Hoe benader je een sekswerker

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze werkt wel twee kanten op. Ooit met een dame afgesproken op een bepaald tijdstip via een bureau. Nadat ze na een half uur na afgesproken tijdstip er nog niet was maar gebeld en kreeg te horen dat het nog wel anderhalf uur kon duren. Meteen maar geannuleerd.
Wat vervelend voor je. Dit soort gedrag van een bureau is zeer onprofessioneel. Helemaal mee eens dat het zich aan afgesproken tijd houden moet van beide kanten komen. De dame had het bureau kunnen bellen als ze pech had en niet op tijd kunnen aankomen.
 
Laatst bewerkt:
@Merel je insteek is naief maar je doet wel net alsof het universeel is. En als iemand er wat van zegt, zeg je 'nou ja je hoeft het niet te lezen'. Tja waarom.schrijf je het dan? En als het alleen voor jou geldt, hoort het toch alleen op jouw website of advertentie?

Kijk, degenen die dit lezen, hebben deze 'tips' niet nodig, en degenen die de 'tips' nodig hebben gaan echt niet ineens denken 'oh nu ga ik eens helemaal het tegenovergestelde doen van wat ik altijd deed'. Maar met dit soort simplistische 'tips' scheer je wel iedereen, ook degenen die geen.horken zijn, over 1 kam. Dus wat is dan het punt?

Als jij op vakantie gaat, je checkt in bij je hotel, en nadat de persoon achter de balie je een fijn verblijf gewenst heeft leunt hij/zij naar je toe, kijkt je in de ogen en zegt 'EN NIET IN JE BED SCHIJTEN HEH!' - voel jij je dan niet beledigd? Kan die persoon van het hotel wel zeggen 'nou dat gebeurt soms en degenen die het niet doen, moeten het maar negeren' natuurlijk, maar ik.hoop dat je met me eens bent dat dat bullshit is. Zo komt jouw post over - belerend en ervan uitgaand dat iedereen een hork is die jij wel eens even gaat opvoeden. Nogmaals, ik weet heus wel sommige van de dingen die jullie ooit meemaken, maar zo'n naieve lijstjes gaan daar echt geen verschil in maken, terwijl ze wel de cultuur van een forum (kunnen) verzieken, vooral als ze zo maatgevend of normatief worden neergezet.
 
Sorry maar ik mis echt waar mijn tips zo extreem negatief zijn? En hoe ik elke bezoeker over één kam scheer? Moet ik bij elke tip ook een top schrijven, net zo als op de basisschool?
De opmerking dat wij bang zijn vermoord te worden was misschien een beetje hard. Maar soms heb ik echt niet het idee dat bezoekers zich inleven in hoe ze over komen. (en de vraag is na mijn idee overbodig. Als toch zo veel dames blijken te liegen dan heeft vragen toch ook geen zin?)
Het zijn idd mij persoonlijke tips echter denk ik wel dat meerdere dames zich hierbij of een deel hiervan kunnen aan sluiten. Mijn idee was dat er een draadje zou ontstaan van meerdere tips.
En ik denk idd niet dat de echt vervelende bezoekers dit zullen lezen en zich zullen gaan aanpassen. Wel denk ik dat er een aantal bezoekers zullen zijn die denken go misschien kan ik idd 3 worden extra in een zin zetten om het wat aangenamer te maken. Daarvoor heb ik het geschreven.
En nog maals ik mis echt waar het zo extreem negatief is? Ik zeg nergens dat elke bezoeker verschrikkelijk is en dat alles wat ik binnen krijg slecht is.
Ik geef alleen wat tips meer niet.
 
Hier van mij wat tips hoe jij het beste contact kunt maken met een sekswerker.

1.) "Hoi, hoe is het?" is opzich een prima begin. Maar kom daarna wel snel tot zaken. Laat de sekswerker niet onnodig moeite doen om er achter te komen wat jij wilt. Ik gok dat 80% van de berichtjes die ik krijg gewoon mensen zijn die mij tijd willen verspillen. Zorg dat jij opvalt als een serieuze bezoeker.

2.) ben wel beleefd en gebruik volle zinnen. "Beschikbaar?" "Tijd?" zijn niet zo tof en zeker niet als je ze in tientallen per dag binnen krijgt.

3.) lees de advertentie goed door! Deze is heel belangrijk! Zo hoef je niet onnodig vragen te stellen die al beantwoord staan in de advertentie. Zo hoef je niet terweil je al tijd en aandacht van de sekswerker hebt gezocht er op terug te komen omdat die diensten of de prijs je niet aan staat.

4.) onderhandel niet over de prijs.

5.) kom niet zelf met voorstellen. Geeft de sekswerker je 2 opties dan mag je kiezen uit die 2 opties. Hoe graag je ook wilt denken dat de klant de koning is dat gaat bij sekswerk niet op.

6.) stel geen enge vragen "ben je alleen?" ik snap het hoor je hebt liever privacy. Maar heb je enig idee hoe dit voor ons klinkt? Jij bent gesteld op je privacy, wij willen niet vermoord worden.

7.) nee is nee. Deze is het belangrijkste van allemaal. De sekswerker hoeft niet aan jou uit te leggen waarom het nee is. En je als je de sekswerker probeert over te halen met met macht spelletjes zo als meer geld te bieden of wat dan ook. Ben je een akelig en naar persoon. Nee is nee!

Als ik punten vergeten ben vul ze aan!
Goeie tips 👍

Enkele tips voor bepaalde sekswerkers:
1. Zorg voor duidelijke advertenties die vermelden wat kan en wat (zeker) niet en aan welke prijzen;
2. Wees steeds eerlijk in advertenties en tijdens dates - leugens kunnen leiden tot nodeloze misverstanden en soms discussies;
3. Zorg voor beveiliging en waak over jouw grenzen - je verdient steeds genot en respect;
4. Vraag klanten om vooraf te douchen en proper op date te komen - dat is leuk voor jou en klant;
5. Zorg dat klanten steeds bij aanvang van de date betalen.
 
Krijg een beetje een dubbel gevoel bij dit onderwerp. Ik waardeer je intentie wel Merel maar volgens mij heb je een wat ongelukkige manier gekozen om dit onderwerp te bespreken.

Je kan wel in losse posts zeggen dat het over jouw persoonlijke voorkeur gaat, maar dat is niet wat ik lees in de topic titel en in de eerste post, dit is toch echt gepresenteerd als een universele manier om sekswerkers te contacten. En dat zit me toch niet lekker, want sommige dames geven aan dat bepaalde voorkeuren bij hen anders liggen, en sommige heren geven aan dat sommige van jouw tips vanuit de heer risicovol zijn, mocht je een verkeerde dame treffen.

Maar een beginnend wandelaar die dit topic leest gaat natuurlijk niet die ellenlange discussie lezen, die ziet de titel en de eerste post, en met hoe jij jezelf verwoord kan hij dit wel eens als universele waarheid gaan zien.

Je had denk ik minder weerstand gehad als je het opzet als discussie onder het mom van "dames, hoe willen jullie het liefst benaderd worden?", dan had je kunnen opsommen hoe dat voor jou werkt en had je denk ik minder weerstand gehad.

Pseudonym drukt zich misschien een klein beetje pedant uit maar heeft niet helemaal ongelijk. Dit topic gaat over communicatie en ik ken zowel heren als dames waarbij taalfouten toch een minpuntje zijn. Een correcte Nederlandse advertentie is gewoon een pluspuntje.
 
Laatst bewerkt:
Weer met verbazing dit draadje gelezen. Merel plaatst een mooi bericht met goede bedoelingen.
En het eindigd met spelfouten? Op zich is het al beschamend dat dit nodig is maar dan die nare eikeltjes die spelling zo belangrijk vinden, brrr ik krijg er uitslag van. Heb al teveel meegemaakt dat dit soort naar volk zich meer druk maakt op een spel of taalfout dan de context. En helemaal die sukkels die technische teksten herschrijven waardoor het wellicht een mooi lopende zin is geworden maar de inhoud totale onzin is geworden.
Je zal toch als dvp zo'n taalzuurpruim als klant krijgen.
 
Weer met verbazing dit draadje gelezen. Merel plaatst een mooi bericht met goede bedoelingen.
En het eindigd met spelfouten? Op zich is het al beschamend dat dit nodig is maar dan die nare eikeltjes die spelling zo belangrijk vinden, brrr ik krijg er uitslag van. Heb al teveel meegemaakt dat dit soort naar volk zich meer druk maakt op een spel of taalfout dan de context. En helemaal die sukkels die technische teksten herschrijven waardoor het wellicht een mooi lopende zin is geworden maar de inhoud totale onzin is geworden.
Je zal toch als dvp zo'n taalzuurpruim als klant krijgen.
Dit dus! Gelukkig moet ik tijdens het daten niet eerst een dictee schrijven voordat ik mag klaarkomen! Dan kan ik met mijn dyslexie evengoed een kuisheidsgordel aandoen. 😂

Spellingsfouten verbeteren vind ik persoonlijk een heel zwakke manier om iemand te beledigen. Je zet bijna openbaar 'hé jij bent dom'. Stuur dan even een pb berichtje en laat de persoon het zo aanpassen.
Iedereen heeft zijn sterktes en zwaktes en niet iedereen is goed in spelling en grammatica.
(Alhoewel onlangs iemand dit bij mij deed en ik weet dat die persoon dat niet slecht bedoelde. Dus apprecieerde ik het. )

Dit topic is geheel uit de hand gelopen! Terwijl de meid het wel goed bedoelde.
Voor in de toekomst is dit een leuke start van een algemeen topic 'hoe benader ik een sekswerker'.

Ik heb geleerd dat sekswerk met vallen en opstaan is. Ook voor ons is dit een leercurve naar hoe het beste werken en met klanten omgaan.
Dus @Merel welkom hier op het forum! Ik heb ook al struikelend mijn debuut hier gemaakt. Het voelt soms alsof je in het hol van de leeuwen komt, maar vergeet nooit dat jij ook geen katje bent om zonder handschoentjes aan te pakken 😇
Niet iedereen hier is gemeen. Ik heb er echt al leuke en toffe mensen leren kennen ☺️
 
Laatst bewerkt:
@Roba Je wilt zeggen dat ik met mijn tips het lastiger gemaakt heb voor sekswerkers die..

1.) Die het niet waarderen als een bezoeker het gesprek begint met "Hoi, hoe is het?" en dan ter zaken komt?
Oké er zijn genoeg sekswerkers die zelf liever korter van stof zijn. Maar zullen zij zicht echt storen aan deze manier van benaderen? En er zijn natuurlijk ook sekswerkers die liever een uitgebreider gesprek voeren. Is ook dan, dit een vervelend begin die niet meer kan leiden naar zo'n gesprek?

2.) Als de bezoeker beleeft is en volle zinnen gebruikt. En de sekswerker dat niet doet. Kan de bezoeker er zelf voor kiezen hiermee te stoppen of door te gaan. Maar zou deze sekswerker zich er echt aan storen dat de bezoeker niet bot doet?

3.) Zijn er sekswerkers die het vervelend vinden als de bezoeker de advertentie goed gelezen heeft? (Ik heb niks gezecht over vragen naar punten die er niet of onduidelijk in staan, of navragen of alles klopt.) Het liever hebben dat de bezoeker nog niet alles gelezen heeft voor dat hij contact zoekt?

4.) Zijn er sekswerkers die balen als de bezoeker niet onderhandeld over de prijs?

5.) Zijn er sekswerkers die vertellen dat ze maandag en dinsdag beschikbaar zijn. Dan hopen dat de bezoeker voorsteld om woensdag langs te komen?

6.) Het wel prettig vind als de bezoeker enge berichtjes stuurd? Het is natuurlijk te interperteren wat eng is. Maar zijn er echt sekswerkers die graag om 2u snachts berichtjes willen ontvangen met "ben je alleen? Ik wil seks!"

7.) En er zijn sekswerkers die mijn tips hebben gelezen en nu balen, dat als ze straks "nee" tegen een bezoeker zeggen. Er een kans is dat die bezoeker die nee voor een nee kan accepteren?

Je wilt zeggen dat dit is een waarscheinlijk meer universele mening is, dan mijn te persoonlijke voorkeur?

En ow ja, hoe loopt een bezoeker die deze meer universele manier gebruikt minder risico opgelicht te worden? In tegen stelling tot mijn persoonlijke tips?
 
Bij de dames die hier posten is er eigenlijk geen enkel probleem. Alles op hun profiel staat van a tot z uitgelegd. De do's en de dont's staan erbij en vooral de prijzen. Meestal zelfs nog hun eigen website. Bij zulke dames is het enige wat je dan moet doen, hen gewoon boeken. Wat me wel stoort, en dat is dan vooral van buitenlandse dames, is dat er op redlights bijna niks van info staat. Als je dan 2 of 3 sms'en stuurt , dan antwoorden ze niet meer. Redlights zou eigenlijk de adverterende dames moeten verplichten om er de prijzen bij te zetten. Anders geen advertentie. Als ik alle info op hun profiel kan lezen stuur ik enkel om te boeken.Je zou kunnen zeggen , bezoek dan geen buitenlandse dames meer maar dat zie ik ook niet echt zitten. Meestal ontgoochelingen maar heel af en toe vind je toch ook wel een parel!
 
@Roba Je wilt zeggen dat ik met mijn tips het lastiger gemaakt heb voor sekswerkers die..

1.) Die het niet waarderen als een bezoeker het gesprek begint met "Hoi, hoe is het?" en dan ter zaken komt?
Oké er zijn genoeg sekswerkers die zelf liever korter van stof zijn. Maar zullen zij zicht echt storen aan deze manier van benaderen? En er zijn natuurlijk ook sekswerkers die liever een uitgebreider gesprek voeren. Is ook dan, dit een vervelend begin die niet meer kan leiden naar zo'n gesprek?

2.) Als de bezoeker beleeft is en volle zinnen gebruikt. En de sekswerker dat niet doet. Kan de bezoeker er zelf voor kiezen hiermee te stoppen of door te gaan. Maar zou deze sekswerker zich er echt aan storen dat de bezoeker niet bot doet?

3.) Zijn er sekswerkers die het vervelend vinden als de bezoeker de advertentie goed gelezen heeft? (Ik heb niks gezecht over vragen naar punten die er niet of onduidelijk in staan, of navragen of alles klopt.) Het liever hebben dat de bezoeker nog niet alles gelezen heeft voor dat hij contact zoekt?

4.) Zijn er sekswerkers die balen als de bezoeker niet onderhandeld over de prijs?

5.) Zijn er sekswerkers die vertellen dat ze maandag en dinsdag beschikbaar zijn. Dan hopen dat de bezoeker voorsteld om woensdag langs te komen?

6.) Het wel prettig vind als de bezoeker enge berichtjes stuurd? Het is natuurlijk te interperteren wat eng is. Maar zijn er echt sekswerkers die graag om 2u snachts berichtjes willen ontvangen met "ben je alleen? Ik wil seks!"

7.) En er zijn sekswerkers die mijn tips hebben gelezen en nu balen, dat als ze straks "nee" tegen een bezoeker zeggen. Er een kans is dat die bezoeker die nee voor een nee kan accepteren?

Je wilt zeggen dat dit is een waarscheinlijk meer universele mening is, dan mijn te persoonlijke voorkeur?

En ow ja, hoe loopt een bezoeker die deze meer universele manier gebruikt minder risico opgelicht te worden? In tegen stelling tot mijn persoonlijke tips?
@Merel bedankt voor het starten van dit topic! Interessante tips en reacties, ook hier 😃 Ik bezoek GR regelmatig om de ervaringen en inzichten van DVP en klanten beter te begrijpen. Het feit dat velen hier openhartig persoonlijke verhalen delen vind ik 👍
 
@Merel niet meteen zo defensief joh. Ik zie je meerdere keren vragen waarom mensen zo negatief reageren en probeer alleen maar tot een antwoord te komen. Wilde juist behulpzaam zijn

Ik zie hier inderdaad wel erg harde reacties op je goedbedoelde post (zoals ik net ook al zei), maar ik snap in sommige gevallen wel de argumenten van deze posters, en die argumenten lijk jij niet echt te zien.

Wat ik eerlijk gezegd ook zie gebeuren is dat iedere keer als iemand je feedback geeft (zoals ik al zei, soms gebeurt dat te hard), jij je defensief in allerlei bochten wringt om diegene tegen te spreken, in plaats van te luisteren naar wat diegene zegt. Dat geldt heel duidelijk al die keren dat iemand (terecht) zegt dat je zo'n lijst niet kunt veralgemeniseren, en jij reageert met "ja het geldt ook alleen voor mij persoonlijk". Dat is niet hoe je die lijst oorspronkelijk neerzette. Iets ongelukkig formuleren is ook echt geen doodzonde, maar door die rare bochten om het achteraf recht te praten voedt je de vijandigheid, denk ik.

En in je post nu net ook weer
Maar zijn er echt sekswerkers die graag om 2u snachts berichtjes willen ontvangen met "ben je alleen? Ik wil seks!"
Zo formuleerde je die vraag niet in je eerste post, nu chargeer je weer achteraf om je punt te maken (en zoals sommige mensen terecht zeggen, voor de veiligheid van de man is dit absoluut een valide vraag)

En bijvoorbeeld
(Ik heb niks gezecht over vragen naar punten die er niet of onduidelijk in staan, of navragen of alles klopt.)
Je zegt in je eerste post wel degelijk iets over navragen.
Zo hoef je niet onnodig vragen te stellen die al beantwoord staan in de advertentie.

En in posts 12 en 13 van Zorro en Lisa zie ik dus genoemd dat ook sommige dames andere voorkeuren hebben dan in jouw lijstje staan. En later nuanceer je dat ene punt, prima, maar het feit dat 2 mensen (en ikzelf eerlijk gezegd ook) een punt anders interpreteren dan je eerst bedoeld had geeft wel aan dat iets van verduidelijking nodig is.

En nogmaals nogmaals nogmaals dit zijn allemaal geen doodzondes en sommige mensen hier vallen je echt te hard aan. Maar anderen dragen deze punten wel op een keurige manier aan en daar kan je gewoon je voordeel mee doen.
 
Weer met verbazing dit draadje gelezen. Merel plaatst een mooi bericht met goede bedoelingen.
En het eindigd met spelfouten? Op zich is het al beschamend dat dit nodig is maar dan die nare eikeltjes die spelling zo belangrijk vinden, brrr ik krijg er uitslag van. Heb al teveel meegemaakt dat dit soort naar volk zich meer druk maakt op een spel of taalfout dan de context. En helemaal die sukkels die technische teksten herschrijven waardoor het wellicht een mooi lopende zin is geworden maar de inhoud totale onzin is geworden.
Je zal toch als dvp zo'n taalzuurpruim als klant krijgen.
Die spellingfouten maken op zich niks uit.
Maar de veralgemening van haar post wel.
Ik stoor me bvb aan het verschuilen van mensen achter een anoniem profiel.(een handvol mensen hebben hier een echte foto) nochtans willen we dat het taboe doorbroken wordt
Maar ik geef geen tips om openlijker over te komen en een profielfoto te plaatsen omdat iedereen dit zelf kiest.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal mij gaan haasten om mijn echte foto hier te gebruiken. De meeste wandelaars zijn getrouwd of hebben een relatie. Dat is om problemen vragen!
Ik zeg niet dat het moet. Je moet men woorden niet verdraaien. Ik zit trouwens ook in een relatie. Wat ik wil zeggen is dat iedereen zich wel stoort aan iets. Maar om dan direct met (goed bedoelde) tips te strooien is niet altijd ok. Want iedereen heeft een andere visie. Zoals jij nu met die foto.
Point made.
 
Laatst bewerkt:
Als er iets niet in de advertentie staat, nadat het zorgvuldig gelezen is, dan is het logisch dat je vraagt naar de standaard mogelijkheden als die niet aangevinkt staan. Maar hou het gewoon kort en bondig.
Onze (vrije) tijd wordt veel te vaak misbruikt door personen die je aan het lijntje houden en nooit gaan langskomen.
 
Als er iets niet in de advertentie staat, nadat het zorgvuldig gelezen is, dan is het logisch dat je vraagt naar de standaard mogelijkheden als die niet aangevinkt staan. Maar hou het gewoon kort en bondig.
Onze (vrije) tijd wordt veel te vaak misbruikt door personen die je aan het lijntje houden en nooit gaan langskomen.
Bij Nederlandstalige vrouwen kan je meestal alles in 1 zin formuleren. Anderstaligen……..
altijd diezelfde zever.
Hello bb
15min 60€
30min 100€
60min 150€
When you gonna come
Dat is dan nadat je gevraagd hebt ( in het Engels) of ze haar ook laat beffen. 🙈
 
FAQs, tips, vragen, artikelen die over meningsuiting gaan; deze kun je veralgemenen en daarnaast óók interpreteren of aanpassen afhankelijk van de context. Daarom hebben wij een forum. Hopelijk blijven wij lief en respectvol voor elkander. I.t.t. "live", persoonlijke interactie, loopt geschreven communicatie een grotere kans op misverstanden. Je zou een 1-op-1 gesprek met een Whatsapp Chat kunnen vergelijken.

Er komen ook mogelijkheden van nuancering voor. Wij zouden de tip "Niet onderhandelen" kunnen bekijken. Puur voor een discussie, kan ik me afvragen welke situaties en wat voor soort specifieke manieren van zich gedragen letterlijk als onderhandelen gezien kunnen worden.

scenario 1. Dit gaat over een mogelijk eerste bezoek - op advertentie staat alleen een uurtarief van 200, mogelijkheden: PZC, tongzoenen, beffen

Klant: Als ik voor 3 uur af wil spreken, wordt de prijs dan 600? En als ik alle mogelijkheden wil, wat zal de totaleprijs zijn?

In de bovenstaande scenario, zal ik deze vragen niet als onderhandelen beschouwen maar wellicht krijgt een andere dame al een indruk dat deze klant reeds wil onderhandelen om een stapelkorting te krijgen.

scenario 2. Dit gaat tevens over een nieuwe klant. Op de advertentie staat: 30 min €120, 1 uur €200. Tongzoenen, intiem, PMC, beffen inbegrepen. Mogelijkheden voor een extra bedrag: PZC (€20), anaal (€50). Korting mogelijk vanaf 3 uur.

Klant: Ik zou 2 uurtjes met je willen met PZC en anaal maar ik vind een totaal bedrag van €470 te duur. Zou je misschien €420 kunnen accepteren?

Deze vraag zie ik wel als onderhandelen omdat het heel duidelijk op de advertentie staat dat een korting mogelijk is als je voor 3 uurtjes of meer af wilt spreken. Het is echter voor mij niet helemaal duidelijk of je een korting op de mogelijkheden kunt krijgen en/of op het uurtarief. Dus als ik gevraagd werd: "Voor een afspraak van 3 uurtjes, blijft jouw uurtarief nog steeds €200? Hoeveel reken je voor een afspraak van 3 uurtjes met PZC als extra?". Deze vragen zijn naar mijn mening niets meer dan gewone vragen. Maar als ik zulk antwoord geef: "voor 3 uurtjes betaal je in totaal €550 i.p.v. €600 met PZC óók inbegrepen" en daarna krijg ik een vraagje terug "Kunnen wij voor €500 met PZC afspreken"; de tweede vraag zie ik wel als het begin van onderhandelen. Persoonlijk zal ik dit van een nieuwe klant niet fijn vinden, maar als dit over een vaste klant gaat die meer dan 5 keer bij mij geweest is, zou ik zijn voorstel wellicht willen overwegen. Of ik er uiteindelijk akkoord mee zou gaan, zouden er meerdere factoren inspelen.

De bovenstaande scenario's en tarieven zijn voorbeelden en geen echte advertenties.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan