WHEM Het landhuisje Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb hier al een keer wat geschreven over Lonneke:

De foto's zijn overigens wel vernieuwd sinds dat topic.
 
Ik ben tweemaal bij het Landhuisje geweest, beide keren dit jaar nog. Voor de luxe kamer moest ik toen 20 euro apart betalen. Dat kon aan de balie of bij de dame. Maar nu zie ik op de site een vip kamer waarvoor 50 extra betaald moet worden. Dan kost een uur zonder extra's dus 190,-? Klopt dat?

Vind ik nogal duur. Ik ga graag voor een uur en wil eigenlijk nog een keertje terug, maar twijfel.
 
@littlebro Bij VIP krijg je de kamer met bad inclusief drankjes en wat versnaperingen. Had je dit toen ook voor die 20 euro?

Ze hebben in totaal 6 kamers, allemaal met douche. Tenzij je perse in bad wil dan zijn de andere kamers vrijwel hetzelfde. Alleen kamer 1 is slecht, dan zit je bij de ingang en hoor je andere klanten binnenkomen. Voor zo ver ik weet gebruiken ze die alleen als alle andere kamers bezet zijn. Ik heb ook regelmatig de VIP en SM kamer gehad zonder extra kosten. (Dan wel zonder gebruik van SM/bad uiteraard)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan