Hoe houden jullie je verslaving aan DVP's in toom?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe houden jullie je verslaving aan DVP's in toom?

• Totaal aantal stemmers
    33
Voor alle duidelijkheid Roxas.
Het gaat natuurlijk niet allemaal vanzelf.
Waar ik bijv. geen euro aan uitgeef: buitenlandse vakantiereizen, uitgebreid gaan dineren, cultuur (musea, bioscoop, theater), kroegentochten en zo zijn er nog wel een paar. Blijkbaar vallen mijn keuzes bewust op het andere geslacht.
Dat noemen ze budget beheer .
Keuzes maken en het geld niet zomaar door ramen en deuren gooien ,helpt ook veel om iets over te houden voor een DVP bezoek .
Mijn vader heeft me indertijd geleerd dat ,als ik 100 euro wou uitgeven , ik eerst 200 euro moet bij eensparen en dan pas die 100 euro uitgeven ...zo hou je steeds iets achter de hand ,zei hij dan . En gelijk had hij :unsure:

Dat is niet knap of moeilijk vind ik. Er is niets mis opzich vind ik als je bv zoals je zegt gaat zolang je portemonee het toe laat.

Hoewel ik wel vind eens je er door in geldnood komt, dat je moet inzien dat het een probleem is.

Waar ik dan wel een probleem mee zou hebben. Zijn de die dat vinden dat de dames goedkoper moeten werken. Omdat zij een verslaving hebben. En niet meer rond komen
DAn zijn er altijd goedkopere vorm v prostitutie of andere manieren om sex te hebben

Die bezoekjes mogen nooit een verslaving worden waardoor je in geldnood zou komen.
Maar door slechte dvp, s blijf ik wel eens een of twee weken thuis.
Maar vaker waren ze goed, waardoor ik wel 4x ging. Per week. Dat probeer ik nu wel te minderen en zit nu nog op de helft.Want, nu kan ik het nog.wie weet wat morgen is.
Vooruit plannen doe ik niet, ik ga eten als ik honger heb.

Voor alle duidelijkheid Roxas.
Het gaat natuurlijk niet allemaal vanzelf.
Waar ik bijv. geen euro aan uitgeef: buitenlandse vakantiereizen, uitgebreid gaan dineren, cultuur (musea, bioscoop, theater), kroegentochten en zo zijn er nog wel een paar. Blijkbaar vallen mijn keuzes bewust op het andere geslacht.
Niets gaat vanzelf. 90% hangt van je zelf af. Je kan niet verwachten dat anderen het gaan oplossen voor je of hun altijd gaan aanpassen aan jou. Je moet zelf ook moeite doen en willen doen. En soms moet je streg zijn voor je zelf.

Dat is ieder zijn keuze. Ik zou het jammer vinden om bv niet meer te reizen ofz. Om meer geld over te houden voor een dvp bezoek.

Er zijn twee dingen waar je voor moet opletten, geldnood en overdaad. Dat je dus meer geld aan uitgeeft dan nodig is en dat je er geen plezier meer aan beleeft omdat je zovaak gaat. Balans is belangrijk en dat geldt ook voor ons wandelaars.
Dat is zo.

Wat je ook hebt met een verslaving. Is dat dosis/ hoveelheid die je nodig hebt om aan je noden te voldoen.

Ik ben gigolo geworden. Ik laat me nu betalen. Nu heb ik meer inkomsten dan vroeger uitgaven.
Als ik dan de som doe van mijn inkomsten en de vroegere gemiddelde uitgaven per maand dan kom ik aan een mooi bedrag dat ik nu extra terbeschikking heb.

Ik kan er helaas geen genoeg van krijgen het liefst 2x per dag 7 dagen per week.

Ik heb liever een stuk of 50 toppertjes per jaar dan 2 vakanties 😂😅
Dat is wat ik momenteel goed kan missen.
Mocht ik multi miljonair worden dan maak ik me bovenste zinnen zeker waar.

Ik geef het niet graag toe, maar ik merk dat ik toch wel een bepaald gevoel van verslaving heb. Ik heb bijvoorbeeld steeds minder interesse in andere dingen die ik normaal leuk vond, en in plaats daarvan geef ik mijn geld liever uit aan een bezoek aan dames van plezier. Het lijkt ook wel een manier om mijn negatieve emoties te verlichten, vooral na mijn vorige relatie. Wat me ook opvalt, is dat ik constant op zoek ben naar nieuwe dames en zelden terugga naar dezelfde. Het voelt bijna alsof ik die variatie nodig heb om aan die leegte of spanning te ontsnappen.

Ik geef het niet graag toe, maar ik merk dat ik toch wel een bepaald gevoel van verslaving heb. Ik heb bijvoorbeeld steeds minder interesse in andere dingen die ik normaal leuk vond, en in plaats daarvan geef ik mijn geld liever uit aan een bezoek aan dames van plezier. Het lijkt ook wel een manier om mijn negatieve emoties te verlichten, vooral na mijn vorige relatie. Wat me ook opvalt, is dat ik constant op zoek ben naar nieuwe dames en zelden terugga naar dezelfde. Het voelt bijna alsof ik die variatie nodig heb om aan die leegte of spanning te ontsnappen.

Voor mij precies hetzelfde wat betreft variatie.
Ik heb echt hele leuke dvp waar ik top ervaringen mee heb maar toch kriebelt het altijd om weer een nieuwe te proberen.
Ik ben eerlijk gezegd zo seksverslaafd dat ik vrijwel alle dvp die ik toppertjes vind heb gehad op sj en kinky.
Daarom jaag ik altijd op nieuwe advertenties en heb ik zelf ook sugardaddy advertentie etc.
O jeetje toch.

En ik moet er zelfs eerlijk bij zeggen dat dat nog niet genoeg voor me is want ik benader regelmatig ook nog dames via Facebook 😂🫣

Terug
Bovenaan Onderaan