Van vaste dames was er maar een, ..zij. Ze maakte me hard, staalhard. Alleen al als ik in haar nabijheid was.
En na het eerste schot kon ik weer.
Geen enkele dame bracht dit bij me teweeg.Mooie knappe dames deden het niet bij mij.Sommigen bezocht ik een 2e maal waarbij die steevast van mindere kwaliteit waren, allee toch voor mijn.
We hadden contact, belden en deden dingen. Gecontroleerd verliefd zoals ik het noem.
Dan zijn er die me op een willekeurig moment schrijven of ik niet kom vandaag.Gespeelde interesse.. Snel doorzien. Er ontbreekt de finesse om te te laten harden, zei het zonder blauwe kracht.
En versproken tijden niet nakomen, schuiven met tijden die me in onmogelijke hoeken drijft. En uiteindelijk ook niet nageleefd worden.
Dan gaat ze op de parkeer, als reservist wachten op de puddingbuks.
Vooruitplannen was al nooit mijn ding, hopen dat je over 10 dagen geil staat na een paar voetbal elftallen die je voor waren. Gedachten hieraan maken me slap, te zacht om te kunnen penetreren.En ze deed nog zo haar best..
Met herinneringen heb ik niet veel.
Blij worden van een maanden geleden verlopen date geeft geen vleugels.
Ik wil vers bloed, onontdekte parels, ongeschreven boeken, zo uit het paradijs gewandeld, zoals zij..
We neukten niet, we bedreven de liefde..