Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Via mijn SJ advertentie heb ik nu vast contact met twee 21 jarigen. Aan de ene kant supergeil maar aan de andere kant voel ik me ook wel een beetje een viespeuk af en toe (ben een 40-er). Voelt voor mij wat dubbel allemaal.

Maar de dates zijn leuk en geil en de dames genieten ervan en krijgen een leuke vergoeding. Dus op zich niks mis mee.
 
Via mijn SJ advertentie heb ik nu vast contact met twee 21 jarigen. Aan de ene kant supergeil maar aan de andere kant voel ik me ook wel een beetje een viespeuk af en toe (ben een 40-er). Voelt voor mij wat dubbel allemaal.

Maar de dates zijn leuk en geil en de dames genieten ervan en krijgen een leuke vergoeding. Dus op zich niks mis mee.
Zie idd ook geen probleem...
En zolang beide partijen ermee instemmen...
 
Via mijn SJ advertentie heb ik nu vast contact met twee 21 jarigen. Aan de ene kant supergeil maar aan de andere kant voel ik me ook wel een beetje een viespeuk af en toe (ben een 40-er). Voelt voor mij wat dubbel allemaal.

Maar de dates zijn leuk en geil en de dames genieten ervan en krijgen een leuke vergoeding. Dus op zich niks mis mee.
Heerlijk toch, ekker ongeremd vrijen met alles er op en eraan. Ik hou daar ook van, ongeremd genieten en doen.
 
Via mijn SJ advertentie heb ik nu vast contact met twee 21 jarigen. Aan de ene kant supergeil maar aan de andere kant voel ik me ook wel een beetje een viespeuk af en toe (ben een 40-er). Voelt voor mij wat dubbel allemaal.

Maar de dates zijn leuk en geil en de dames genieten ervan en krijgen een leuke vergoeding. Dus op zich niks mis mee.
Hier ook contact met een aantal jonge vrouwen via SJ. Echter ik voel mij totaal niet bezwaard. Ze hebben zelf gereageerd op mijn advertentie, regelmatig een afspraak, krijgen uitstekend betaald en ik krijg steeds terug dat ze zelf ook een leuke avond hebben. In mijn privéleven heb ik ook een relatie gehad met een vrouw die 22 jaar jonger was dan ik.
 
Hier ook contact met een aantal jonge vrouwen via SJ. Echter ik voel mij totaal niet bezwaard. Ze hebben zelf gereageerd op mijn advertentie, regelmatig een afspraak, krijgen uitstekend betaald en ik krijg steeds terug dat ze zelf ook een leuke avond hebben. In mijn privéleven heb ik ook een relatie gehad met een vrouw die 22 jaar jonger was dan ik.
Eens, ik denk er hetzelfde over. Ik ben inmiddels een vijftiger en ontvang geregeld dezelfde dames (die ik overigens ooit zelf heb benaderd) en die zijn in leeftijd tussen 23 en eind 50. Het merendeel van hen is twintiger. Ik ontvang ze in een net en schoon huis, met een drankje en eventueel een sigaretje op de bank vóór en na de actie, de vergoeding is van tevoren voor beiden duidelijk en ze komen graag terug (en soms haal en/of breng ik ze zelfs naar huis). We hebben samen als twee volwassen mensen een leuke en relaxte avond dus van enig bezwaar wat betreft het leeftijsverschil is van beide kanten geen sprake.
 
Terug
Bovenaan Onderaan