Hoe eindigde het contact met je vaste dame van plezier?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe eindigde het contact met je vaste dame van plezier?

• Zij stopte met het werk - Ze verliet de branche

Stemmen: 36 52,2%
  • Zij verhuisde/andere locatie - Niet meer bereikbaar op dezelfde plek

Stemmen: 10 14,5%
  • Ik stopte ermee - Zelf besloten om niet meer te gaan

Stemmen: 9 13,0%
  • Prijsverhoging - Te duur geworden

Stemmen: 6 8,7%
  • Meningsverschil/conflict - Onenigheid of ruzie

Stemmen: 8 11,6%
  • Veranderde omstandigheden - Relatie, verhuizing, financiën, etc.

Stemmen: 4 5,8%
  • Service werd minder - Kwaliteit ging achteruit

Stemmen: 5 7,2%
  • Nog steeds contact - De relatie bestaat nog

Stemmen: 12 17,4%
  • Anders - Vertel het in de reacties

Stemmen: 8 11,6%

• Totaal aantal stemmers
    69
Toch heb ik er een goed gevoel aan overgehouden, de goeie momenten nemen ze je niet meer af maar tegelijkertijd weet je ook dat dit niet meer terugkomt , of toch niet met die dames.
Mocht ik de tijd kunnen terugdraaien zou ik hetzelfde gedaan hebben.
In het leven krijg je sowieso teleurstellingen en als je er zelf geen schuld bij hebt moet je het een plaats kunnen geven.
Precies dat dus! Geniet van het moment... en koester die mooie herinneringen!
En dan... op naar de volgende!

Ik had een vaste masseuze, jaren lang en op verschillende locaties. Zij vertelde nogal prive verhalen dus ik werd vertrouwd. Ik bleef ook vaak langer door praten, ook over andere zaken. Op een gegeven moment begon ze geld, kleine bedragen, te lenen bij mij. Het liep op een gegeven moment best wel op. Ik vroeg eens wanneer en hoe ze dacht terug te betalen. Volgens haar had ze mij gematst!
Ik pikte dit niet en ging gewoon niet meer naar haar toe.
Een paar maanden later belde zij mij wanneer ik weer kwam. Ik vertelde dat ik niet meer wilde omdat ik me als ik een PINautomaat gebruikt voelde. Zij stelde voor om de schuld terug te betalen door de helft van elk bezoek af te schrijven van de schuld. Ik kon daarmee leven en we begonnen opnieuw. Dat ging eventjes goed maar na 4 bezoekjes ging het weer fout. Nu heb ik definitief gekapt met haar en heb haar geblokkeerd.
De les die ik heb geleerd is dat ik nimmer meer een vast massser contact wil.

Ik had een vaste masseuze, jaren lang en op verschillende locaties. Zij vertelde nogal prive verhalen dus ik werd vertrouwd. Ik bleef ook vaak langer door praten, ook over andere zaken. Op een gegeven moment begon ze geld, kleine bedragen, te lenen bij mij. Het liep op een gegeven moment best wel op. Ik vroeg eens wanneer en hoe ze dacht terug te betalen. Volgens haar had ze mij gematst!
Ik pikte dit niet en ging gewoon niet meer naar haar toe.
Een paar maanden later belde zij mij wanneer ik weer kwam. Ik vertelde dat ik niet meer wilde omdat ik me als ik een PINautomaat gebruikt voelde. Zij stelde voor om de schuld terug te betalen door de helft van elk bezoek af te schrijven van de schuld. Ik kon daarmee leven en we begonnen opnieuw. Dat ging eventjes goed maar na 4 bezoekjes ging het weer fout. Nu heb ik definitief gekapt met haar en heb haar geblokkeerd.
De les die ik heb geleerd is dat ik nimmer meer een vast massser contact wil.

Volgens mij is de les hier eerder, leen geen geld aan dvp's!

Ook al kom je er veel en heb je een goede band of in dat geval toch al zeker geen bedrag groter dan één of twee bezoeken aan haar.

Gaat trouwens ook op voor heel veel andere personen niet enkel dvp's.

Ik begon verliefd te worden. En voor haar was ik vaste inkomstenbron. Uiteindelijk ben ik wakker geworden en niet meer gecontacteerd. Ze heeft me zelf nog paar keer geappt maar gewoon genegeerd.
Damnnn! Dat is zuur man. De dvps verdienen goed geld aan je als je verliefd wordt. En wissel je nu vaker af? Probeer elke dag te trainen, goed te eten en gewoon lekker af te wisselen.

Je kan vaste dvp's hebben die je om de zoveel tijd bezoekt zonder al te persoonlijk te worden. Vooral niet financieel betrokken raken want dat leidt alleen maar tot gezeik; laat ze maar gewoon bij elk bezoek voor hun geld werken. Zodra je de deur uitloopt is het weer leuk geweest en ga je naar de volgende favoriet of probeer je een nieuwe. Zakelijk blijven en afwisselen houdt de beentjes op de grond.

Dame stopte met raambusiness in SKW. Was al in de 40.
Enkele jaren later haar tegengekomen als bedienster in een café.
Aan de praat geraakt en afspraak in een rdv hotelletje gemaakt. Viel zo goed mee dat we dit bleven doen gedurende meerdere jaren.
Dan ineens werkte haar nummer niet meer.
Dan enkele jaren geleden haar gezien in een café in de raambuurt dat ze uitbaat.
Leuke babbel, maar verder is het nooit meer gegaan. Moet nu wel rond de 60 zijn.

Je kan vaste dvp's hebben die je om de zoveel tijd bezoekt zonder al te persoonlijk te worden. Vooral niet financieel betrokken raken want dat leidt alleen maar tot gezeik; laat ze maar gewoon bij elk bezoek voor hun geld werken. Zodra je de deur uitloopt is het weer leuk geweest en ga je naar de volgende favoriet of probeer je een nieuwe. Zakelijk blijven en afwisselen houdt de beentjes op de grond.
100% gelijk maar bij mij was het direct bij de eerste ontmoeting raak. Dan nog eens dat het super kliktentussen ons. Het werd erger en erger. Ook zonder de afspraakjes gingen we vaak eten of bioscoop enzo. Maar het werd te veel en financieel te moeilijk. Toen ik er over begon te praten was haar reactie ijskoud en wist ik meteen dat ik moest stoppen met haar te zien

100% gelijk maar bij mij was het direct bij de eerste ontmoeting raak. Dan nog eens dat het super kliktentussen ons. Het werd erger en erger. Ook zonder de afspraakjes gingen we vaak eten of bioscoop enzo. Maar het werd te veel en financieel te moeilijk. Toen ik er over begon te praten was haar reactie ijskoud en wist ik meteen dat ik moest stoppen met haar te zien
Inderdaad, ijskoud...
Deze dames zitten hier om geld te verdienen, als dat stopt of in gevaar komt ben je niet meer interessant.
Wie kan het hen kwalijk nemen? Het is nu eenmaal een harde wereld.
En wij doen eigenlijk hetzelfde door hen te bezoeken en als het ons niet meer zint elders te gaan.
Dat wil niet zeggen dat er geen 0.00001% kans is dat het echt is wat ze voelen of zeggen 😁.

Terug
Bovenaan Onderaan