WHEM Himari, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vreemd1106

Wandelaar
Forumpionier
25
30/07/21
14
Het verbaast me dat er nog geen recensie van Himari (kinky) gemaakt is. Ze ziet er erg vrouwelijk uit. De hoge prijs weerhoudt me echter om af te spreken. Waarschijnlijk is ook haar "apparaat" aan de kleine kant. Ervaringen ?
 
Deze dus: Het formaat van haar apparaat, vermeldt ze inderdaad niet in haar advertentie, maar ga er maar van uit, dat haar onderdaan, Aziatisch kleine afmetingen heeft.
Ook op ts-dating, is hiervan geen vermelding.
 
Moet altijd wel lachen om die Philipijnse die zich Asian/Spanish mix noemen (lekkertje maar beunhaas Nikita doet dat ook)

Ik wist niet dat algemeen bekend was dat Philipijnse per definitie slechte service verlenen en daarom hun over hun afkomst moeten liegen 😂
 
Een van mn slechtste dates ooit. Samen met een andere dame op een hotelkamer. De ander ligt er maar een beetje uitgeblust bij, terwijl Himari je probeert zo snel mogelijk klaar te laten komen. Van tevoren afgesproken dat ze me zou nemen, maar daar kwam niets van. Overigens heeft ze het formaat penis dat ik me afvraag of je daar überhaupt iets van zou voelen.
 
Hahaha Nikita bedoel je die gold digger met slechte service? Je weet wel degene die je zo snel mogelijk geld wilt aftroggelen en de deur uit werkt..
Dat is de vriendin van Himari. Een dame met een vreselijke attitude. Ze is wel zo mooi als op de foto's, maar voor geen goud dat ik met haar zou afspreken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan