Hoe je hobby in de schaduw houden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vraag me af wat moet je partner in je telefoon. Is bij mij gewoon off limits. Ik kijk ook nooit in die van haar. Simpel

Ik begrijp jou en vind ook dat je partner niet zomaar aan je telefoon moet gaan zitten. Ik ben ook niet bang voor dat ze door mijn telefoon gaat om mij te controleren. Maar wij weten van elkaars wachtwoord. Soms kan het zijn dat ze iets wil zoeken en ze heeft haar mobiel niet bij de hand of foto's wil zien die heb gemaakt. Ze vraagt wel mag ik even op je mobiel, dan ga ik niet zeggen nee, vind beetje raar. Dus als ik mijn hobby op een veilige plek store dan geeft dat een rust gevoel.
 
Ik had eens gelezen dat vrouwen heel snel er achter kwamen als mannen vreemd gaan. Zelf zijn vrouwen daar veel handiger in. Ze gaan shoppen of even zogenaamd met vriendinnen koffie drinken en ondertussen bezoeken ze gewoon hun lover.

Een man had toen een in mijn ogen wel erg leuke tip. Hij zij zijn vrouw dat hij een nieuwe hobby had. Vissen. Had een aantal hengels gekocht en visgerei. Nu kon hij op elk gewenst tijdstip weg. De meeste vrouwen hebben niets met vissen. Hij zei zelfs tegen zijn vrouw ga lekker mee. Maar die bedankte er feestelijk voor. Sindsdien kon hij op elk gewenst tijdstip uit huis als hij zijn hengels maar meenam in de auto.

Ik vond het erg dagvissen, avondvissen in het donker niets was te gek en hij hoefde geen vrije dag meer te nemen. Kon gewoon in het weekend.
Als hij thuiskwam moest hij verplicht douchen want zijn vrouw wilde die vislucht niet ruiken. Al met al de perfecte hobby. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Alleen kwam hij nooit met een gevangen vis thuis ….. 😂😂😂
 
DVP's werken bijna allemaal onder een andere naam omwille van privacy redenen. Zo hebben velen ook een 'verhaal' klaar indien je hen vraagt wat hen buiten dit werk om nog zoal bezig houdt, opnieuw omwille van privacy redenen. En dat is hun goed recht. Betekend dat je als wandelaar ook onder een andere, fictieve persona DVP's kunt bezoeken. Denk aan een andere naam, ander beroep, andere geboortestad noem maar op. Dat klinkt ingewikkeld maar hoeft het niet perse te zijn is eigenlijk nog niet zo stom. Stel dat er dan eens ongevraagd een berichtje op je telefoon verschijnt van een DVP terwijl je vrouw toevallig meekijkt op je scherm, of je komt een DVP die je hebt bezocht nadien tegen in een publieke setting terwijl je met je vrouw op stap bent en in het ergste geval ook word aangesproken, kun je veel makkelijker zeggen dat het een vergissing is als ze jou niet gelijk bij je echte voornaam aanspreekt. Dit is volgens mij vooral efficient voor wandelaars die puur voor de fysieke (ont)spanning gaan wandelen en dus niet voor degenen die een DVP bezoeken omdat ze naast seks ook nood hebben aan een goed, diepgaand en persoonlijk gesprek. Een fictieve naam, beroep, woonplaats,... is als getrouwde wandelaar geen overbodige luxe, alsook een toilettasje bij de hand hebben met je parfum, deodorant die je sowieso dagelijks draagt en waarmee je je kan opfrissen na het wandelen.
 
Ik heb een hobby waarmee ik op bijna ieder moment van de week de deur uit kan en ik probeer dit te combineren met een alibi waar mogelijk. Locatiegeschiedenis heb ik uitgezet op Googlemaps die ik voor navigatie gebruik.

Geurtjes probleem vermijd ik door minimaal tot een uur na de date wat anders te doen. Ik kom voornamelijk in salons en daarvoor gebruik ik gewoon mijn eigen telefoon en naam (en tijdens de spaarzame gesprekken geen persona zoals hierboven omschreven).

Voor de zeldzame keer dat ik naar een thuisontvangst adres ga heb ik een pre-paid telefoon en gebruik ik wel een alias en ander e-mail adres e.d. Verder zet ik in het geval van een indiscrete ingang (wat weleens het geval is bij een Thaise salon 😄) een petje en zonnebril op voor extra bescherming (of een grote sjaal in de winter).
 
Laatst bewerkt:
Ik woon al twintig jaar op mijn eentje, heb met mijn familie nauwelijks nog contact en heb daarnaast ook maar één iemand die met mij op restaurant, naar de bioscoop, op fietstocht,... gaat, maar geen relatie wil. Het is voor mij dus niet moeilijk dit geheim voor anderen te houden. Uiteraard betaal ik uitsluitend cash bij een DVP.
 
Nu ik steeds meer ga wandelen en merk ik dat veel thuisontvangst adressen alleen via app/telefoon willen afspreken. Waar haal ik makkelijk een goedkope prepaid telefoon waarmee ik kan appen? Dat ding verbergen is voor mij geen probleem
 
Nu ik steeds meer ga wandelen en merk ik dat veel thuisontvangst adressen alleen via app/telefoon willen afspreken. Waar haal ik makkelijk een goedkope prepaid telefoon waarmee ik kan appen? Dat ding verbergen is voor mij geen probleem
Mocht je een samsung hebben dan bestaat er ook een geheime map die je een wachtwoord, andere naam en ander icoontje kan geven.
Hier onder kan je een tweede whatsapp account aanmaken. Dan moet je eenmalig zo'n andere sim erin vrotten en aanmaken.
Daarna zet je de normale sim er weer in en je kunt gewoon op je eigen telefoon een verborgen tweede account hebben.
Werkt perfect mits je het geluid uitzet van die tweede app 🫣
 
Mocht je een samsung hebben dan bestaat er ook een geheime map die je een wachtwoord, andere naam en ander icoontje kan geven.
Hier onder kan je een tweede whatsapp account aanmaken. Dan moet je eenmalig zo'n andere sim erin vrotten en aanmaken.
Daarna zet je de normale sim er weer in en je kunt gewoon op je eigen telefoon een verborgen tweede account hebben.
Werkt perfect mits je het geluid uitzet van die tweede app 🫣
Idd en bij uitbreiding iedereen vanaf android 13. Motorolla bv. Ook.
 
Nog even voor alle zekerheid navragen
Mijn smartphone abbo is van 't werk, heb niet direct zin om dat te gebruiken om dvp's mee te contacteren

Ik heb een iPhone 13 (van mezelf, die samsung van 't werk blief ik niet) en dus e-sim compatible.
Indien ik het goed begrepen heb kan ik een esim activeren zoals deze https://worldmobile.nl/webshop/worldmobilepro/worldmobile-pro-prepaid-internationale-esim/ (dat is volledig online en anoniem) en die gebruiken voor een whattsapp professional die ik naast mijn gewone whattsapp op mijn Gsm zet?
Nadeel is wel dat ik dan een Oostenrijks nummer krijg, maar ik vermoed niet dat de gemiddelde dvp daar een issue rond maakt?
 
Wel mannen, als jullie de insteek van een vrouw willen (kan opzich handig zijn, want als vrouw zijnde heb je meestal een soort zesde zintuig voor wanneer je man vreemdgaat😹)

Alle trucs met 2e telefoons en natuurlijk niet naar parfum ruiken en met make up smeren daargelaten heb ik maar 1 tip. Gedraag je normaal. Ga niet ineens raar doen met je telefoon ofzo. Hoe meer je verdacht doet, hoe meer achterdocht je gewekt hebt. Een vrouw gaat "bewijsmateriaal" zoeken op het moment dat ze iets vermoedt. En een beetje een intelligente ruikt gewoon waar je mee bezig bent. Ziet dat en voelt dat aan subtiele veranderingen. Zeker als ze zelf ook ervaring heeft met dingen stiekem doen😉 Verandert er in jouw gedrag verder niks, zal ze ook geen dingen gaan zoeken. Of minder snel.

Concreet kun je dus maar 1 ding doen en dat is jezelf aanpraten dat er niks aan de hand is en zo ook handelen. Je bent gewoon even paar uurtjes weg. Naar iets geloofwaardigs natuurlijk. Je kan niet opeens een hobby hebben waar je elke week een halve dag aan kwijt bent zonder enig bewijs van die hobby. Zoals voetbal ofzo. Dat valt op. Zeg dat je helemaal into de sauna bent ineens en maak daar een tasje voor met handdoek en slippers die je dan ook meeneemt. Of zwemmen, idem dito. Maar maak er wat geloofwaardigs van. Big deal. Normaal gesproken zou dat thuis ook geen kruisverhoor opleveren dus nu ook niet. Haalt het hele spannende er natuurlijk een beetje af, maar wel dé manier om geen argwaan te wekken. Dat spannende bewaar je dan maar voor op de kamer.

Oh en over het wegsluizen van dat geld: als je vrouw echt volle toegang heeft tot alle rekeningen ben je mooi genaaid 🤣 maar dan nog is daar wel een oplossing voor: koop iets doms in een winkel en retour het. Jij contant in je handen en voila. Koop dan natuurlijk niet ineens iets van €150 want dat hebben die winkels niet in de kas voor jouw retour. Dus 3 keer €50 is een beter plan.

Kortom: het succes van liegen valt en staat wel een beetje met hoe goed je bent in tegen jezelf liegen 🤣 Succes 🤪
 
Laatst bewerkt:
Koop toch een startpakket van een bekende provider bij de supermarkt. Betaal contant en klaar ben je voor een tweede WA account. Beltegoed kopen ( als je het prepaid nummer wilt behouden ), idem dito. Data kan gewoon over je abonnement lopen.
 
Koop toch een startpakket van een bekende provider bij de supermarkt. Betaal contant en klaar ben je voor een tweede WA account. Beltegoed kopen ( als je het prepaid nummer wilt behouden ), idem dito. Data kan gewoon over je abonnement lopen.
Ik woon in België. Iedere Sim / ESim is met registratie via thuisadres. Je kan dus geen pakket kopen in de supermarkt hier. Enfin je kan dat wel, maar dan komen er nadien nog post binnen voor de registratie.
 
Als je in België een sim koopt zonder deze te koppelen aan je naam door IDkaartlezer/itsme/betaling 1 euro (tijdelijk), dan krijg je een waarschuwingsms en vervolgens wordt ze onbruikbaar als je nalaat te identificeren.
Ik koop een sim, activeer ze tijdelijk door een minibetaling, gebruik ze op en koop dan een nieuwe, de oude raken dan vanzelf onbruikbaar.
Af en toe nummer wisselen kan geen kwaad als je voortdurend nieuwe dvp's bezoekt.
 
Ik woon in België. Iedere Sim / ESim is met registratie via thuisadres. Je kan dus geen pakket kopen in de supermarkt hier. Enfin je kan dat wel, maar dan komen er nadien nog post binnen voor de registratie.
Even de grens over dan. OK, je hebt dan wel een Nederlands mobiel nummer.
 
Als single vind ik het beste om dat niet te verzwijgen voor je familie en vrienden. Dan moet ik niet bang zijn dat het uit komt.

Ik gebruik mijn gewone whatsapp. Dat is end to end versleuteld en het staat in gesteld dat de berichten die ik en zij sturen na een week verijderd worden. En zelfs neemt ze er screenshot neemt wat kan ze er mee doen? Proberen blackmailen? Veel succes.
 
Ze kan jouw telefoonnummer aanmelden bij allerlei call centers en services. Dan word je de hele dag gebeld en krijg je junk berichtjes. Das toch niet de bedoeling?
 
Ze kan jouw telefoonnummer aanmelden bij allerlei call centers en services. Dan word je de hele dag gebeld en krijg je junk berichtjes. Das toch niet de bedoeling?
Nog zelf niet tegengekomen hoor.
Maar bezoek meestal dezelfde dames die een goede reputatie hebben en ook binnenlands zijn en dus hier een vaste basis/klantenbestand hebben.
Die gaan heus zo'n dingen niet doen want dat is gewoon slecht voor hun business
 
Terug
Bovenaan Onderaan