Hoe ga je om met complimenten van een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik krijg geregeld complimenten over mijn grote pik. Terwijl ik allang weet dat mijn gereedschap gewoon heel gemiddeld is, dus zeker niet opvallend groot. Valt binnen de hierboven genoemde range. Dus ik neem de complimenten allemaal niet serieus, nooit gedaan ook.
Bij een dame waar ik nu een keer of 4 ben geweest krijg ik niet de complimenten over de grote van mijn pik, maar dat hij zo mooi is.
Ik vind dat wel grappig. Jij hebt een mooie piemel zegt ze tot nu toe iedere keer. 1x kan ik nog begrijpen. Maar als je het iedere keer zegt als ik kom?
Of je meent het dan of je zegt het tegen iedere man die bij je komt. Dat kan ook :ROFLMAO:

Hoe dan ook ik vind het altijd wel leuk als ze het weer zegt.
 
Als favorite dame en ook enige dame me na een uitstapje naar de sauna voor drie uurtjes een whatsapp stuurt met merci merci beaucoup beaucoup beaucoup pour cette après midi ben ik super gelukkig, mij gaat het erom dat de dame een mooie middag heeft.
 
Een enkele keer krijg ik wel eens een appje als bedankje voor een leuke tijd. Dat waardeer ik dan weer wel van een dame, al is het maar alleen omdat ze de moeite heeft genomen een bedankje te sturen
 
Wat zeg je dan vraag ik me af? Iets van: "Laat dat gekreun c.q. die complimentjes maar achterwege". Lijkt me niet dat zoiets de sfeer ten goede komt.
Ikzelf zou eerder geneigd zijn niet te reageren op fake gekreun of een niet gemeend complimentje aan te nemen op een manier waarmee ik laat blijken dat ik er niet veel waarde aan hecht.
Dvp: 'Oh yeah, you're so great and big and...oh yeah......'

Bezoeker: 'Can you quit exxagerating about the size of my penis and stop moaning please. Really, just be a bit more quiet....ok now on with the show....' :ROFLMAO: ;)
 
"Oh. Ja. Daar. Ga door.Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door. Oh. Ja. Daar. Ga door."

Splut. The End
 
Bij een dame waar ik nu een keer of 4 ben geweest krijg ik niet de complimenten over de grote van mijn pik, maar dat hij zo mooi is.
Ik vind dat wel grappig. Jij hebt een mooie piemel zegt ze tot nu toe iedere keer. 1x kan ik nog begrijpen. Maar als je het iedere keer zegt als ik kom?
Of je meent het dan of je zegt het tegen iedere man die bij je komt. Dat kan ook :ROFLMAO:

Hoe dan ook ik vind het altijd wel leuk als ze het weer zegt.
Dit doet me danken aan een collega die een keer met een vriendin, geen dvp, in de sauna was en ze zei dat ze zijn penis had vergeleken met de andere mannen en die van hem toch wel de mooiste was....
Dat delen met je collega's is wel het laatste wat je moet doen, want nog regelmatig wordt hij er mee geplaagd?
 
Als het de eerste keer bij een dame is en ze begint binnen een minuut of twee te kreunen en te kronkelen, of ze geeft te neppe overdreven complimenten, dan zeg ik er niks van, doe leuk mee om de sfeer niet de grond in te boren, maar dan moet de service wel heel bovenmaats zijn wil ik nog eens terug komen.
In dat opzicht verschilt dat gedrag niet veel van de onderhoudende films, waarbij de vrouw al vrij snel de kreun- en steungeluiden laat horen. Net alsof ze al binnen de minuut aan haar hoogtepunt zit.
Afknapper eerste klas.
 
Het mooiste compliment is wanneer je merkt dat de dame in kwestie ook echt geniet en tot ontspanning komt. Daarmee bedoel ik niet dat ze haar hoogtepunt bereikt (dat kunnen ze goed faken).
Als ik dat merk dan geeft mij dat een zeer bevredigend gevoel en verhoogt dat ook zeker mijn plezier.
 
Weet je hoeveel dames er genieten van een hoerenloper, 1 op de miljoen,de rest is blij als je opgeflikkert bent.
Denk toch dat ik een staatslot ga kopen
Namelijk al genoeg meegemaakt dat een dame geniet en nee ben geen naïef groentje
Al meerdere keren meegemaakt dat een uurtje 3 uurtjes werden zonder bijbetalen en vervolg bezoekjes gratis
 
Een gemeend complimentje is altijd fijn om te ontvangen en daar geniet ik dan ook van.
Een ongemeed complimentje neem ik in ontvangst en leg ik meteen naast me neer.

Zelf geef ik dames ook complimentjes, maar enkel als ik het meen.
Wat ze er mee doet, moet ze zelf weten.
Kijk, geld is natuurlijk de drijfveer bij de dames en ze verkopen sex en een groot stuk illusie.
Maar dat houdt niet altijd in dat alles nep / show is. Er zijn dames die alles faken.
Maar er zijn ook dames die hun best doen en die ik daarom naast geld ook waardeer met een compliment.
Elk mens vindt het prettig om een welgemeend compliment te ontvangen, dus ook een DVP lijkt me.
Als iemand me op mijn werk een compliment geeft voor mijn werk, vind ik dat ook prettig.
Altijd beter dan twee stukken sjagerijn die elkaar alleen maar neuken en afkatten, toch?!

Dat ze me altijd complimenteren met de grootte en omvang van mijn lul, dat ben ik inmiddels gewend. :devilish:
Nu alle dames (betaald en onbetaald) me daarmee complimenteren, zal het wel waar zijn. ?
 
Uit ervaring weet je doorgaans wel welk compliment echt gemeend is, of klopt, en welke alleen gemaakt worden uit beleefdheid. Of uit een vorm van klantenbinding.
Als een dame moeite doet, een uitgebreid berichtje stuurt, je veel langer mag blijven zonder meerkosten, dan is het oprecht.
Een goed teken is ook als je een zorgvuldig berichtje krijgt met de vraag of je weer wilt afspreken. In ieder geval is ze dan zeker niet ontevreden over je als klant.
Aan veel klanten verdient een DVP hetzelfde dus het lijkt mij logisch dat ze zich dan richt op klanten die haar bevallen.
 
Complimenten over mijn uiterlijk heb ik vaak genoeg gekregen terwijl ik mezelf niet bepaald knap vind. Veelal zijn het inderdaad complimenten uit beleefdheid of een zwakke poging tot klantbinding. Het meest vreemde compliment ging over mijn kuiten. De werkelijk gemeende complimenten komen vaak achteraf (lekker geurtje, mooie kleren, beleefd, respectvol, grappig). Maar het mooiste compliment kreeg ik toch van een dvp die nu mijn vriendin is. Voordat we op bed lagen, vroeg ik haar hoe ik haar het best kon laten genieten waarna wees ze naar haar kletsnatte vagina en zei: "kijk, dit doe je met mij terwijl je me nog niet eens hebt aangeraakt".
 
Ik lees hier dat de gegeven complimenten vooral voor het uiterlijk gemaakt worden. Ik kan me dan de reactie van CumCum wel voorstellen, zo mooi zijn mannen meestal niet, hij moet wel steeds zijn gelijk halen, hij blijft maar reageren. Ik denk dat hij hier ook op zal reageren.
Ik krijg soms complimenten over mijn gedrag dat ik respect toon, dat ik vertrouwd wordt. Sommige klanten worden niet vertrouwd en daar hebben de dames dan hun buik van vol.
Het maakt het werk zwaar en stressvol en verklaart het soms blokken van collega wandelaars. Misschien niet altijd terecht maar stress doet rare dingen.
 
Het mooiste compliment dat ik heb gehad , is dat zo'n man als ik elke vrouw kan krijgen, en ik (dvp)zou zo met je zou trouwen, laat dit nu niet de knapste dvp die ooit heb ontmoet tegen mij zeggen.
 
o.a.
  • Grote lul
  • Mooie ogen
  • Wat ruik je lekker
  • Waren al mijn klanten maar zoals jou.
  • Ik snap echt niet dat jij geen vriendin hebt, vrouwen zijn gek.
  • Jij bent erg intelligent he.
Maar het hoort bij het spel..
Grappig dit rijtje heb ik ook allemaal wel een keer gehad. Vervang grote lul, door mooie lul die staat op 1 bij het meest gehoord.
Verder ook nog:

* Ik voel me zo ontspannen bij jou.
* Over de hoeveelheid zaadlozing (paar keer gehoord) Zoveel? Dat is genoeg voor tweelingen hoor.
Dacht op een gegeven moment dat dit een speciaal DVP grapje was. Van verschillende dames gehoord.
 
Weet je hoeveel dames er genieten van een hoerenloper, 1 op de miljoen,de rest is blij als je opgeflikkert bent.

Mee eens. Dvp's doen dit werk nou eenmaal omdat ze snel geld willen en/of niet in staat zijn om op een andere manier geld te verdienen. Ze doen dit werk niet omdat ze het zo geil vinden om de hele dag geneukt te worden door random mannen. Er zullen vast wel van dat soort nymphos bestaan maar die zijn heel zeldzaam. De reden dat ze compliment geeft is omdat ze je een goed gevoel wilt geven zodat je de volgende keer weer terugkomt en weer geld aan haar uit geeft ipv aan de concurrentie.

Maar blijf lekker in die droom geloven mannen.
 
Weet je hoeveel dames er genieten van een hoerenloper, 1 op de miljoen,de rest is blij als je opgeflikkert bent.
Wat dat betreft zijn prostitués net mensen. Mensen krijgen graag maandelijks geld overgemaakt zonder ervoor te hoeven werken. Ik ook maar toch vind ik werken vaak leuk, hangt van het soort werk af.
Ik begrijp heus wel dat het voor de buitenlandse dames vervelend is om ver van huis te moeten zijn. Om dan nog maar te zwijgen hoe vervelend een hork kan zijn terwijl je naakt onder die klootzak ligt.
Als je dan toch moet kiezen dan liever een respectvolle klant in plaats van een hork.
Ik denk dat een hele logische reactie is dat je dan die respectvolle klant liever terugziet komen en wat doe je dan???
Een compliment geven is heel gemakkelijk.
Die hork werkt je zo snel mogelijk het huis uit.
Aan alle lezers een oud Hollands gezegde: Wie de schoen past trekke hem aan
Succes verder
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan