Hoe communiceer jij met dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Al is een heer 100, als hij dat maar laat zien door middel van een groen briefje ...

Nee. Zo simpel is het niet in onze wandelstraten.

Ik zag dames wegkijken van opdringerige adonissen van nog lang geen dertig. Ik zag dames wegkijken van tweemaal dertig. Het zijn net mensen, die dames. Soms kunnen ze kiezen. Soms door omstandigheden (meestal financiële) nauwelijks of zelfs niet.

Soms hebben ze geluk (een beschaafde jongeman, een praatgrage nette volrijpe heer met veel slapte in het midden maar wel volop in de slappe was) - soms behoeven ze een wasknijper op de neus.

Soms hebben ze vooroordelen, al dan niet door een opgedane ervaring (als die niet deugde, zijn de "soortgenoten" ook dubieus),. Soms is het adagium: wij zien dames zitten, zij zien geld wandelen.

Alles is mogelijk. Alles komt voor. Klanten die alleen maar komen praten (en zich "warmen"). Cliënten die woordeloos een record willen breken met Hi-Suck-Fuck-Bye.

Die op uiterlijk vallen (en dan niet zelden in de routine-val vallen). Die al dan niet verbale empathie zoeken. Die vol geloof in de eigen potentie zijn (ik breng haar altijd tot diverse orgasmen - ja, ja, daarvoor is ze het vak in gegaan). Die zich een biechtmoeder wensen. Die net zijn gescheiden. Die ... u vult maar aan.

Zeker, het zijn in hun bezigheden net mensen, die dames. Nèt. Want het zijn eigenlijk professionele actrices zonder erkend diploma die soms, maar zeker niet altijd, kunnen kiezen voor wie ze optreden, met woord en/of daad.

Communiceer ze, collegae !
Nou dat is wel een heel deprimerend beeld dat u daar schetst collega , als ik er zo in zou staan zou ik liever naar een crematie gaan of zoiets
Bent u ook in te huren voor feesten en partijen ?

DVP's zijn gewoon mensen die net als u en ik aan het eind van de maand de rekeningen moeten betalen , de één doet dat met plezier en de ander met tegenzin , de één is er goed in de ander middelmatig , de één is gemotiveerd de ander loopt er de kantjes vanaf net als andere werkmensen eigenlijk we hebben niet altijd even veel zin maar we zullen toch moeten dus we maken er maar wat van en vaak valt het dan allemaal wel mee
 
Als ik zo soms met de dames app begrijp ik eruit dat ze liever een wat oudere hebben dan een jonger persoon. Ik heb dat een keer gevraagd toen ik bij een dame was, deze vroeg naar mijn leeftijd, en dus met 10 jaar gelogen en als antwoord met hoofd letters PERFECT . Het kwam er min of meer op neer dat de wat oudere man niet zo fel meer neukt, dus het gaat wat rustiger allemaal, en het andere dat de wat oudere man niet een keiharde erectie heeft, tja als ik zo bij mezelf kijk zou dat allebei wel eens kunnen kloppen. Ik hoef de honderd meter niet in tien seconde te lopen, en het was slapper blijven van Bassie zullen de meesten van 55-60 ook wel herkennen denk ik, alhoewel het voor mij pas iets is van de laatste tijd.
Alleen kan ik nog niet plaatsen waarom ?

Haha. Een dame had me ook uitgelegd inderdaad waarom ze af en toe liever een oudje had. Oudjes betalen veel meer omdat ze ook langer moeten en hem moeilijk omhoog kunnen krijgen/kunnen vasthouden. Dus zij gaan vaker voor een uur ipv 15 minuten. Voor een dame is dit perfect natuurlijk. Die wil niet de hele dag flink seks maar af en toe een rustig uurtjes waarin ze lekker een oudje aanmoedigt op een rustige wijze om piemeltje omhoog te krijgen. De tijd tikt, ze krijgt betaalt, hoeft er bar weinig voor te doen en hoeft zich ook minder vaak op te frissen/om te kleden, prima toch. En dan maar de oudjes denken dat de dames gek zijn op ze en hun geweldige 'praatjes' haha.
 
Haha. Een dame had me ook uitgelegd inderdaad waarom ze af en toe liever een oudje had. Oudjes betalen veel meer omdat ze ook langer moeten en hem moeilijk omhoog kunnen krijgen/kunnen vasthouden. Dus zij gaan vaker voor een uur ipv 15 minuten. Voor een dame is dit perfect natuurlijk. Die wil niet de hele dag flink seks maar af en toe een rustig uurtjes waarin ze lekker een oudje aanmoedigt op een rustige wijze om piemeltje omhoog te krijgen. De tijd tikt, ze krijgt betaalt, hoeft er bar weinig voor te doen en hoeft zich ook minder vaak op te frissen/om te kleden, prima toch. En dan maar de oudjes denken dat de dames gek zijn op ze en hun geweldige 'praatjes' haha.
Conclusie: dames zeggen tegen jongere klanten heel andere dingen als tegen ouderen , je zou zomaar denken dat ze tegen iedereen zeggen wat ze willen horen
Ik heb lang haar en een baard , daar kunnen ze geen van allen genoeg krijgen zo mooi vinden ze dat , waarschijnlijk tot dat ik de deur uit ben
Ik vermoed dat ze dan hoofdschuddend tegen elkaar zeggen dat ze niet snappen dat die malloot niet een keer naar de kapper gaat
Het hoort allemaal bij het spel jongens neem het allemaal niet te serieus
 
Ik heb ook lang haar (geen baard). Maar bij mij moeten ze altijd even met hun handen door mijn haar gaan. Vooral latina's zijn er gek van.
Dat doe je niet als je het echt niet mooi vind. Dan zeg je het misschien wel, maar dan raak je het niet onnodig aan. Dus volgens mij is toch niet alles gespeeld hoor. Er zal echt wel acteerwerk tussen zitten, maar ook gemeende dingen.
 
topic gaat over hoe we communiceren met de dames. Voor mij is communicatie best belangrijk, op de kamer en zeker bij wat langere sessie is het heerlijk om gewoon in je eigen taal te kunnen babbelen.
De veel aanwezige buitenlandse dames moeten toch minimaal fatsoenlijk Engels of Duits kunnen spreken anders sla ik ze over.
In het buitenland, Spaanstalige landen maar ook China helaas toch regelmatig de vertaal app erbij moeten pakken, maar ergens werkt het niet stimulerend en kans is groot dat ik voortijdig afhaak.
Heb voor de ervaring wel eens een dame meegenomen waar ik echt niet mee kon praten, heel gek zonder enige woordenwisseling neuken en weer pleite, niet voor herhaling vatbaar.
 
Ik heb ook lang haar (geen baard). Maar bij mij moeten ze altijd even met hun handen door mijn haar gaan. Vooral latina's zijn er gek van.
Dat doe je niet als je het echt niet mooi vind. Dan zeg je het misschien wel, maar dan raak je het niet onnodig aan. Dus volgens mij is toch niet alles gespeeld hoor. Er zal echt wel acteerwerk tussen zitten, maar ook gemeende dingen.
Oh het kan makkelijk dat jij mooier haar hebt dan ik mr Smith , maar je begrijpt dat dit zomaar een voorbeeld was natuurlijk

Kroegbazen. kappers , taxichauffeurs en iedereen die beroepshalve één op één met klanten omgaat zal proberen het gesprek luchtig te houden , niet over politiek als de klant op een andere partij stemt , niet over Ajax als de klant voor Feijenoord is , niet over corona etc , en als de klant er zelf over begint geef je hem gelijk , dat is een beproefde methode om klanten op hun gemak te stellen en het meer waarschijnlijk te maken dat ze tevreden zijn of in ieder geval geen ellenlange discussies voeren en met slaande deuren vertrekken

De vraag is natuurlijk niet of DVP s al dan niet van mannen met lang haar houden het antwoord daarop is makkelijk nl : gemiddeld net zo veel als andere vrouwen , één hint : als ze zeggen "mmm het heeft wel wat" vinden ze het helemaal niets of het nu je dochter , je moeder , je buurvrouw of een hete Latina met een D cup uit de Doubletstraat is die dat zegt maakt dan niet uit
 
Wat ik dan wel bijzonder vind; als een dvp zegt tegen MrsSmith dat ze lang haar mooi vinden is het acteerwerk en willen ze de klant tevreden stellen. Maar als de klant zegt dat ze jongemannen van 25 niks vinden en oudere mannen prefereren is het meteen waarheid.
Interessant.:unsure:
 
"Heb voor de ervaring wel eens een dame meegenomen waar ik echt niet mee kon praten" (#70).

Ook al weet je dat er toneelstukjes worden opgevoerd (wat zie jij er goed uit; respectievelijk: wat zie jij er nog goed uit) en dat geen dame hardop zal zeggen: gatverdamme, moet ik jou nu weer doen, als er niet ook verbaal kan worden gecommuniceerd hoeft het voor mij niet.

De taal kan voor sommigen een probleem zijn. Ik spreek nauwelijks Roemeens, maar heb ik Leeuwarden (toen de "buurt" daar nog floreerde) eens een vrij lang gesprek gevoerd met een Roemeense dame: zij sprak in het Italiaans, ik in het Duits - al werd de conversatie herhaaldelijk flink gemengd. Maar met een toentertijd zopas in Nederland gestrande Thaise dame was het "gesprek" in het Engels aan de deur zo gelimiteerd dat ik vriendelijk heb bedankt, hoe uitnodigend ze er ook uitzag.

Zo nu en dan wordt het pijnlijk-komisch. Een dame die beweerde uit Griekenland te komen en geen woord Grieks kon lezen toen ik wat woorden op een blaadje schreef. Al zijn er ook dames die drie of vier talen redelijk tot goed onder hun bevallige knietjes hebben. En … soms Nederlands verstaan zonder dat te laten merken.

Niet zelden bestaat de conversatie grotendeels uit fictie. Soms bevat ze elementen van waarheid. Dat laatste wordt frequenter naarmate het wederzijdse contact veelvuldiger wordt - tenminste als de klant dat wenst.

Want dit is de basisstelling: de dames van plezier werken voor òns plezier, niet voor dat van hen (ook al zijn er altijd lieden die volhouden dat de door hen bepotelde dames bijna in zwijm lagen van genot).

Ach, mij wordt (niet alleen binnen de context van deze rubriek) herhaaldelijk pessimisme verweten. Ik bestempel het zelf als ervaringsrealisme.

Echter, zelfs als je terdege beseft hoe het condoom aan de steel zit, kun je heerlijk meegaan in het woord- en dadenspel dat een geslaagd bezoekje in mijn optiek kenmerkt.

Ondanks het feit dat je je realiseert dat het maar een spel is: je kunt je er even in onderdompelen en voluit spelen (en met je laten spelen). Je kunt ook volledig opgaan in het schaakspel terwijl je terdege beseft dat het geen èchte oorlog is en dat bij schaakmat de koning (shah) niet echt dood (mât) is.

Ik vind het pas gevaarlijk worden als het méér wordt dan een spel - maar dat is een andere rubriek.

Dus als een van mijn vaste dames met stralende ogen uitroept: wat leuk dat je er weer bent, dan wéét ik dat ze niet mij maar mijn portemonnee toeroept.

Maar als het spel dan weer fantastisch voelt …

Met een variatie op de wapenspreuk van Zeeland: ludo et emergo - aliquantisper (ik speel en kom er weer bovenop - voor een tijdje).

En nee, Ome Aad, ik ben niet in te huren voor feesten en partijen (wellicht maak ik een uitzondering voor de Dia de Muertos) - daarvoor moet u de Positivoos (zie: Van Kooten en De Bie) inviteren.
 
Laatst bewerkt:
Zo nu en dan wordt het pijnlijk-komisch. Een dame die beweerde uit Griekenland te komen en geen woord Grieks kon lezen toen ik wat woorden op een blaadje schreef. Al zijn er ook dames die drie of vier talen redelijk tot goed onder hun bevallige knietjes hebben. En … soms Nederlands verstaan zonder dat te laten merken.
Vroeger wel eens in de Geleenstraat een dame gehad die uit Jamaica beweerde te komen , dus ik omdat ik zo gauw verder niemand uit Jamaica kon over Bob Marley begonnen , ze keek me niet begrijpend aan en verontschuldigde zich door ( in het Engels) te zeggen dat Jamaica best wel groot is en ze niet iedereen kende die daar vandaan kwam
 
Dus als een van mijn vaste dames met stralende ogen uitroept: wat leuk dat je er weer bent, dan wéét ik dat ze niet mij maar mijn portemonnee toeroept.
Beiden kan toch ook? Een dvp kan het fijn vinden om klandizie te krijgen, d.w.z. inkomsten, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze niet óók jou graag als klant heeft. Dat geld krijgt ze immers van alle klanten, maar ze zal de één liever zien komen dan de ander. Tegen sommigen ziet ze misschien op, terwijl ze met anderen juist goed opschiet. Ik snap nooit zo goed waarom sommige wandelaars er op staan om zo'n harde scheidslijn te maken, en te doen alsof een dvp niet ook een mens van vlees en bloed is.
 
Ik communiceer met Spaans talige met de vertaal app. en ik scheer al meer als 25 jaar mijn bolus, en veel dvp's moeten er over aaien , en zeggen wauw nice !!

Tja ,we weten ondertussen dat ze allemaal in aanmerking komen voor een Oscar, voor beste acteerwerk ;)
Nou ja Bassie het is natuurlijk niet exclusief aan prostituees voorbehouden , als ik weet dat de buurvrouw bij de kapper geweest is zeg ik ook dat haar haar leuk zit , ook als ik er helemaal niets aan vind , als ik dat mens daar nou een plezier mee doe wat maakt dat nou uit , als een kind van 4 een spuuglelijke tekening gemaakt heeft doe je ook net of je de nieuwe Rembrand ontdekt hebt , eerlijk zijn is zwaar overrated
Het zou een lekker zootje worden als iedereen elkaar maar de hele dag de waarheid zou vertellen , dat zou het eind van onze beschaving zijn
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gezellig met een dame buiten werk wie ik op werk ontmoet had. En kwam erachter dat een aantal dingen waarvan ik heilig overtuigd was dat ze het geweldig vond, in privé sfeer minder geweldig vond haha. Maar ja 1 dame is natuurlijk nog geen afspiegeling van alle dames
 
Oh het kan makkelijk dat jij mooier haar hebt dan ik mr Smith , maar je begrijpt dat dit zomaar een voorbeeld was natuurlijk

De vraag is natuurlijk niet of DVP s al dan niet van mannen met lang haar houden het antwoord daarop is makkelijk nl : gemiddeld net zo veel als andere vrouwen , één hint : als ze zeggen "mmm het heeft wel wat" vinden ze het helemaal niets of het nu je dochter , je moeder , je buurvrouw of een hete Latina met een D cup uit de Doubletstraat is die dat zegt maakt dan niet uit
mmmm het heeft wel wat heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Dus dat zie ik dan maar als positief :D
Waar het mij omging is dat iets zeggen en het menen iets anders is. Bijvoorbeeld oh wat is je haar mooi zeggen.
Maar als je er dan ook nog een paar keer met je handen doorgaat en zelfs als we liggen te neuken het nog een paar keer doet. Dan lijkt het me dat je mijn haar echt mooi vind. Of je verdient inderdaad een Oscar. Dus iets zeggen is makkelijk, maar zeggen en doen is net iets meer.

Dat hoef je niet te doen. Dus het komt op mij dan over als eerlijk. Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben en allemaal 1e klas actrices tegenover me hebben.
 
Vroeger wel eens in de Geleenstraat een dame gehad die uit Jamaica beweerde te komen , dus ik omdat ik zo gauw verder niemand uit Jamaica kon over Bob Marley begonnen , ze keek me niet begrijpend aan en verontschuldigde zich door ( in het Engels) te zeggen dat Jamaica best wel groot is en ze niet iedereen kende die daar vandaan kwam

Je denkt dat _iedereen_ uit Jamaica Bob Marley kent ?
Hij is al sinds 1981 dood - en DVPs zijn nou niet allemaal wonderen van algemene ontwikkeling en opleiding.
Het zou best kunnen dat ze wel degelijk uit Jamaica komt , en alleen niks met Reggae heeft.
(natuurlijk - niet helemaal eerlijk zijn over werkelijke afkomst komt ook heel vaak voor )

Ik steek echt geen hand in het vuur dat alle Nederlandse DVPs , laten we zeggen , mensen uit het rijtje van Gogh, Herman Brood , Rob Rensenbrink , Barry Hay, Hilbert van der Duim, Joop Zoetemelk - (laat staan "Hansje Brinkers") kennen - wat een buitenlandse klant als small talk misschien wel zou verwachten .
 
mmmm het heeft wel wat heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Dus dat zie ik dan maar als positief :D
Waar het mij omging is dat iets zeggen en het menen iets anders is. Bijvoorbeeld oh wat is je haar mooi zeggen.
Maar als je er dan ook nog een paar keer met je handen doorgaat en zelfs als we liggen te neuken het nog een paar keer doet. Dan lijkt het me dat je mijn haar echt mooi vind. Of je verdient inderdaad een Oscar. Dus iets zeggen is makkelijk, maar zeggen en doen is net iets meer.

Dat hoef je niet te doen. Dus het komt op mij dan over als eerlijk. Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben en allemaal 1e klas actrices tegenover me hebben.

Het zou ook prima kunnen hoor. De complimenten die ik zelf geef zijn ook voor de aspecten die ik ook echt wel mooi vind bij die vrouw.

Je moet een stuk meer twijfelen bij standaard "oooh wat heb je een grote" , of "mooiste man die ik ook gezien heb" . Maar als je inderdaad echt goed haar hebt kan het best dat ze inderdaad ook echt mooi vind.
 
Het zou ook prima kunnen hoor. De complimenten die ik zelf geef zijn ook voor de aspecten die ik ook echt wel mooi vind bij die vrouw.

Je moet een stuk meer twijfelen bij standaard "oooh wat heb je een grote" , of "mooiste man die ik ook gezien heb" . Maar als je inderdaad echt goed haar hebt kan het best dat ze inderdaad ook echt mooi vind.
Dat doe ik eigenlijk ook altijd. Als ik een compliment geef is het eigenlijk altijd wel gemeend. Anders hou ik liever mijn mond. Er is altijd wel iets moois aan iemand toch. Als is het maar kleding of schoenen.
 
Als een dame heerlijke mooie kleine borsten heeft, moet ik dat ook wel tien keer per bezoek zeggen, haha. En dat is elke keer weer even gemeend. Ik word er zelf ook opgewonden van om hardop uit te spreken wat ik mooi/heet/geil aan een meid vind.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan