Hoe komen dames aan ontvangstruimte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het probleem is dat het meestal niet gaat om strafrechtelijke trajecten, maar om bestuursrechtelijke trajecten. En dan zijn er opeens veel meer mogelijkheden.
In het voorbeeld van een 'klant' die opbelt en aandringt om bij haar thuis langs te mogen komen lijkt me dat toch wel degelijk uitlokking. Maar als de 'klant' naderhand ontkent dat het zo gegaan is, zie dan maar als hoertje je gelijk te halen bij een rechter (die overigens ook ambtenaar is).
 
Ja dat klinkt leuk, maar als er problemen zijn en je verhuurder komt er achter dan kan jij uit je huis vertrekken. Dan heb je toch wel een groot probleem. Snap wel als je een vakantiehuisje hebt op een vakantiepark dat je dat risico wel kan nemen. Maar met je eigen huis?
Voor de goede orde; ik heb het over een koophuis. Een gehuurd huis onderverhuren is natuurlijk het stomste wat je kunt doen. Niemand kan je immers uit je eigen huis uitzetten.
 
Wat echter wel kan is dat de bank problemen maakt, die gaan zwaaien met de voorwaarden in de hypotheek.
Daar heb je een punt. Ik vraag mij wel of een bank bij een dergelijke actie als je betrapt wordt, proactief wordt geïnformeerd? Ik heb het vermoeden van niet. Is toch vooral een gemeentelijke 'dingetje' denk ik. Maar kan het mis hebben.
 

Een dame die ik prive had bezocht stuur de me dit artiekel. Ze kende de dame, (Christina) zat in haar netwerk..... Kort daarvoor had een andere dominicaanse die ik een keer had bezocht contact met me opgenomen, met de mededeling dat ze weer terug zou komen. Maar de dag dat ze zou beginnen ging haar telefoon op zwart, net nadat ik dit artiekel kreeg.

Ik vraag het wel eens aan de dames, de antwoorden zijn tussen de 80 en 100 euro huur per dag.

Ik heb er ook eens een bezocht die mij haar spaanse nr gaf. Daar verschenen allemaal fotos van kamers op haar whatsapp status..... Die verdiende meer met kamers Dan met sex.

Alle dames hierboven komen uit hetzelfde land.... diegenen die mij kennen.... Weten wel welk land?
Een cultuur met geweldige muziek, mooie vrouwen, volgens mij het grootste percentage hoeren per lid van de bevolking en de beste hoeren..... Maar een ziekelijke obsessie met geld.
 
Wat echter wel kan is dat de bank problemen maakt, die gaan zwaaien met de voorwaarden in de hypotheek.
Banken hebben maar een interesse en dat is geld. Ik heb me laten vertellen door een financieel adviseur dat het artiekel tegen verhuren niet is voor de koper maar tegen de huurder.
Als de koper zijn rente niet betaald en de woning verhuurt geniet de huurder geen huurbescherming als de bank het huis wil verkopen.
Als je buurt moet je dus controleren.
Een bank komt er niet achter als je verhuurt en heeft er geen interesse in zolang je betaalt.
De echte maffia..... Zijn de banken
 
Zal misschien veranderd zijn, maar een kerel waar ik wel eens wat woningen voor opknapte (zit inmiddels in Dubai, champagne te drinken aan het zwembad.. Dus hoe het nu zit geen idee)
Die kocht panden op, een jaar of 10 geleden die door de bank geveild werden..
Die maakte ik dan weer netjes nadat hij het dan voor een appel en een ei kocht..
Wat dikwijls ook een 'ons kent ons' wereldje is..
Dat waren meestal panden van mensen die eruit getrapt waren door achterstand.. Ofdat men het pand gebruikt had voor andere doeleinden..
Denk aan wietkweken, Of harddrugs, maar ook als er gesext werd tegen betaling..
Is dat verleden tijd dan?, of elke bank anders in protocol?
 
Als je eigenaar bent, ben je eigenaar........als je betaalt...... denk ik dat de bank heel weinig kan doen.....maar als je opgepakt bent ivm wiet kweken is het wellicht ook moeilijker te betalen. Ik ben natuurlijjk geen expert, maar al zou ik een wiet kwekerij beginnen zou ik dat niet in een koopwoning doen, maar in een huurwoning die op iemand anders zijn naam staat. ......

De enige hoeren die ik in mijn huis heb gehad hebben mij geld gekost, daar heb ik niets aan verdiend. Waren overigens twee slechte ervaringen en nooit meer.
 
ja..dat geloof ik
word er dikwijls allemaal niet mooier op binnen ook..
de dames zijn in de regel wel zuinig op zichzelf ,maar beetje minder op de locatie valt mij dikwijls op..
badkamers vol schimmel..vloerbedekkingen volgetrapt met troep..bende in de keuken..
ook regelmatig dat er gaten in deuren getrapt zijn..als er weer eens wat onenigheid geweest is (kan nog wel dames onderling)
dan heb je zo een kostenpost erbij..;)
 
De gemeente kan een bevel tot sluiting geven. Dit kan bij een huur maar ook bij een koopwoning. Wanneer de gemeente dit bevel afgeeft wordt er gekeken wie de eigenaar is, maar ook of er een pandhouder is. Als een hypotheek hebt dan is de bank of hypotheekverstrekker de pandhouder, zij krijgen dan ook een afschrift van het bevel. Het vervolgens natuurlijk aan hun wat ze doen. Als jij verder geen achterstanden oid hebt, dan acht ik de kans vrij klein dat ze je hypotheek opzeggen als het gaat over prostitutie. Bij drugs liggen de zaken anders.

Bij een (sociale) huurwoning krijg je soms eerst een waarschuwing, maar over het algemeen altijd uitzetting. Rechters hebben vaak niet meer dan 10 minuten nodig om tot een ontruimingsvonnis in zullen zaken te komen. Daarnaast wordt je op een zwarte lijst geplaatst. Dit maakt je kansen op een nieuwe sociale huurwoning nihil.
 
De gemeente kan een bevel tot sluiting geven. Dit kan bij een huur maar ook bij een koopwoning. Wanneer de gemeente dit bevel afgeeft wordt er gekeken wie de eigenaar is, maar ook of er een pandhouder is. Als een hypotheek hebt dan is de bank of hypotheekverstrekker de pandhouder, zij krijgen dan ook een afschrift van het bevel. Het vervolgens natuurlijk aan hun wat ze doen. Als jij verder geen achterstanden oid hebt, dan acht ik de kans vrij klein dat ze je hypotheek opzeggen als het gaat over prostitutie. Bij drugs liggen de zaken anders.

Bij een (sociale) huurwoning krijg je soms eerst een waarschuwing, maar over het algemeen altijd uitzetting. Rechters hebben vaak niet meer dan 10 minuten nodig om tot een ontruimingsvonnis in zullen zaken te komen. Daarnaast wordt je op een zwarte lijst geplaatst. Dit maakt je kansen op een nieuwe sociale huurwoning nihil.
dit is hetgeen ik altijd geweten heb inderdaad..
 
ja..dat geloof ik
word er dikwijls allemaal niet mooier op binnen ook..
de dames zijn in de regel wel zuinig op zichzelf ,maar beetje minder op de locatie valt mij dikwijls op..
badkamers vol schimmel..vloerbedekkingen volgetrapt met troep..bende in de keuken..
ook regelmatig dat er gaten in deuren getrapt zijn..als er weer eens wat onenigheid geweest is (kan nog wel dames onderling)
dan heb je zo een kostenpost erbij..;)
even voor de duidelijkheid, ik bedoelde dames ik ik betaalde voor sex, ik heb geen woning verhuurd, dat is het risico niet waard voor mij.
 
Ik kan me ook maar moeilijk voorstellen dat je uit een koopwoning gezet kan worden zolang je aan alle betalingsverplichtingen aan de bank hebt voldaan, maar zodra een gemeenteambtenaar de sticker 'vermoeden van mensenhandel' op je huis weet te 'plakken' zijn er plotseling dingen mogelijk die je niet voor mogelijk hield. Anyway, ik heb wel eens begrepen dat onvergund werkende DVPs in hun eigen koopwoning ook serieuze risico's lopen.
En natuurlijk zijn banken alleen geïnteresseerd in geld, beleggen in massavernietigingswapens is geen enkel probleem voor ze om maar iets te noemen. Maar zodra er 'crimineel geld' in omloop is via hun bank tellen ze hun knopen en dan is een hypotheek van een hoertje niet zo interessant meer.
 
Ik kan me ook maar moeilijk voorstellen dat je uit een koopwoning gezet kan worden zolang je aan alle betalingsverplichtingen aan de bank hebt voldaan, maar zodra een gemeenteambtenaar de sticker 'vermoeden van mensenhandel' op je huis weet te 'plakken' zijn er plotseling dingen mogelijk die je niet voor mogelijk hield. Anyway, ik heb wel eens begrepen dat onvergund werkende DVPs in hun eigen koopwoning ook serieuze risico's lopen.
En natuurlijk zijn banken alleen geïnteresseerd in geld, beleggen in massavernietigingswapens is geen enkel probleem voor ze om maar iets te noemen. Maar zodra er 'crimineel geld' in omloop is via hun bank tellen ze hun knopen en dan is een hypotheek van een hoertje niet zo interessant meer.
In hypotheek overeenkomsten staat veelal dat onderverhuur alleen mag na schriftelijke toestemming.
Ik moet er niet aan denken mijn huis of een kamer ter beschikking te stellen voor dergelijke doeleinden.
 
In hypotheek overeenkomsten staat veelal dat onderverhuur alleen mag na schriftelijke toestemming.
Ik moet er niet aan denken mijn huis of een kamer ter beschikking te stellen voor dergelijke doeleinden.
Nee, ik bedoel niet verhuur, ik bedoel een dame die een koopwoning heeft met hypotheek en daardoor in problemen komt met haar hypotheekverstrekker.
Ik heb begrepen dat ook dat een risico is.
 
Als ik alle reacties lees is het best wel stom en raar. Prostitutie is legaal maar het hele systeem is er niet op ingericht. En dan vervolgens handhaven op dat systeen. Dat de taboe op sekswerkers anno 2021 zo heftig is blijft verbazend. Maar goed, welke hypocriete politicus zal zich hier nou aan branden.

Geef het beroep gewoon een 'normale stempel en regulier die zooi gewoon goed.
 
Prostitutie is dan wel legaal, maar dat houd niet in dat er zomaar vanuit huis gewerkt mag worden.
Dit verschilt per gemeente, een aantal gemeentes hanteren dat werken van huis uit mag mits de persoon ingeschreven staat via de basis registratie van de gemeente en op het adres woont.
Andere gemeentes hanteren zero tolerance en zullen direct overgaan tot sluiting.
De hypotheek verstrekker zal niet snel moeilijk doen, de belastingdienst is daarentegen een vervelende partij.
 
Prostitutie is dan wel legaal, maar dat houd niet in dat er zomaar vanuit huis gewerkt mag worden.
Dit verschilt per gemeente, een aantal gemeentes hanteren dat werken van huis uit mag mits de persoon ingeschreven staat via de basis registratie van de gemeente en op het adres woont.
Andere gemeentes hanteren zero tolerance en zullen direct overgaan tot sluiting.
De hypotheek verstrekker zal niet snel moeilijk doen, de belastingdienst is daarentegen een vervelende partij.
Nja dat bedoel ik dus. Die dames kunnen sowieso volgens mij nergens aan een verzekering en rekeningnummer komen. Daar gaat het al fout. Hoe kun je dan vervolgens legaal een vergunning e.d. aanvragen?
 
De belastingdienst word dan zeker wel een dingetje ja.
Rekenen ze fijn even uit aan de hand van wanneer de woning op naam staat maal het maandelijks verdiende geld..
Zoiets dergelijks heeft een collega pendelaar van me ook gehad..
Reed ook met een Mercedes w124 diesel.. Echter op rode landbouwdiesel.. Verklaarde mij voor gek waarom ik dat ook niet deed.. Toendertijd verdiende we een kapitaal aan rijgeld in de bouw, toch zeker met 4 man in de auto.. Ik keek wel uit..
Hem hebben ze bij een grote verkeerscontrole aan H.i Ambacht er tussenuit gepakt.. Had die auto 3 jaar..
Die was ECHT de sjaak toen..
Een volwassen vent die een week gejankt heeft..
Kun je nagaan als je al 10 jaar hypotheek erop hebt zitten en dan het laatste half jaar een paar dames..
Das een enkeltje schuldsanering en alle ellende.. Reken maar..
 
Tuurlijk, en je in natura laten betalen. ???

Dan ben je als sekswerker niet erg professioneel bezig.
Zakelijke overeenkomsten betaal je gewoon en officieel moet je dan zelfs een factuur krijgen.

Bij een politie inval komt ook wel eens de belasting mee. Dus als eigenaar v een woning die je verhuurt aan een sekswerker maak je net zoveel kans op:

1. Boete vd gemeente
2. Boete en naheffing belasting
3. Huis uitplaatsing
4. Problemen bij de bank als je een hypotheek hebt
5. Geregistreerd staan in de boeken vd politie

En: Bewijs maar aan de belasting dat je geen geld ontvangt voor verhuur, mocht je toch overeenkomen met betaling in natura ( mits de sekswerker wel jou smaak is dan ).

Durft iemand deze risico's aan, wens ik degene veel succes!
 
Banken hebben maar een interesse en dat is geld. Ik heb me laten vertellen door een financieel adviseur dat het artiekel tegen verhuren niet is voor de koper maar tegen de huurder.
Als de koper zijn rente niet betaald en de woning verhuurt geniet de huurder geen huurbescherming als de bank het huis wil verkopen.

Dat is volgens mij onjuist - als de eigenaar wil verkopen (of gedwongen wordt door de bank wegens achterstanden) blijft de huurder beschermd.
En dus is de waarde van een woning in verhuurde staat een stuk lager dan een woning zonder huurders - dat weten alle bieders op een executieveiling.

Vandaar dat hypotheekverstrekkers een "geen verhuur" clausule opnemen, omdat de waarde van het onderpand daardoor veel lager wordt.
Hypotheken voor panden die voor verhuur bedoeld zijn bestaan ook - maar tegen heel andere condities (mn een veel lager percentage van de waarde van het pand) dan hypotheken voor eigen bewoning.

Een bank zal er misschien niet snel achterkomen (ik geloof niet dat ze actief proberen op te sporen), maar als het op de een of andere manier blijkt wel actie ondernemen, want dan hebben ze een lening uitstaan waarvan het onderpand opeens enorm onder water staat.
 
De achterliggende vraag is in beide gevallen het zelfde: waar liggen je morele grenzen, broeder?
Ik ken heel wat Latinas, en ik heb met een aantal over de jaren best een vertrouwensband opgebouwd. Ik heb met best een hoop gepraat over vrouwenhandel etc. Tot nu toe bij Latinas geen enkele indicatie gekregen dat dit het geval is, noch dat ze Latinas kennen waarbij dit het geval is. Het zijn sterke onafhankelijke vrouwen die dit zien als een gemakkelijke manier om geld te verdienen.

Ik ben meer van de raam dvps maar ook van de Latinas die ik op prive adressen heb bezocht durf ik hetzelfde te zeggen.
De verhuur wereld is wel maffia en die verdienen er aan, en goed ook, maar dat is een keuze van de dame, ze kunnen ook Airbnb huren.

Wat denk je dat een ZZP verliest aan een bureau dat tussen hem en de opdracht gever zit? Wat denk je dat Uber of Just eat, of Airbnb of Booking.com trekken van de ondernemers? Het leveren van een netwerk kan veel opleveren en op heel veel manieren kunnen we niet meer zonder. Al die bedrijven zijn groot geworden met Private Equity funding en nu kunnen de kleine bedrijven er niet meer omheen. De DVP die kamers verhuren zitten in een vergelijkbare situatie. Een bordeel pakt vaak 50%, een kamerverhuurder 100 Euro. Doublet stenen passage 175 euro per dag voor een bagger kamer omdat ze een monopolie hebben. Ja, waar liggen de grenzen?
 
De achterliggende vraag is in beide gevallen het zelfde: waar liggen je morele grenzen, broeder?
Waar liggen de morele grenzen van de overheid die bewust een beleid in stand houdt dat tot criminalisering van prostitutie leidt.

En over mijn morele grenzen kan ik kort zijn: als er sprake is van wederzijdse instemming is het OK. En die doodenkele DVP die het werk tegen haar wil doet zal nooit een bevredigende service leveren en dat meldt ik dan hier. Gaat er niemand meer heen: probleem opgelost.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan