Hoe herken ik eigenlijk een nepadvertentie??

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarom wil ik je vragen om te stoppen met het zwart maken en openbare van vrouwen waarmee je geen ervaring is het is namelijk erg vervelend als dat je op basis van WHG je conclusies trekt. Als je deze vrouwen nooit betaald heb kun je het niet weten.
Om te zeggen dat foto's gestolen zijn omdat ze toevallig mooi zijn in jouw ogen is ook erg vervelend.
 
Ik zeg ook niet dat WHG nooit klopt. Ik zeg alleen dat jullie niet rekening houden met andere factoren en dan heb ik het voornamelijk over de jaloezie van vrouwen onder elkaar en dit gaat heel ver zeker als daar baat bij is. Aangezien we concurrenten van elkaar zijn.
 
ik ben idd een vrouw maar ik ben geen dvp. Ik wil alleen even duidelijk maken dat wie heeft gebeld niet altijd klopt. Jumpstreet houdt geen rekening met andere factoren die kunnen meespelen ook post hij vaker vrouwen in de online wereld waarmee hij geen ervaring heeft. Nogmaals soms klopt het wel maar vaak ook niet. Aangezien hij alleen uitgaat van WHG en dat is frustrerend om te zien aangezien concurrenten elkaar ook graag kapot maken op deze manier. Daarom graag ook verder nadenken dan je neus lang is. Het is ook prima als je geen geld wil uitgeven aan online diensten maar vergelijk ons niet met DVP's als je geen ervaring met de diensten hebt.
 
Wij van WC Eend 🙄.
Als wij onderbouwd de conclusie kunnen trekken dat iets fake is, zullen we dat ook zeer zeker doen. En welke tools en methodes wij daarvoor gebruiken..is voor ons een weet..en voor anderen een vraag...
 
ik ben idd een vrouw maar ik ben geen dvp. Ik wil alleen even duidelijk maken dat wie heeft gebeld niet altijd klopt. Jumpstreet houdt geen rekening met andere factoren die kunnen meespelen ook post hij vaker vrouwen in de online wereld waarmee hij geen ervaring heeft. Nogmaals soms klopt het wel maar vaak ook niet. Aangezien hij alleen uitgaat van WHG en dat is frustrerend om te zien aangezien concurrenten elkaar ook graag kapot maken op deze manier. Daarom graag ook verder nadenken dan je neus lang is. Het is ook prima als je geen geld wil uitgeven aan online diensten maar vergelijk ons niet met DVP's als je geen ervaring met de diensten hebt.
Dus jij gaat mij aanvallen op dat ik geen rekening hou met andere factoren?
Ik doe mijn werk kritisch en heb daardoor ook mijn sporen wel verdient lijkt me ;)

Maar als je een beetje oplet (die kans acht ik heel klein) weet je dat ik niet alleen WHG raadpleeg, is een mooi extra hulpmiddel maar lang niet hetgeen waar ik doelloos op zoek.

Ik snap wel dat je hopeloos bent....;)
Een goedendag verder!
 
Ik zeg ook niet dat WHG nooit klopt. Ik zeg alleen dat jullie niet rekening houden met andere factoren en dan heb ik het voornamelijk over de jaloezie van vrouwen onder elkaar en dit gaat heel ver zeker als daar baat bij is. Aangezien we concurrenten van elkaar zijn.
Ja dat verhaal is nu wel duidelijk....maar ik vroeg aan jou of je een DVP bent omdat jezelf schrijft...Aangezien WE concurrenten van elkaar zijn
 
Jullie zijn DVP bezoekers. De frustratie die jullie daar in jullie levensloop hebben opgedaan daar kan ik niks aan doen. 😅

Maar ik vroeg alleen daar rekening mee te houden aangezien ik 100% zeker weet dat dit niet gebeurd.

Een hele fijne avond mannen!
Heel veel succes met speur 👃 😘
 
@Hopeloos123 we willen altijd open en eerlijk een discussie aan, maar niet op deze manier. Wij (in ieder geval ik) zullen nooit een melding maken zonder dat daar echt gefundeerd onderzoek naar is gedaan. En dat is niet alleen op WHG, maar dat is op heel veel vlakken die we , zoals eerder gezegd, niet hier zullen delen
 
@Hopeloos123 we willen altijd open en eerlijk een discussie aan, maar niet op deze manier. Wij (in ieder geval ik) zullen nooit een melding maken zonder dat daar echt gefundeerd onderzoek naar is gedaan. En dat is niet alleen op WHG, maar dat is op heel veel vlakken die we , zoals eerder gezegd, niet hier zullen delen
De waarheid zal wel hard zijn voor haar.

@DD_0182 mag rustig wij zeggen, maar @Hopeloos123 zonder enige argumentatie ons proberen onderuit te halen? Kom dan met feiten.
Je mag gerust de discussie met ons aan gaan, maar kom echt met feiten en niet met beelden die jij denkt die kloppen.

Wat ik al eerder zei @DD_0182 en ik hebben wel aardig onze sporen hier verdient op Girlsreview, als ik niet zeker van mijn zaak zou zijn zou ik een dame nooit zwart maken.
Sterker nog zijn zelfs mannen en dames die ons benaderen het een en ander uit te zoeken wat niet klopt.

Mocht je echt de discussie aan willen gaan is dat prima, kan privé of hier, maar graag wel met gegronde feiten. Ik kan alles namelijk wel goed onderbouwen.
 
De waarheid zal wel hard zijn voor haar.

@DD_0182 mag rustig wij zeggen, maar @Hopeloos123 zonder enige argumentatie ons proberen onderuit te halen? Kom dan met feiten.
Je mag gerust de discussie met ons aan gaan, maar kom echt met feiten en niet met beelden die jij denkt die kloppen.

Wat ik al eerder zei @DD_0182 en ik hebben wel aardig onze sporen hier verdient op Girlsreview, als ik niet zeker van mijn zaak zou zijn zou ik een dame nooit zwart maken.
Sterker nog zijn zelf mannen en dames die ons benaderen het een en ander uit te zoeken wat niet klopt.

Mocht je echt de discussie aan willen gaan is dat prima, kan privé of hier, maar graag wel met gegronde feiten. Ik kan alles namelijk wel goed onderbouwen.
Amen 🙏
 
Je moet soms gewoon een fijne neus voor dingen hebben. Toen ik destijds modereerde op H, was één mailtje naar Midhold voldoende om een adverteerder op non actief te zetten.

De goede oude tijd, helaas!
Klopt, tegenwoordig zeggen ze: Het spijt ons te horen dat je dit ondervind, echter kunnen wij niet zien wat er via andere kanalen wordt besproken met de dame in kwestie.
Maar ze willen ook niet dat je bewijs aanlevert 🤔
 
Wat mij ook opvalt bij Kinky is dat er een Nederlandse tekst staat en als je kijk welke talen de dame spreekt dat er geen Nederlands bij staat,....
En weet je wat irritant is : dat je dan een afspraak probeert te maken...en er alleen een prijs voor een vluggertje staat, je dan probeert daarover duidelijkheid probeert te krijgen en dan alleen een antwoord krijgt als "ja" of "👍"
 
En weet je wat irritant is : dat je dan een afspraak probeert te maken...en er alleen een prijs voor een vluggertje staat, je dan probeert daarover duidelijkheid probeert te krijgen en dan alleen een antwoord krijgt als "ja" of "👍"
Of de prijs klopt ineens niet die is een stuk hoger dan ook altijd heel mooi
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan