Hoe houden jullie je verslaving aan DVP's in toom?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe houden jullie je verslaving aan DVP's in toom?

• Totaal aantal stemmers
    47
Voor de meesten is het geen verslaving maar gewoob 1 vd meerdere leuke hobbies die je kan hebben
Ik zou de vraag van de poll niet te letterlijk nemen. Ik heb het meer geïnterpreteerd als "hoe voorkomen jullie dat je niet zoveel naar dvp's gaat dat het een negatief effect voor je heeft". Bijvoorbeeld omdat je teveel geld uitgeeft, of je zoekt geen vriendin omdat je toch makkelijk seks hebt met de lekkerste vrouwen, etc.

Ik zou de vraag van de poll niet te letterlijk nemen. Ik heb het meer geïnterpreteerd als "hoe voorkomen jullie dat je niet zoveel naar dvp's gaat dat het een negatief effect voor je heeft". Bijvoorbeeld omdat je teveel geld uitgeeft, of je zoekt geen vriendin omdat je toch makkelijk seks hebt met de lekkerste vrouwen, etc.
Ok nu het geld is een simpele rekensom wat ik wel of niet kan doen

Gevoel ook, ik weet direct als ik teveel ga dan is mijn plezier minder.

Wat ik doe om de verleiding niet te groot te laten worden:
Ik denk dat het voor velen ook een kwestie is van financiele prioriteiten,die je hebt of stelt. ik ben geen vakantieganger die per se meerdere keren per jaar weg gaat dus daar gaan geen uitgaven naar toe. Ik rijd ook geen dure auto die zwaar op het salaris drukt.

-Ik probeer niet toe te geven aan routine of impulsieve afspraken, al lukt dat niet iedere maand :)

-Als ik een uitgave doe aan een andere hobby of passie doe dan beperk ik het dvp bezoek die maand.

-Ik probeer mezelf ook wel tot verplichte uitgaven soms te dwingen, zoals nieuwe kleren, of zaken in huis vervangen zodat je geen oogkleppen op hebt dat er teveel geld naar de dvp's gaat.

Als verslaving op me van toepassing is, word ik nu aan cold turkey onderworpen. Kortom , ik krijg mijn dope niet meer. Lege ramen overdag (Wallen , Spuistraat en RDK ook niet veel soeps.) En wat er dan werkt s'nachts is helemaal niet mijn type en is er alleen op uit om de klant financieel uit te kleden.

Hallo heren,

Ik ben benieuwd naar de manieren waarop jullie proberen de frequentie van je bezoeken aan dames van plezier (DVP's) in te perken.
Voor velen van ons is het best lastig om de verleiding te weerstaan, maar ik geloof dat het belangrijk is om hierover met elkaar in gesprek te gaan.
Zo kunnen we leren van elkaars ervaringen en tips, en vooral zorgen dat het niet te veel geld gaat kosten.

Zelf probeer ik mijn bezoeken bewust te plannen en de rest van mijn week in te vullen met activiteiten zoals sport en werk.
Ik heb zelfs letterlijk in mijn agenda staan wanneer ik wel en niet een DVP-bezoek plan. Dat helpt me om grip te houden.

Wat doen jullie om de verleiding niet te groot te laten worden? Misschien heb je een bepaalde strategie die voor jou werkt, of ben je net begonnen met het verminderen van je bezoeken en heb je al wat ideeën die je uitprobeert?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips!

Groet,
GeefGeniet

1 Door op beperkte momenten op redlights te bladeren. Anders zie ik misschien iemand die helemaal mijn ding is.
2 Door een budget van 150 euro/maand in te stellen. Maar als ik bijvoorbeeld in januari en februari 30 min / 100 euro doe, is er in maart 250 euro. Ik maak wel een uitzondering voor extreem knappe die topservice geven. Dat wil zeggen dat ik ze ofwel al bezocht heb of ze hier vijf recensies hebben.
Een nieuw onbesproken profiel gaat van het maandbudget.
3 Negatieve ervaringen zoals te vroeg buiten staan, geen klik enz zorgen soms ook dat ik zes weken geen zin in dvpbezoek heb.
4 Afstand. Ik val voor buitenlandse dvp's. Die zijn slechts beperkt aanwezig en verhuizen vaak.
5 Sport.

Geen verslaving. Door de opgeimpte en gefotoshopte foto's valt het in het echt vaak weer bitter tegen.

Tegen beter weten in trap ik er dan steeds weer in om zo'n zogenaamde mooie dame te bezoeken.

En dan hou ik het weer een lange tijd voor gezien. Maar goed ook, dat bespaart me een verslaving en vooral weer veel geld.

Ik zie mezelf niet als verslaafd, maar het gevaar ligt wel op de loer. Ik weet van mezelf dat ik verslavingsgevoelig ben. Een drang naar dopamine.
Qua dvp bezoek probeer ik wel een budget te hanteren.
Dit heb ik de afgelopen maanden wel wat overschreden maar ik denk dat in de wintermaanden wel wat op in te lopen.
Ik heb gelukkig een behoorlijke buffer maar dat wil je natuurlijk ook niet allemaal (letterlijk) verneuken.
Aan de andere kant denk ik ook van,; ik kan morgen geblesseerd raken of misschien wel dood zijn. En jonger word ik er sowieso niet op.
Ik ben nu 44, maar word standaard 10 jaar jonger geschat, dus misschien moet ik het er nog maar even van nemen, en daarna vredig sterven.

Terug
Bovenaan Onderaan