WHEM Lonneke, Landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er vorig jaar nog geweest. Lonneke is inderdaad een aardige dame. Haar massage (met borsten) en pijpkunsten zijn ook top. Wat @jmmj zegt klopt helaas wel, maar al met al was het voor mij toch een positieve ervaring.

In de link staat in ieder geval al een andere naam. Dus dat begint goed 😂
Dit is bij het landhuisje bijna altijd zo. Als een dame vertrekt wordt de oude pagina hergebruikt voor nieuwe dames. Helaas zonder de URL aan te passen.
 
Ik ben er vorig jaar nog geweest. Lonneke is inderdaad een aardige dame. Haar massage (met borsten) en pijpkunsten zijn ook top. Wat @jmmj zegt klopt helaas wel, maar al met al was het voor mij toch een positieve ervaring.
Klopt de leeftijd op het profiel en ziet haar lichaam er nog goed uit?

Ik twijfel namelijk om te gaan. De vorige keer dat ik er was leek de dame niet echt op de foto's en werd er niet gedaan wat er was beloofd
 
Als het voor jou een twijfelgeval is dan zou ik niet speciaal voor Lonneke gaan @Ikbenperry.

Voor mijn gevoel zijn de foto's niet echt recent en was ze toen al wat ouder en steviger, maar gewicht kan snel veranderen. (beide kanten op)


Van de dames die vandaag aanwezig zijn is Patricia ook een oudere dame. Bij Alexia, Amber en Nikita klopt de leeftijd wel beter voor mijn gevoel. Amber, Nikita en Laura hebben hier ook een topic op het forum.
 
Laatst bewerkt:
Als het voor jou een twijfelgeval is dan zou ik niet speciaal voor Lonneke gaan @Ikbenperry.

Voor mijn gevoel zijn de foto's niet echt recent en was ze toen al wat ouder en steviger, maar gewicht kan snel veranderen. (beide kanten op)


Van de dames die vandaag aanwezig zijn is Patricia ook een oudere dame. Bij Alexia, Amber en Nikita klopt de leeftijd wel beter voor mijn gevoel. Amber, Nikita en Laura hebben hier ook een topic op het forum.
Ik zou niet zozeer voor oudere leeftijd gaan, wel voor de omvang van de borstpartij 😜
 
Wat dat betreft heeft ze zeker een mooi formaatje om mee te spelen. Ze kan je er mee masseren en natuurlijk ook op z'n Russisch. Dit i.c.m. haar orale skills maakte het voor mij meer dan goed, maar ik kan ook begrijpen als sommige heren liever met een strakke jongedame naar de kamer gaan. 🙂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.466
Berichten
748.575
Leden
34.446
Nieuwste lid
Student1183
Terug
Bovenaan Onderaan