Hoe communiceer jij met dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

riederriddler

Newbie
19
21/08/21
11
2
dvp vaak niet nl taal krachtig
weten we allemal
kan een afknapper zijn , klik is niet aanwezig en zo
of moeilijk neuken

ik zelf maak niet uit, ik maak kenbaar met handgebaar voor neuken
zoals de dvp gooien in goeie positie
soms doe ik voorbeeld , zoals als hondje zitten voor doggy

soms niet leuk , want ze verwacht niet dan dat ze beweegt opeens
of dat ze met hoofd verkeerd komt

hoe doen jullie dit als dvp niet taal kan
 
Ehm, als ik met een dvp niet normaal in het Nederlands of Engels kan praten, ga ik er echt niet naar binnen/mee naar de kamer. In het verleden stom genoeg wel eens gedaan, maar achteraf boos op mezelf. Hoe kan een dvp zelfstandig en ongedwongen in Nederland werken als ze zich niet eens in het Engels verstaanbaar kan maken? Ik vind dat verdacht, en ik zou het dus niet meer doen.

Alle andere dvps waar ik ben geweest, dat zal nu ergens in de 60 lopen, waren helemaal niet moeilijk om mee te communiceren.
 
Europese dames beheersen een altijd wel engels of duits (en anders ik nog een beetje roemeens en russisch ?).
Bij zuid Amerikaans kan communicatie nog wel een beetje of veel problematisch zijn. Dan haak ik af, voor mij dan ook geen latino's meer.
 
gewoon Engels..
alhoewel ik ook goed en vloeiend Duits spreek en lees en schrijf..een tijd in Duitsland gezeten voor het werk ,dan pik je dat snel op
moet wel ,want de meeste Duitsers spreken geen Engels..ook al kunnen ze het ,dan vertikken ze het ..
verder ook door mijn werk veel tussen Polen en Roemenen gestaan..dus dat spreek en versta ik ook wel redelijk..
en een lichting Spanjaarden en Portugesen meegemaakt die in de staalconstructie zaten..dus ook dat kan ik basis..geen ellelange conversaties
maar ik begrijp het verdomd goed..zeker als het over JOU gaat
als je deze talen ietwat machtig bent kun je met elke DVP wel aan de slag..al schrikken sommige Latina's wel als je in de gaten hebt wat ze zegt
als je net aan de slag gaat,..mevrouw neemt de telefoon op en doodleuk zegt ,dat 'deze zo weg is'..
en je zegt er daarna wat van...'no bueno'..
 
Vertaal apps heb ik nooit gebruikt en zal ik nooit gebruiken.

Wanneer er een taal een issue is, dan ga ik over op de leidende rol. dingen voordoen zit er niet bij -ik ben geen kleuterbegeleider!- gewoon de leiding nemen en haar manoeuvreren in de positie die jij wil.

Ieder zijn ding uiteraard. :)
 
Als de stijven is in de broek, is het verstand ver zoek.
Het is toch wel handig als je met mekaar kan communiceren via de gesproken-taal.
Ik spreek en versta geen Spaans ( enkel ola en cerveza ) of Roemeens en dat is me al zuur opgebroken.
 
Ik bezoek vooral Latina's en ik spreek zelf redelijk Spaans Braziliaanse meiden hebben vaak geen enkele moeite met Spaans in ieder geval niet met mijn Spaans dan
Wat grappig is is dat Spaanstaligen daarentegen over het algemeen geen woord Portugees begrijpen
 
Domme vraag werkelijk...nog nooit niet kunnen praten met een hoer en heb er al veel geneukt....
Valt ook niet mee, met volle mond praten, mochten wij thuis vroeger ook niet, eerst doorslikken ,en dan pas praten. :ROFLMAO:

Engels, of Duits gaat mij goed af, anders een vertaler op je telefoon, meestal wordt er niet veel gepraat, geen woorden maar daden, je merkt het vanzelf als ze het er niet mee eens zijn, stoppen en naar de volgende handeling, tot je tijd op is zal ik maar zeggen.
 
Vooral zuid amerikanen kunnen soms geen engels, maar je hoeft toch ook niet je levensverhaal kwijt aan ieder dvp? Ieder dame die ik sprak wist wat sucking, blowjob, condom, cowgirl, doggy etc. betekent. Meer heb je toch ook niet nodig dat je communicatieproblemen krijgt of handen en voeten moet gebruiken?
 
Ik ben niet zo mechanisch ingesteld en houd wel degelijk van een praatje. Ben geïnteresseerd aan de dame, met wie ik mij plezier. Als wij geen gezamenlijke taal hebben, wordt het een vertaalmachine op de telefoon en lichaamstaal.
Mijn ervaring is, dat als je aan de dame geïnteresseerd bent, het uiteindelijk de qualiteit van de dienstverlening ten goede komt.
Uiteraard moet de dame dan ook open staan voor wat contact en niet puur voor het snelle afwerken gaan.
 
Zodra ik aan de telefoon een man krijg die gebrekkig Nederlands praat of Engels praat, dan ben ik de hele dag volgeboekt.
Ik wil normaal Nederlands communiceren en dat hoeven echt geen ellenlange gesprekken te zijn.

Daar kan en wil ik gewoon helemaal niets mee, ook als ik die dag niets over de vloer zou krijgen. Telt ook voor iedereen die met afgeschermd nummer belt, die neem ik niet eens op.
 
Tjah, hallo en doei en alle talk relevant voor de daad zelf is relevant voor mij. Als je een leuk gesprek vooraf en achteraf kunt hebben is dat zeker een pluspunt, maar geen vereiste voor mij.
Liever een dame waar ik heerlijk mee kan neuken en 0 communicatie mee heb dan een dame die lekker veel kwebbelt en de seks niks voorstelt (heb je er ook genoeg van). Ik ga nota bene voor een seksbezoek, het is geen cafe of kroeg en die dame is ook niet je vriendin, maar een dvp.
Smalltalk; als het kan leuk maar zeker geen vereiste voor mij.
 
Omdat dat zoiets kwetsend is. Als je zegt dat je geen tijd hebt is dat aardiger dan als je zegt dat je iemand niet wilt vanwege een andere taal.

Heeft u ergens gelezen dat ik geen interesse heb in mede-Nederlanders? Bij mij mag iedereen langskomen waar ik gewoon en duidelijk mijn eigen taal mee kan praten. Maar heb geen zin om na te denken om een andere taal te spreken, kost teveel kostbare tijd. Welke we prima anders kunnen invullen.

Buiten dat, we wonen in Nederland dus leer dan ook die taal.
 
Da's jouw keuze natuurlijk als je liever aardig dan eerlijk bent. (in dit specifieke geval dan)

Zelf haat ik het als iemand niet rechtuit is tegen mij. is dat dan iets wat niet aardig is, dan is dat maar zo, dan weet ik tenminste wat die persoon echt denkt of bedoelt en dat geldt dan ook vice versa.

Anyway, 't was maar een vraag uit nieuwsgierigheid.
 
Vooral zuid amerikanen kunnen soms geen engels, maar je hoeft toch ook niet je levensverhaal kwijt aan ieder dvp? Ieder dame die ik sprak wist wat sucking, blowjob, condom, cowgirl, doggy etc. betekent. Meer heb je toch ook niet nodig dat je communicatieproblemen krijgt of handen en voeten moet gebruiken?
Als je koude, kille, mechanische, onpersoonlijke seks niet erg vindt en een dvp meer een levende sekspop voor je is of een gat om je kwakje in te doen, is het niet in staat zijn een normaal gesprekje te voeren inderdaad geen probleem.
 
Als je koude, kille, mechanische, onpersoonlijke seks niet erg vindt en een dvp meer een levende sekspop voor je is of een gat om je kwakje in te doen, is het niet in staat zijn een normaal gesprekje te voeren inderdaad geen probleem.

Nee idd, als je van tevoren en erna 5 minuten onzintalk doet is ze ineens gek op je, lebbert ze je helemaal af, is ze helemaal je vriendin en gek op je.
Waarom je dan nog die 100 euro moet aftikken is me nog steeds een raadsel.
 
Je hoef geen vloeiend spaans te spreken om te kunnen communiceren met een Zuid Amerikaanse. Vaak compenseren ze dat door inzet en warmte.

Precies dit dus. Ik heb ook een vaste priveontvangst dame waar ik in levenden lijve weinig mee communiceer en over whatsapp de translator gebruik, maar als we samen zijn krijg ik wel een enorme gfe van haar.
 
Ik vind het waardeloos als ik niet kan communiceren. Eens prive bij een dame geweest die met google translate communiceerde..... ongedane zaken weggegaan. Dames gebruiken graag "ik niet begrijp niet" als smoesjes om niet te doen wat ze beloven. Als de dame en ik geen taal hebben die we beiden spreken heb ik geen interesse...........met uitzondering van Chinese meisjes in Barcelona, de prijs kwaliteit verhouding is daar zo goed dan ik google translate voor lief neem :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan