij een leeftijdsverschil van+20 heb je dat gewoon te respecteren.
 
Kan een 18 jarige beter inschattingen maken dan een 16 jarige ? Hopelijk wel.
Idem voor een 21 en 18 jarige.
Niet per se. Emotionele en verstandelijke leeftijd komt lang niet altijd overeen met de kalender leeftijd. Ik ken meiden van 18-19 jaar die een heel stuk volwassener zijn dan sommige dertigers.

Als de overheid (en veel mensen) vinden dat 18-jarigen niet zelf kunnen beslissen over of ze sekswerk doen, waarom mogen die personen dan wel stemmen of worden ze als volwassenen berecht bij een misdrijf? Dat rijmt dan ook niet. Wacht dan tot hun 26e-28e jaar totdat de prefrontale cortex is uitontwikkeld.
(We gaan dan even niet in op het feit dat cognitief verval ook al snel begint als je ouder wordt.)
 
Niet per se. Emotionele en verstandelijke leeftijd komt lang niet altijd overeen met de kalender leeftijd. Ik ken meiden van 18-19 jaar die een heel stuk volwassener zijn dan sommige dertigers.
Dit is precies wat ik bedoel met hopelijk in mijn post. Ik ken ook personen die wijzer zijn dan hun leeftijdsgenoten.
Leeftijd correleert nu eenmaal niet aan iemand zijn vermogen een relationeel besluit te nemen. Juist om te verkomen.dat het uit de hand loopt zijn er restricties op leeftijd voor bepaalde zaken als alcohol en sekswerk.
 
Niets als beide hun er goed bij voelen en er akkoord mee zijn.

Ik heb wel een man geweten ie met 46 een relatie had met een meisje van 16. Dat is natuurlijk een andere paar mouwen. (Dat is wel verkeerd)
56 jaar en een relatie met iemand van 21 kan dan weer wel. Hoewel velen dit zullen veroordelen. Ik zeg altijd als beiden maar gelukkig zijn.
 
Dit is precies wat ik bedoel met hopelijk in mijn post. Ik ken ook personen die wijzer zijn dan hun leeftijdsgenoten.
Leeftijd correleert nu eenmaal niet aan iemand zijn vermogen een relationeel besluit te nemen. Juist om te verkomen.dat het uit de hand loopt zijn er restricties op leeftijd voor bepaalde zaken als alcohol en sekswerk.
Klopt, die restricties zijn er ook. De grens is gelegd bij 18 jaar. Het moment dat je volwassen zou zijn.

Behalve bij prostitutie.

Als we al vinden dat jongeren op een leeftijd van 18 jaar niet geheel wilsbekwaam zijn, dan snap ik niet dat je op je 18e jaar:
  • onbeperkt mag roken en drinken.
  • Je mag al je spaargeld vergokken,
  • of een huis kopen, slechte keuzes maken als ZZP'er.
  • Als je stoute dingen doet, word je (bizar genoeg) wel als volwassene berecht.
  • Je mag tijdens een uitzending van het leger mensen doodschieten.
  • Je mag zelfs al vanaf je 16e jaar(!) seks hebben met wie je maar wilt, ook de buurman van 70 jaar.

Maar geld verdienen met seks, dat zou dan niet mogen. Tenzij je er een camera bij zet, dan mag het weer wel. Het zal voor sommigen hier heel logisch zijn, maar ik zie het niet. Ik laat het me graag uitleggen.

Daarnaast, het gaat er niet om wat je zelf vindt, iedereen heeft eigen normen en waarden, maar het gaat erom wat verstandig beleid is.
Experts hebben al aangeven dat verhoging van de leeftijd niet verstandig is.
 
In een ideale maatschappij zou ik voor een hogere minimale leeftijd zijn.
Maar zoals het nu is denk ik dat de huidige leeftijdsgrens beter is, met welliswaar zeer beperkte maar wel mogelijkheden voor 18 jarigen.
Niet dat ik behoefte aan zo jong heb maar ik denk wel dat je met het verhogen van de minimum leeftijd naar 21 sommige dames de illegaliteit in stuurt. Onze maatschappij is niet afgestemd op die leeftijdsgrens.
Naast dat de leeftijdsgrens voor veel andere zaken zoals benoemd wel 18 is hoor je nog steeds wel eens van mensen die op hun 18e het huis uit gestuurd zijn. Als je na je middelbare school nog een beroepsopleiding doet ben je in de meeste gevallen ook al klaar op je 20e. Ook sociale opvang en dergelijke voor jongeren stopt als je 18 wordt.
Dus vanaf je 18e moet je vanalles en bestaat de kans dat je helemaal voor jezelf moet zorgen en alles mag behalve geld verdienen met seks...

Ik ben absoluut geen expert en gevoelsmatig wil Ik ook graag roepen dat een hogere leeftijd een goed idee is. Maar als ik er even over nadenk kom ik toch uit op dat 18 beter is. Het hoeft beslist niet aangemoedigd te worden maar dat de mogelijkheid er is lijkt me wel goed.
 
De gevoelens hierover verschillen sterk per persoon. Je bent zeker niet de enige die hier zo over denkt. Maar, verhoging van deze leeftijd heeft ook nadelen: jongere sekswerkers onder de 21 jaar worden hierdoor in een illegale positie gedrongen, wat onder meer hun toegang tot noodzakelijke zorg en ondersteuning belemmert. Meer regelgeving en de daarmee gepaard gaande stigmatisering of criminalisering vergroten de risico's op negatieve uitkomsten aanzienlijk. Helaas neigen beleidsmakers er vaak naar onvoldoende te luisteren naar deskundigen op dit gebied. Daarnaast is het ethisch niet goed uit te leggen dat een 18-jarige wel als volledig volwassen wordt beschouwd, behalve … op het gebied van sekswerk. Veel mensen vinden seks maar lastig.
Ook in Amerika is deze verhoging van leeftijdsgrens aan het gebeuren. Verschrikkelijk is dat! Mensen die hier juichen hebben zelf geen zwarte sneeuw gezien of in een noodsituatie gezeten als 18 jarige.

Sekswerk heeft mij gered als 18 jarige. Heb ik toen fouten gemaakt of ben ik foute mensen tegen gekomen? Ja, maar nu soms nog. Het is een leercurve en iedere situatie is uniek.
Sommige jonkies zijn veel verstandigere sekswerkers dan sommige 40 jarigen met een gat in hun hand.

Vind jij als wandelaar jonkies te jong? Bezoek ze dan niet.
Verdiep je ook eventueel eens in armoede onder gezinnen en waarom veel gemarginaliseerde groepen richting sekswerk keren
 
Ik ben niet veel actief meer op dit forum maar ik dacht dat Wendy ook een link had met Maison Monty als gastheer of zelfs eigenaar oid?
😊ik ontv bij ds girls (Diane's Secret) op de laan v noi .
Lang geleden bij mm gewerkt maar hoe ze daar met dames omgaan bevalt me niet dus weer voor ds gekozen !
Mijn vriendin de mooie blonde Bobbi ( vh MM)is nu ook bij mij ❤️‍🩹
En ik heb ook lange periode Geleenstraat gewerkt daar kennen ook veel wandelaars mij van!
Op de foto zie je mij (brunette) 😂😂 en Marina (blond)
1436A5D6-D767-465B-9239-1948FBEE26D6.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Dat betekend wel dat de leeftijdsgrenzen niet in geheel NL het zelfde zijn (zo als anderen hier beweren).
Dat weten we allemaal ook al lang, dat is een objectief verifieerbaar vaststaand FEIT, dus waarom sommige anderen anders blijven beweren is mij een raadsel, net zoals waarom anderen daar weer op in blijven gaan. Gewoon laten kletsen als zij de werkelijkheid willen ontkennen. Dit is GEEN 'verschil van mening' of 'discussiepunt' maar nogmaals, een feit.
 
Laatst bewerkt:
Nee, DS. (Niet de Wendy van de Geleenstraat).

En ik heb ook lange periode Geleenstraat gewerkt daar kennen ook veel wandelaars mij van!
Ok nu ben ik in de war.

Ik was, net als Paulus2 blijkbaar, in de veronderstelling dat Wendy op dit forum een gastvrouw van DS was, en niet de DvP Wendy die bij DS werkt en in de Geleenstraat heeft gewerkt.
 
De dames die onderdeel zijn van een rondreizend circus of constant van naam en advertenties veranderen zijn niet uit op vaste klanten en een goede service en ook daar is een markt voor van idioten die zich laten naaien
Dat rondreizende circus kan door de vele plaatsen wel vele mannen pakken en dus veel cashen en alleen maar slechte service verlenen.
Dat is het geheim van hun, ze maken de markt voor de dames die wel hun bets doen geheel kapot.
 
Nog meer mensen hopen snel geld te verdienen met zo min mogelijk inspanning.
Intussen kennen we de uitdrukking gratis geld....
Niets is gratis, ja alleen de zon gaat voor niks op.

Nee ze willen tegenwoordig veel geld verdienen door eigenlijk niks te doen.
Influensers vind ik ook wel wat van, even voor de camera lachen en wat promoten en bam geld.

De jongeren willen amper meer werken voor hun geld.
Een schop onder hun hol moeten ze krijgen ipv niet te hard willen werken en bij de eerste mooie dag massaal ziek melden om op het terras zitten.
 
Niets is gratis, ja alleen de zon gaat voor niks op.

Nee ze willen tegenwoordig veel geld verdienen door eigenlijk niks te doen.
Influensers vind ik ook wel wat van, even voor de camera lachen en wat promoten en bam geld.
Niet alleen, maar ook die van de roddelverhalen. Ik noem geen naam...
De jongeren willen amper meer werken voor hun geld.
Een schop onder hun hol moeten ze krijgen ipv niet te hard willen werken en bij de eerste mooie dag massaal ziek melden om op het terras zitten.
Ik durf de stelling wel aan dat veel West-Europese landen welvarend zijn geworden door mensen die de handen uit de mouwen staken na de oorlog.
Nu hebben we een tekort aan allerlei vakmensen, omdat "ze liever met een laptop onder de arm lopen". Aldus iemand die de zaken op deze wijze beschouwde.
 
Ik durf de stelling wel aan dat veel West-Europese landen welvarend zijn geworden door mensen die de handen uit de mouwen staken na de oorlog.
Als je van mening bent dat de wereld ontstaan is in de tweede wereldoorlog, dan gaat jouw stelling mogelijk op. Echter, als je van mening bent dat de wereld al voor die tweede wereldoorlog bestond en een paar eeuwen terug gaat in de tijd, dan zul je zien dat de mensen in de westerse wereld helemaal niet zoveel en zo hard met de handen hebben gewerkt en dat ze dat aan anderen hadden "uitbesteed". De rijkdom werd populair gezegd toen vergaard via roof van land en uitbuiting van mensen. Voorbeelden?
1. Van de oorspronkelijke bewoners van Amerika is nog maar en fractie in leven.
2. De slavernij heeft de mensen die hard hebben moeten werken nauwelijks rijkdom gebracht.
3. De mensen die nu nog steeds (!!) de belangrijkste grondstoffen uit mijnen moeten halen, kunnen van die opbrengst nauwelijks leven.

Mijn stelling: je hebt een hele beperkte (en west-Europese) kijk op het functioneren van de wereld.
 
Als je van mening bent dat de wereld ontstaan is in de tweede wereldoorlog, dan gaat jouw stelling mogelijk op. Echter, als je van mening bent dat de wereld al voor die tweede wereldoorlog bestond en een paar eeuwen terug gaat in de tijd, dan zul je zien dat de mensen in de westerse wereld helemaal niet zoveel en zo hard met de handen hebben gewerkt en dat ze dat aan anderen hadden "uitbesteed". De rijkdom werd populair gezegd toen vergaard via roof van land en uitbuiting van mensen. Voorbeelden?
1. Van de oorspronkelijke bewoners van Amerika is nog maar en fractie in leven.
2. De slavernij heeft de mensen die hard hebben moeten werken nauwelijks rijkdom gebracht.
3. De mensen die nu nog steeds (!!) de belangrijkste grondstoffen uit mijnen moeten halen, kunnen van die opbrengst nauwelijks leven.

Mijn stelling: je hebt een hele beperkte (en west-Europese) kijk op het functioneren van de wereld.
De door jou beschreven rijkdom was weggelegd voor een beperkte groep mensen.
Voor de oorlog (WO2 dan) was het het voor het overgrote deel van de bevolking sappelen voor een bestaan.
In het licht der eeuwigheid is het nog niet zo lang geleden dat er regels werden opgesteld over verplichte voorzieningen in nieuw te bouwen huizen en het woord massamotorisering geeft al aan dat veel meer mensen zich een auto konden veroorloven, iets wat voordien alleen voor de welgestelden was weggelegd.


Dat is de soort welvaart waar ik op doel.
 
De acteurs die bij Oldje gaan werken moeten soms shoots maken met meiden van meer dan 40 jaar jonger...
Deze opmerking lijkt me meer on-topic en veel interessanter. ;) Ik weet dat best veel jonge meiden het heel geil lijkt om eens mee te doen aan een Oldje-shoot, ik heb er meerdere gesproken, maar dat herkenbaarheid het onmogelijk maakt. Gelukkig zijn er nog wel hele oude wandelaars die jonge meiden kunnen waarderen. 🌱
 
Terug
Bovenaan Onderaan