Hoe benader je een sekswerker

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik bespeur bij sommigen een gevoel dat onderhandelen "not done" is en dat alleen gaat om een lagere prijs. Ik wil graag gewoon duidelijkheid over de geleverde diensten want anders loop je met een K-gevoel naar buiten en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Bij een zakelijk transitie zijn twee partijen betrokken die beiden instemmen met de voorwaarden. Op dat moment is iedereen tevreden zolang hetgeen wordt afgesproken ook wordt nagekomen.
Onderhandelen kan over alles gaan. Over geleverde diensten. Over de lengte van het bezoek en de prijs.
Het is echt normaal in het zakenleven om te onderhandelen en ik doe dat dagelijks bij personen waar ik klant ben . En andere klanten bij mij.
Ik zie een DVP ook niet als een uitzondering. Dus daar onderhandel ik ook. Soms niet de 1e keer. Maar wel als ik meerdere keren terug kom.
Kan eigenlijk over van alles zijn. Niet alleen over de prijs.
 
Bedoel je met onderhandelen dan niet gewoon bespreken? Of bedoel je echt afdingen?
Onderhandelen kan gaan over de geleverde diensten en natuurlijk ook over de prijs. Maar het kan ook gaan om extra's.
Ik ben daarom ook vaak niet geïnteresseerd in dames die voor iedere handeling een extra bedrag vragen. Gewoon all in tarief en aangeven wat je niet doet.
 
In het kort, zeker bij een eerste date ga je niet "afdingen", volkomen respectloos vind ik dat.
Zodra dame adverteert zónder bedragen te noemen gaat kan het zo zijn dat je genoemde bedragen te hoog (buiten je budget dus) vindt en dat laat blijken.
Meermaals ervaren dat ze dan zakken of reiskosten laten vervallen en dan kun je nog zien. Zelf vragen is not done maar zo ben ik.
Bij herhalingsdates kun je wel voorstellen doen voor langere tijdsduur, sauna/etentje of anderszins echter zonder bedragen zelf te noemen, laat haar met een voorstel komen, komt het meestal best goed. 🤑

Vragen kost niks, de manier waarop echter is allesbepalend. 🙈
 
In het kort, zeker bij een eerste date ga je niet "afdingen", volkomen respectloos vind ik dat.
Zodra dame adverteert zónder bedragen te noemen gaat kan het zo zijn dat je genoemde bedragen te hoog (buiten je budget dus) vindt en dat laat blijken.
Meermaals ervaren dat ze dan zakken of reiskosten laten vervallen en dan kun je nog zien. Zelf vragen is not done maar zo ben ik.
Bij herhalingsdates kun je wel voorstellen doen voor langere tijdsduur, sauna/etentje of anderszins echter zonder bedragen zelf te noemen, laat haar met een voorstel komen, komt het meestal best goed. 🤑

Vragen kost niks, de manier waarop echter is allesbepalend. 🙈
Natuurlijk kun je respectvol onderhandelen. Blijkbaar hebben veel dames last van mannen die dit vak niet beheersen.
 
Het nare is... een aantal mannen die voor het eerst met je willen afspreken gaan meteen vragen of er wat aan de prijs gesleuteld kan worden.
Degene die daarover beslist ben ik, niet iemand die ik niet ken en misschien een eendagsvliegje is. Als er al korting komt, gebeurd dat zeker nooit de 1e keer 🤣, wat trouwens al uniek zal zijn.. aangezien ik iedereen die probeert te onderhandelen meteen afkap en niet mee ga afspreken.
Misschien dom, maar mijn prijs is al een all in prijs en mijn interesse om mijn best te doen is bij zeuren om korting, per direct onder het vriespunt.

Dus nee, geen onderhandeling mogelijk 🤷‍♀️
 
Ik wou net onderhandelen om 100 euro extra te betalen voor kietelen onder de grote teen 😜🙈😂. Just kidding Joke 😘

Jammer joh; een voorstel tot meer betalen mag wel, onderhandelen om minder te betalen niet...we weten allemaal in welke categorie dit valt, dus lappen jongen niks geen grapjes ;)
 
Ik wou net onderhandelen om 100 euro extra te betalen voor kietelen onder de grote teen 😜🙈😂. Just kidding Joke 😘
Not kidding: had een keer fooi gekregen omdat een oudje mij wilde kietelen en ik het toeliet zonder enige twijfel. Hij kon niet te veel meer met zijn hamer dus kietelen en zoenen waren de enige hoogtepunten van de avond.
 
Nederlandse vrouwen zijn niet zo moeilijk hoor Chileen, mits ze natuurlijk normale mensen ontmoeten 😏
Draai het gewoon eens om.. hoe zou jij het vinden als een wildvreemde meteen minder wilt betalen terwijl anderen er niet eens aan denken om zoiets voor te stellen?
Neem aan als jouw baas morgen zou vragen of je voor minder salaris hetzelfde werk wil doen, je hem ook voor gek zou verklaren? Zo denken wij nou ook.. 😌
 
Beste Joke, Ik ben zelf ondernemer maak dit dagelijks mee tijdens contract besprekingen.
Over het financiële gedeelte zal ik niet snel onderhandelen vind ik de prijs van de dame niet realistisch ga ik er niet heen.
Waar ik voornamelijk op reageerde was de punten lijst van de TS.
Straks wordt er ook nog gevraagd of ik mijn jaarcijfers mee wil sturen bij een te maken afspraak.
 
Ja ik geloof ook dat hier ondernemerschap, investeringskosten, btw aftrek en bruto-netto door elkaar heenlopen.
Ik heb nog nooit afgedongen of onderhandeld, en ik ben nog nooit een vrouw tegengekomen die daarvoor in was.
Ik betaal de prijs en that's it.

Soms, als je vaker bij iemand komt en het klikt echt, krijg je handelingen kado waar je eigenlijk voor moet betalen (of voor hebt betaald).

Dat zijn dan zeg maar de hamsterweken. 😻 😂
 
Dit alles hangt natuurlijk af van de wijze waarop een dame haar diensten aanbiedt. De Nederlandse/Vlaamse of West Europese dames maken graag vooraf duidelijk wat je krijgt voor een vast bedrag. Bij dames uit andere regio's is dit echter totaal anders en dus is deze hele discussie over onderhandelen voor het grootste deel afhankelijk van hoe een dame er in staat. Ik weet uit ervaring dat Zuid Amerkaanse en Afrikaanse dames het volkomen normaal vinden dat er wordt onderhandeld. Ik heb regelmatig te horen gekregen hoe makkelijk de Nederlandse of Vlaamse man is te bespelen en dus proberen ze het gewoon. Dus als ervaren onderhandelaar moet je weten wie je voor je hebt zodat je weet hoe je het gesprek moet aanvangen.
 
Hier van mij wat tips hoe jij het beste contact kunt maken met een sekswerker.

1.) "Hoi, hoe is het?" is opzich een prima begin. Maar kom daarna wel snel tot zaken. Laat de sekswerker niet onnodig moeite doen om er achter te komen wat jij wilt. Ik gok dat 80% van de berichtjes die ik krijg gewoon mensen zijn die mij tijd willen verspillen. Zorg dat jij opvalt als een serieuze bezoeker.

2.) ben wel beleefd en gebruik volle zinnen. "Beschikbaar?" "Tijd?" zijn niet zo tof en zeker niet als je ze in tientallen per dag binnen krijgt.

3.) lees de advertentie goed door! Deze is heel belangrijk! Zo hoef je niet onnodig vragen te stellen die al beantwoord staan in de advertentie. Zo hoef je niet terweil je al tijd en aandacht van de sekswerker hebt gezocht er op terug te komen omdat die diensten of de prijs je niet aan staat.

4.) onderhandel niet over de prijs.

5.) kom niet zelf met voorstellen. Geeft de sekswerker je 2 opties dan mag je kiezen uit die 2 opties. Hoe graag je ook wilt denken dat de klant de koning is dat gaat bij sekswerk niet op.

6.) stel geen enge vragen "ben je alleen?" ik snap het hoor je hebt liever privacy. Maar heb je enig idee hoe dit voor ons klinkt? Jij bent gesteld op je privacy, wij willen niet vermoord worden.

7.) nee is nee. Deze is het belangrijkste van allemaal. De sekswerker hoeft niet aan jou uit te leggen waarom het nee is. En je als je de sekswerker probeert over te halen met met macht spelletjes zo als meer geld te bieden of wat dan ook. Ben je een akelig en naar persoon. Nee is nee!

Als ik punten vergeten ben vul ze aan!
Als ik het zo lees, mag je uberhaupt blij zijn dat de sexwerker je wilt ontvangen, dit komt allemaal zeer negatief op mij over.

Hoe graag je ook wilt denken dat de klant de koning is dat gaat bij sekswerk niet op.
Als dit de norm is bij prive ontvangst, dan weet ik zeer zeker dat ik dat niet ga doen.
 
@Merel je insteek is naief maar je doet wel net alsof het universeel is. En als iemand er wat van zegt, zeg je 'nou ja je hoeft het niet te lezen'. Tja waarom.schrijf je het dan? En als het alleen voor jou geldt, hoort het toch alleen op jouw website of advertentie?

Kijk, degenen die dit lezen, hebben deze 'tips' niet nodig, en degenen die de 'tips' nodig hebben gaan echt niet ineens denken 'oh nu ga ik eens helemaal het tegenovergestelde doen van wat ik altijd deed'. Maar met dit soort simplistische 'tips' scheer je wel iedereen, ook degenen die geen.horken zijn, over 1 kam. Dus wat is dan het punt?

Als jij op vakantie gaat, je checkt in bij je hotel, en nadat de persoon achter de balie je een fijn verblijf gewenst heeft leunt hij/zij naar je toe, kijkt je in de ogen en zegt 'EN NIET IN JE BED SCHIJTEN HEH!' - voel jij je dan niet beledigd? Kan die persoon van het hotel wel zeggen 'nou dat gebeurt soms en degenen die het niet doen, moeten het maar negeren' natuurlijk, maar ik.hoop dat je met me eens bent dat dat bullshit is. Zo komt jouw post over - belerend en ervan uitgaand dat iedereen een hork is die jij wel eens even gaat opvoeden. Nogmaals, ik weet heus wel sommige van de dingen die jullie ooit meemaken, maar zo'n naieve lijstjes gaan daar echt geen verschil in maken, terwijl ze wel de cultuur van een forum (kunnen) verzieken, vooral als ze zo maatgevend of normatief worden neergezet.
precies helemaal mee eens. Ik snap @Merel niet dat je hier een nieuw topic voor aanmaakt, en wat mij ook verbaasd is dat je zoveel mannelijke medestanders hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan