Hindoestaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft ervaring met gigi van leiden prive ze ziet er wel lekker uit
Zeker lekker. Maar bij de voorstelrondjes bij LP heb ik ze nog nooit gezien, terwijl ze volgens de agenda (bijna) altijd aanwezig is.
Dus of ze is heel druk met klanten (en gewild) of ze ziet mij door de deurcamera en doet niet mee met de voorstelronde. Helemaal geen probleem mee hoor.
Mss straks nog even naar toe om nogmaals te checken🙂
 
Zeker lekker. Maar bij de voorstelrondjes bij LP heb ik ze nog nooit gezien, terwijl ze volgens de agenda (bijna) altijd aanwezig is.
Dus of ze is heel druk met klanten (en gewild) of ze ziet mij door de deurcamera en doet niet mee met de voorstelronde. Helemaal geen probleem mee hoor.
Mss straks nog even naar toe om nogmaals te checken🙂
Beter dan vooraf reserveren, of een snorretje opplakken als vermomming ;)
 
Zeker lekker. Maar bij de voorstelrondjes bij LP heb ik ze nog nooit gezien, terwijl ze volgens de agenda (bijna) altijd aanwezig is.
Dus of ze is heel druk met klanten (en gewild) of ze ziet mij door de deurcamera en doet niet mee met de voorstelronde. Helemaal geen probleem mee hoor.
Mss straks nog even naar toe om nogmaals te checken🙂
Ja, ben ff langsgelopen, maar van de 5 dames die op de agenda stonden waren er maar 2. En Gigi was net vandaag niet aanwezig.
Reserveren lijktmij idd een betere optie
 
Wie heeft ervaring met gigi van leiden prive ze ziet er wel lekker uit
Een paar maanden geleden langs geweest bij Gigi. Het is een lief meisje, maar met weinig ervaring. Verder doet ze niet aan kussen en likken. Pijpen zonder condoom doet ze tegen betaling. Maar dat is niet meer dan fair.

Bij de daad merkte ik weinig initiatief waardoor de opwining snel een diepte raakte. Ik heb haar toen gevraagd om mij weer verder te pijpen zonder condoom tot ik mijn hoogte punt bereikte.

Door een gevoel van verplichting, weinig initiatief en haar beperkte pakket van diensten geeft mijn geen reden om haar weer te bezoeken.

Maar goed, het kan ook zijn dat ze haar dag niet had. Dit komt weleens voor!
 
Janice is ook weer terug bij DS zie ik.

De foto van Sita bij MM heb ik eerder voorbij zien komen daar.
Foto's zijn zwaar bewerkt. Heeft bedt aardige siliconenkborsten, maar niets wat op de foto lijkt. Dame ziet er verder aardig uit. lang haar, slank en lange benen. Treuzelen en bijzonder weinig initiatief. Fake gedreun. Herhalingsgevaar nul. Zonde van de tijd en het geld
 
Iemand al bij chanel geweest.
"Privéontvangst" bij Diane Secret (de 's is dan maar weggelaten).
Beetje raar voor een advertentie van een dusdanig oudingezeten, professioneel huis.
Weet daarom niet goed wat ik daarmee aan moet.
Behalve dat meisjes van 21 sowieso niet mijn voorkeur hebben. Maar dat ter zijde.
 
Foto's zijn zwaar bewerkt. Heeft bedt aardige siliconenkborsten, maar niets wat op de foto lijkt. Dame ziet er verder aardig uit. lang haar, slank en lange benen. Treuzelen en bijzonder weinig initiatief. Fake gedreun. Herhalingsgevaar nul. Zonde van de tijd en het geld

Heb je het over Janice of Sita?


Ja heeft bij meerdere huizen gewerkt, bleef nooit lang, reviews waren erg matig, staan hier ergens nog op het forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan