Hitte en DVp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hitte en dvp

• Totaal aantal stemmers
    112
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
de boeren worden gecompenseerd door de staat indien de opbrengsten dooor droogte of wateroverlast niet conform zijn... :)

helaas telt dat niet voor deze sector ......... dus niet opgeven collega wandelaars ! :) de economie rekent op ons... doorzetten, weer of geen weer... ;)

nou..
ik krijg eerder dat de pastoor niks te klagen heeft..zit in zijn kantoor met split airco..
en hij heeft een X5 ,helemaal M performance..
ik weet niet door wie of wat hij betaald word..
maar dat zal 'gods wil' wel zijn..
Ooit maakte een cabaretier een grap over een vrouw die niet genoeg geld had om de gelofte van armoede af te leggen.
Maar zo'n auto is wel erg ver van de gedachte dat het iets bescheidener kan...

Ooit maakte een cabaretier een grap over een vrouw die niet genoeg geld had om de gelofte van armoede af te leggen.
Maar zo'n auto is wel erg ver van de gedachte dat het iets bescheidener kan...
nou..
zijn kleding komt ook niet van de Wibra..is maatwerk..en dure italiaanse lederen schoenen eronder..
denk dat de nonnen achter de pastorie een lab draaien ipv de katachese😀

nou..
zijn kleding komt ook niet van de Wibra..is maatwerk..en dure italiaanse lederen schoenen eronder..
denk dat de nonnen achter de pastorie een lab draaien ipv de katachese😀
Tsja, alles navenant richard, hij zal best een reël inkomen hebben.

Kleren vd wibra is denk voor mensen die het al niet te breed hebben.

Was dat spul maar is een paar keer, kan linea recta de kliko in.
Schoenen moet je nooit op bezuinigen. Beter van 'n 2 -3 honderd euro. Deze gaan jarenlang mee. Schoenen van 'n tientje of vijf, vindt het bagger, slecht voor je voeten ook.

Wandelaars, bergbeklimmers dragen goed schoeisel. Ook snel in de prijsklasse van 2 -3 honderd euro.

Kijk maar eens bij bever - zwerfsport.

Laatst bewerkt:
hij doet verder zijn best maar..
maar ik moet er bij zeggen dat hij/ze netjes betalen..
vrijdag factuur weg..maandag/dinsdag betaald..
en dan praten we niet over een paar tientjes..
en dat zie ik ook wel eens anders..
nou weer back on topic jongens..
ik zal me verder afzijdig houden..

Als het warm is beginnen mn ballen te koken en willen de zwemmertjes wel een poes om af te koelen.
Zoals vanmiddag en 2 dagen geleden ook nog. Zonder airco. Knallen, zweten doe je ook van niks doen.Twee keer komen op een uur, en dan leeg naar huis. Love it.

Gelijk heb je. Dit weer maakt geil. Zaterdag me al anderhalf uur in het zweet geneukt. Zondag een uur bij een mooie dame, vervolgens nog een uur bij een andere dame. Vandaag geprobeerd een uurtje rustig aan te doen bij een bloedmooie vrouw, is niet helemaal rustig verlopen 😆. Morgen op pad om een nieuwe dame te leren kennen. Word gek van dit geile weer 😜

Ik word altijd extreem geil op dit soort tropisch hete dagen. Al die schaars geklede dames op straat, laat staan op het strand.
Of als je dan van die stelletjes ziet lopen waarvan je zeker weet dat ze vanavond alle hoeken van de slaapkamer te zien krijgen. Dan kan ik wel eens een beetje jaloers worden en balen dat de kwantiteit van mijn sexleven zich puur verhoudt tot mijn financiële toestand van het moment.
Het maakt me soms melancholisch, maar meestal ook niet.
Eigenlijk alleen op dit soort hete zomerdagen fantaseer ik over een strandwandeling met mijn favoriete dame, of een andere mooie, hand in hand bij zonsondergang.
Maar goed, dit is wel heel erg geromantiseerd en ik vermaak me prima op dit moment met een flesje wijn en een ventilator op m'n hoofd.
Om ontopic te blijven: Ik wordt beregeil van deze hitte. :cool:

Terug
Bovenaan Onderaan