Hoe benader je een sekswerker

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sexwerk is 1 van de oudste beroepen die er bestaan , we zullen het warm water dus niet moeten uitvinden ...
Ik denk nog altijd dat een vriendelijk berichtje sturen met de inhoud dat je interesse hebt in een ontmoeting ,
ook of ze vrij is op de tijd die je voorstelt en voor hoelang .
Of zie ik het te simpel ?... gebeurd bijna nooit dat ik geen antwoord krijg.
Ohja, profiel foto op mijn WhatsApp is wat de dame in het echt te zien krijgt , misschien wordt ze er nieuwsgierig van 🤷‍♂️ 😅
Uiteraard de advertenties goed lezen is een must.
 
Laatst bewerkt:
Sexwerk is 1 van de oudste beroepen die er bestaan , we zullen het warm water dus niet moeten uitvinden ...
Ik denk nog altijd dat een vriendelijk berichtje sturen met de inhoud dat je interesse hebt in een ontmoeting en of ze vrij is op de tijd die je voorstelt en voor hoelang .
Of zie ik het te simpel ?... gebeurd bijna nooit dat ik geen antwoord krijg.
Ohja, profiel foto op mijn WhatsApp is wat de dames in het echt te zien krijgen , misschien wordt ze er nieuwsgierig van 🤷‍♂️ 😅
Uiteraard de advertenties goed lezen is een must.
Same here. Ook met foto. Direct reactie. Guitige kop. Welbespraakt. Ja dat opent deuren. 😅
 
Cause we are all human after all. Zelfs met onze minpunten.
Het topic is natuurlijk ook gericht als vraag naar de klant (voornamelijk mannen)

Ik zie alleen een opsomming van gedragsregels 🤨
Je kan wel de lijst aanvullen ( dat is een vraag naar collega's, omdat juist die vraag ook naar ons gericht is ), maar de meeste mannelijke reacties zijn dat uiteraard, niet.

Snap dat nooit zo 🙄
 
Ik zie alleen een opsomming van gedragsregels 🤨
Je kan wel de lijst aanvullen ( dat is een vraag naar collega's, omdat juist die vraag ook naar ons gericht is ), maar de meeste mannelijke reacties zijn dat uiteraard, niet.

Snap dat nooit zo 🙄
GA je altijd hebben in een forum als dit. Ik zie ook wel eens topics waarvan ik afvraag waarom er ineens een dvp haar zegje in komt doen. En wat dan het nut is buiten aandacht trekken. Maar wederom,leven en laten leven.
 
Ik heb een vraag aan de sekswerkers hierzo. Waarom zijn er zoveel vrouwen die weigeren te daten met allochtonen en mannen met een donkere huidskleur. Ik zie dit regelmatig voorkomen en ik vind dit best wel vreemd.

Misschien dat ze ons anders benaderen dan blanke Nederlanders? Ik heb geen idee eigenlijk, want ik doe dat niet 🤔
 
Ik heb een vraag aan de sekswerkers hierzo. Waarom zijn er zoveel vrouwen die weigeren te daten met allochtonen en mannen met een donkere huidskleur. Ik zie dit regelmatig voorkomen en ik vind dit best wel vreemd.
Sekswerk blijft mensenwerk en iedere dame heeft haar eigen voorkeur wie zij als klant accepteert. Misschien zijn er met bepaalde groepen mensen meer slechte ervaringen maar het kan ook gewoon persoonlijke voorkeur zijn. Net als wij wandelaars bepaalde voorkeuren hebben voor bepaalde dvp's. Het heeft trouwens helemaal niks met racisme te maken om dat te benadrukken. Ik vind het persoonlijk niet vreemd en kan het wel begrijpen.

Bij voorbaat alvast mijn nederige excuses dat ik als niet sekswerker reageer op jouw vraag. 🙏
 
Ik heb een vraag aan de sekswerkers hierzo. Waarom zijn er zoveel vrouwen die weigeren te daten met allochtonen en mannen met een donkere huidskleur. Ik zie dit regelmatig voorkomen en ik vind dit best wel vreemd.
Heb dit al vaak gezien. Dit kan meerdere redenen hebben.
- stereotypering van de dvp over een bepaalde groep.
- persoonlijke voorkeur
- racisme
- bang voor herkenning: bijvoorbeeld een Poolse dame ontweek andere Poolse mannen.
- gelovigen onder elkaar die in de clinch zouden gaan: Marrokaanse en dus moslima wou geen andere moslims ontvangen. Ze zei dat dit tot heel erge ruzie kon leiden.

Die laatste twee voorbeelden heb ik gezien bij collega's.
 
Ik heb een vraag aan de sekswerkers hierzo. Waarom zijn er zoveel vrouwen die weigeren te daten met allochtonen en mannen met een donkere huidskleur. Ik zie dit regelmatig voorkomen en ik vind dit best wel vreemd.

Ik heb een tijd boekingen en semi beveiliging gedaan voor verschillende meiden.

Veel, voornamelijk Arabieren/Turken, zijn enorm respectloos naar dvp's "ik betaal jou dus ik doe met jou wat ik wil", hardhandig en voor de Marokkaanse meiden was t een groot risico om een bekende tegen te komen.
 
4.) onderhandel niet over de prijs.

5.) kom niet zelf met voorstellen. Geeft de sekswerker je 2 opties dan mag je kiezen uit die 2 opties. Hoe graag je ook wilt denken dat de klant de koning is dat gaat bij sekswerk niet op.
Ik vind dit uitermate vreemde uitgangspunten. Hoezo mag je niet onderhandelen? Een dame kan toch gewoon nee zeggen. Zeker als een dame haar advertentie als een vorm van zakelijke dienstverlening beschouwt, is dit een volkomen normaal wanneer iemand over de prijs onderhandelt.
De tweede is zo nog vreemder. Je mag de dame toch een tegenvoorstel doen en dan is het aan haar om daar al dan niet op in te gaan.

Het valt me op dat een aantal dames het graag als een zakelijk dienst wil beschouwen maar zodra daar dan op een zakelijke wijzen op wordt gereageerd, zou het ineens niet meer gepast zijn.
 
Ik vind dit uitermate vreemde uitgangspunten. Hoezo mag je niet onderhandelen? Een dame kan toch gewoon nee zeggen. Zeker als een dame haar advertentie als een vorm van zakelijke dienstverlening beschouwt, is dit een volkomen normaal wanneer iemand over de prijs onderhandelt.
De tweede is zo nog vreemder. Je mag de dame toch een tegenvoorstel doen en dan is het aan haar om daar al dan niet op in te gaan.

Je hebt volkomen gelijk, ik dacht dat ik op deze site de enige was.

Ik betaal, behalve voor boodschappen, nergens de prijs die aangegeven wordt.
Een hele enkele keer heb ik dat wel gedaan bij een DVP omdat het een privehuis was of omdat ze me zo lekker leek en ze me na de eerste poging geblokt had op Whatsapp 😂

Maar 9/10 keer loop ik naar buiten met het gevoel, was het nou die 100€ waard?
 
Ik betaal, behalve voor boodschappen, nergens de prijs die aangegeven wordt.
Een hele enkele keer heb ik dat wel gedaan bij een DVP omdat het een privehuis was of omdat ze me zo lekker leek en ze me na de eerste poging geblokt had op Whatsapp 😂

Maar 9/10 keer loop ik naar buiten met het gevoel, was het nou die 100€ waard?
ik begrijp het onderhandelen niet echt. Waar doe je dit dan? Bij de ramen of elders?
Want dan wacht je als dame toch gewoon op iemand die wel het gevraagde tarief wilt betalen 🤷‍♀️ Zou ik toch doen.
 
ik begrijp het onderhandelen niet echt. Waar doe je dit dan? Bij de ramen of elders?
Want dan wacht je als dame toch gewoon op iemand die wel het gevraagde tarief wilt betalen 🤷‍♀️ Zou ik toch doen.

Ramen sowieso ja
Maar ook priveontvangst

Bij t laatste heb je t risico om geblokkeerd te worden maar ja dat boeit dan niet zoveel als je toch niet welkom bent voor de helft van de aangegeven prijs
 
Ik bespeur bij sommigen een gevoel dat onderhandelen "not done" is en dat alleen gaat om een lagere prijs. Ik wil graag gewoon duidelijkheid over de geleverde diensten want anders loop je met een K-gevoel naar buiten en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Bij een zakelijk transitie zijn twee partijen betrokken die beiden instemmen met de voorwaarden. Op dat moment is iedereen tevreden zolang hetgeen wordt afgesproken ook wordt nagekomen.
 
Je mag de dame toch een tegenvoorstel doen en dan is het aan haar om daar al dan niet op in te gaan.

Het valt me op dat een aantal dames het graag als een zakelijk dienst wil beschouwen maar zodra daar dan op een zakelijke wijzen op wordt gereageerd, zou het ineens niet meer gepast zijn.

Tegenvoorstel mag altijd, mits het hoger uitvalt dan. We zetten allemaal een prijs neer die we minimaal willen hebben voor onze diensten. Onderhandelen voor korting doe je maar op de Zwarte Markt.

En dat vinden niet een aantal dames, maar elke dame houdt niet van onderhandelen wanneer dat minder opleverd.
 
Ik bespeur bij sommigen een gevoel dat onderhandelen "not done" is en dat alleen gaat om een lagere prijs. Ik wil graag gewoon duidelijkheid over de geleverde diensten want anders loop je met een K-gevoel naar buiten en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Bij een zakelijk transitie zijn twee partijen betrokken die beiden instemmen met de voorwaarden. Op dat moment is iedereen tevreden zolang hetgeen wordt afgesproken ook wordt nagekomen.
Bedoel je met onderhandelen dan niet gewoon bespreken? Of bedoel je echt afdingen?
 
Tegenvoorstel mag altijd, mits het hoger uitvalt dan. We zetten allemaal een prijs neer die we minimaal willen hebben voor onze diensten. Onderhandelen voor korting doe je maar op de Zwarte Markt.

En dat vinden niet een aantal dames, maar elke dame houdt niet van onderhandelen wanneer dat minder opleverd.

Lol, ik zie het al voor me; het type man 'van hier' dat enorm graag teveel betaald, die je contact met "hey, ik zie dat je 160,- vraagt, maar mag ik misschien ook 200,- betalen?" of "pzc is bij jou 20,- maar meestal betaal ik 50,- daarvoor; kan je mij ook daarvoor zuigen, of vind je dat teveel geld voor deze handeling?"

Die mannen begrijpen de definitie van onderhandelen (ook) niet echt...het idee (uiteraard als beide partijen ervoor openstaan) is tenslotte naar elkaar toe bewegen. Het is overigens zeker niet zo dat geen enkele dame 1+1 bij elkaar kan optellen en zich realiseerd dat hoewel ze met 'dat vieze woord' minder winst pakt per date, ze wellicht wel veel interessanter wordt om vaker te gaan bezoeken aka dat onderhandelen wel degelijk meer kan opleveren zeker als je verder dan 1 date kijkt...
 
Lol, ik zie het al voor me; het type man 'van hier' dat enorm graag teveel betaald, die je contact met "hey, ik zie dat je 160,- vraagt, maar mag ik misschien ook 200,- betalen?" of "pzc is bij jou 20,- maar meestal betaal ik 50,- daarvoor; kan je mij ook daarvoor zuigen, of vind je dat teveel geld voor deze handeling?

Die mannen begrijpen de definitie van onderhandelen (ook) niet echt...het idee (uiteraard als beide partijen ervoor openstaan) is tenslotte naar elkaar toe bewegen. Het is overigens zeker niet zo dat geen enkele dame 1+1 bij elkaar kan optellen en zich realiseerd dat hoewel ze met 'dat vieze woord' minder winst pakt per date, ze wellicht wel veel interessanter wordt om vaker te gaan bezoeken aka dat onderhandelen wel degelijk meer kan opleveren zeker als je verder dan 1 date kijkt...

Vergeet de parfum, bloemen en kersenbonbons niet.

Oh ja, en ze moet natuurlijk ook klaarkomen
 
Terug
Bovenaan Onderaan