Hoe gaan lange dates?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga altijd maar een uurtje, maar wil eigenlijk ook heel graag af en toe langere dates gaan doen van een uur of drie.

Zo maar een paar keer per jaar, anders slaap ik echt binnen de kortste keren ergens onder een brug en dat is mij te koud.

De reden waarom ik dat zou willen is om minder tegen de klok te vechten en me meer aan de situatie over te kunnen geven.

Mijn vraag is: hoe ziet een date van een uur of drie er uit Onderlinge verschillen zullen best groot zijn, maar heb geen idee.

Ik ben meestal met een uur wel door mijn gesprekstof heen denk ik en uren lang seks ben ik ook niet op gebouwd. Knuffelen of zo?

Wie kan een beeld geven hoe bij hem (of haar!) een lange date verloopt? Nee, er is geen standaard en ja, ik pieker weer teveel. 😅
Aangezien ik enkel die langere dates doe denk ik hier wel goed op te kunnen antwoorden. Alsook de vergelijking te maken tussen 30min/ 1u dates.

Het eerste groot verschil is de ingesteldheid bij beiden. Je weet alle twee dat er meer tijd is, dus je neemt uitgebreider de tijd. Dit neemt ook veel stress weg.

Het voorspel is heel veel langer en intiemer in mijn opinie. Dame staat niet op automatische piloot en heer laat het over hem heen gaan. Meeste van mijn dates zijn nu echt edging langs beide kanten. Want why not? Je hebt tijd.
Die tijd is opnieuw zo belangrijk want je kunt makkelijk voor ronde 2/3 gaan. Dus de druk om alle trucjes uit de kast te halen voor die '1 perfecte neukbeurt' is er niet.
Je leert dat seks 1 grote ervaring is, niet de 5min penetratie.

Ben je beiden even uitgeteld? Eet en drink iets samen. Fruit/ chocolade is hiervoor perfect. Zoetigheid zorgt voor dopamines en dus nog meer geluksgevoel 😇

Dus ik kan vind niet dat langere dates gewoon langere gesprekken zijn. Je speelt langer. Wat een vrouw meer kans op orgasmes geeft. Win win win win. 👌🏻
 
@Lisa Lefèvre
Dank je voor je uitgebreide antwoord. Wat je beschrijft is precies wat ik zoek.

Het voorspel is voor mij ook zoveel belangrijker dan het pure neuken. Totaal in elkaar op gaan, tijd en ruimte vergeten. Dat bereiken is zoveel heftiger dan de platte seks.

Ik vind ook het klaarkomen niet het belangrijkste. Juist die minuten daarvoor, waarin mijn hele lichaam tintelt, zijn voor mij een hoogtepunt. Dat zo lang mogelijk rekken lijkt me hemels.

Je hebt me overtuigd om toch eens te sparen voor een lange date. Daarna nog een geschikte dame vinden.

Misschien mag ik bij jou aankloppen als het ooit zover is? Want ik heb je als eens in levende lijve mogen meemaken tijdens je GB en daar heb ik nog altijd hele fijne herinneringen aan.

Hoe dan ook, je verhaal klinkt voor mij iig als een ideaal samenzijn. Dank je.
 
@Lisa Lefèvre
Dank je voor je uitgebreide antwoord. Wat je beschrijft is precies wat ik zoek.

Het voorspel is voor mij ook zoveel belangrijker dan het pure neuken. Totaal in elkaar op gaan, tijd en ruimte vergeten. Dat bereiken is zoveel heftiger dan de platte seks.

Ik vind ook het klaarkomen niet het belangrijkste. Juist die minuten daarvoor, waarin mijn hele lichaam tintelt, zijn voor mij een hoogtepunt. Dat zo lang mogelijk rekken lijkt me hemels.

Je hebt me overtuigd om toch eens te sparen voor een lange date. Daarna nog een geschikte dame vinden.

Misschien mag ik bij jou aankloppen als het ooit zover is? Want ik heb je als eens in levende lijve mogen meemaken tijdens je GB en daar heb ik nog altijd hele fijne herinneringen aan.

Hoe dan ook, je verhaal klinkt voor mij iig als een ideaal samenzijn. Dank je.
Hiervoor de juiste dame vinden is inderdaad wel een must. Denk die dat dit standaard doen wel het beste zijn. Hier in mijn omstreken ken ik er wel een paar. Maar ben niet gekend met de dames van bij jou. 😅 Klanten van deze dames zijn ook niet de grootste review schrijvers. Ze lezen wel mee, maar schrijven niet.
(Dit is wat ik hoor van henzelf en van mijn collega's die amper reviews hebben)

Moest je dit met mij willen doen, ben je altijd welkom. Maar geen verplichting. Wou je gewoon meegeven hoe dit kan gaan! Wil hier ook geen haat krijgen over 'klanten lokken' of wat dan ook. Ik deel mijn werkwijze die ik heb ontwikkeld en die ook veel andere dames die langere dates doen gebruiken. 😊
 
Wil hier ook geen haat krijgen over 'klanten lokken' of wat dan ook.
Dit is echt geen klanten lokken hoor. Echt iedereen die hier zo denkt over jouw bericht kan ook van mij de wind van voren krijgen.

Het is gewoon dat ik jou een beetje ken. Lijkt me namelijk erg lastig om zoiets te doen bij een dame die ik nog nooit eerder gezien heb en helemaal niet ken.

Maar ik ga ook zeker mijn licht in mijn eigen omgeving opsteken. 😊
 
Dit is echt geen klanten lokken hoor. Echt iedereen die hier zo denkt over jouw bericht kan ook van mij de wind van voren krijgen.

Het is gewoon dat ik jou een beetje ken. Lijkt me namelijk erg lastig om zoiets te doen bij een dame die ik nog nooit eerder gezien heb en helemaal niet ken.

Maar ik ga ook zeker mijn licht in mijn eigen omgeving opsteken. 😊
Geef gewoon van te voren mee wat je verwacht. Of luister eens bij de dames die je al kent of zij langere dates ook graag doen. Hopelijk zijn ze dan gewoon eerlijk!
 
Ik zat een tijd geleden in een vakantiehuisje op steenworp afstand van sixsens en heb het toen overwogen, maar ja, wat vertel je tegen de rest waarmee je op vakantie bent? Dus niet gedaan. 😅
"Ik ben ff weg, doei" of "Ik ga shoppen" of "Ik heb een vrouw op Tinder leren kennen, daar ga ik ff een bakkie mee doen, tot over een paar uur" daarna "was niks helaas".
 
Op een of andere manier past een gangbang totaal niet bij het beeld dat ik van @ForumLurker heb.
Zo zie je maar weer...vooroordeel...😁
Je weet alle twee dat er meer tijd is, dus je neemt uitgebreider de tijd. Dit neemt ook veel stress weg.
Absoluut !

Klanten van deze dames zijn ook niet de grootste review schrijvers.
Is geen onwil hoor-ik heb het aangeboden-maar ze hebben dat dikwijls echt niet nodig 🥰
 
Laatst bewerkt:
Hij was best zenuwachtig, want hij blijft natuurlijk natuurlijk zijn overdekkende zelf. Maar het ging alles maal goed 😇
Ik had niet verwacht dat je überhaupt nog zou weten wie ik was daar 😃
Tsja, eerste keer, dus helemaal op mijn gemak was ik niet, maar nou ook weer niet enorm zenuwachtig. Wel een te afwachtend muurbloempje. En ik neem aan dat je overdenkend bedoelt? Ja, zou willen dat ik dat eens kon uitzetten.

Ik was er als eerste met alleen de dames, en ja ik heb ook mijn forumnaam van hier genoemd, maar ook mijn voornaam.
Dat is tussen mij en Lisa ... en de andere dames en heren daar 🤣

Maar zoals Lisa al zei: uiteindelijk ging alles helemaal goed. 😎
 
Ik vind ook het klaarkomen niet het belangrijkste. Juist die minuten daarvoor, waarin mijn hele lichaam tintelt, zijn voor mij een hoogtepunt. Dat zo lang mogelijk rekken lijkt me hemels.
Als je leert hoe je ejaculatie (beter) te controleren, kan je dat gevoel van 'uiterste opwinding' net voor het 'point of no return' veel langer aanhouden... of zelfs meerdere keren beleven!

Kom je plots op een heel ander niveau van sexuele beleving! Kan ik je verzekeren...
 
Nu... met de juiste gelegenheidspartner... is het feest in bed! Gegarandeerd!
En... laat dat nu net zo leuk zijn aan (goede) DVP's... ze hebben wel degelijk uitzonderlijke bedskills! Man!
 
Nu... met de juiste gelegenheidspartner... is het feest in bed! Gegarandeerd!
En... laat dat nu net zo leuk zijn aan (goede) DVP's... ze hebben wel degelijk uitzonderlijke bedskills! Man!
Als je dat een beetje kunt bijbenen wel. Om een beetje terug te cirkelen naar het oorspronkelijke onderwerp: ik vind mezelf op het beffen na nog altijd een behoorlijk waardeloze bedpartner. Kortgezegd: ik ben een beroerde neuker.

Met een lange date en een begripvolle dame hoop ik mezelf ook meer tijd en rust te kunnen geven om beter te worden. En ik weet wel dat het niet alleen maar gaat om kampioen van de penetratieve standjes te worden, maar het is nu niet eens tweede klasse zaterdagamateurs.
 
Als je dat een beetje kunt bijbenen wel. Om een beetje terug te cirkelen naar het oorspronkelijke onderwerp: ik vind mezelf op het beffen na nog altijd een behoorlijk waardeloze bedpartner. Kortgezegd: ik ben een beroerde neuker.

Met een lange date en een begripvolle dame hoop ik mezelf ook meer tijd en rust te kunnen geven om beter te worden. En ik weet wel dat het niet alleen maar gaat om kampioen van de penetratieve standjes te worden, maar het is nu niet eens tweede klasse zaterdagamateurs.
Nou... gewoon op je eigen tempo werken zou ik zeggen.
Gaandeweg word je beter... in de dingen die jij graag doet. Daar gaat het toch om?
 
Als je dat een beetje kunt bijbenen wel. Om een beetje terug te cirkelen naar het oorspronkelijke onderwerp: ik vind mezelf op het beffen na nog altijd een behoorlijk waardeloze bedpartner.
Een amerikaanse auteur had steeds kritiek op wat hij schreef tot zijn uitgever hem toevertouwde : "Nooit je eigen werk afkraken; er worden mensen betaald om dat te doen." 😉

En als je echt niet tevreden bent..
je kent Lisa persoonlijk, dus...(als iemand je wat kan leren, zal zij het wel zijn)
 
Klopt, maar ooit heeft een dame hier op het forum ten overstaan van allerlei van haar andere klanten, die ook hier rondhingen, verklaard dat ze één van haar allerbeste befbeurten ooit door mij had gehad, om zich meteen tegenover de rest te verontschuldigen dat het geen competitie is. Dat telt toch wel voor iets op zijn minst. 😆
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan