Hoe komen dames aan ontvangstruimte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dames die adverteren op Kinky worden soms benaderd door eigenaren en verhuurders van appartementen.
Dit zijn niet altijd de eigenaren zelf maar onderhuurders die vaak meerdere panden verhuren aan de dames.
Een onderhuurder loopt niet zo veel risico
De dames geven onderling ook adressen door.
Er is overigens in Amsterdam veel vraag naar ontvangst ruimtes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar zit een heel netwerk aan vast, van chauffeurs, telefoon aannemers, dealers, noem maar op, en het moet er allemaal aan verdienen, en de dames neuken d'r eigen uit de naad voor een paar euro's.

Met shemale's is het nog erger, zo was er laatst een programma op tv ( je moet natuurlijk niet alles geloven op tv ) dat er bij zijn die een schuld hebben van 45K bij diverse mensen, en dat ze de rente maar net op kunnen brengen, neuken zich 3 keer in de ronde voor alleen de rente. Tja dat doen ze nog liever als terug gaan naar land van herkomst, omdat daar shemale's hun leven gewoon niet zeker zijn, dit omdat het in die culturen helemaal niet geaccepteerd word. Je moet niet alles geloven, maar een stukje waarheid zou er wel eens in kunnen zitten.

En ja er loopt ook een mannetje, die hier en daar wat onderwereld contacten heeft , of mensen die wat geld nodig hebben, misschien wel door illegale gokschuld ,en dit aflossen door hun woning/kamer een paar maanden "beschikbaar" te stellen.

Ik denk maar wat hardop, kan me anders niet voorstellen waarom iemand die in een sr complex woont, een compleet in de hoger klasse gemeubileerd appartement beschikbaar stelt , en als je daar dan op "bezoek" de deur wel heeeeeel erg zachtjes dicht gedaan wordt, ik verbaas me nergens meer over.

Neem maar eens een willige keurige dame op kinky, en volg deze maar eens een maand of wat waar deze allemaal zit, ik heb dit dus gedaan, en die leggen in twee maanden meer km af als een gemiddelde taxichauffeur in Nederland

Ik heb een tijdje geleden nogal een goed contact gehad met een lid van een motorclub, en deze liet zich soms over het een en ander uit, de belangrijkste inkomsten zijn de hoeren ,en drugs. Als er bv een clubavond was liepen er diverse hoeren rond die door iedereen geneukt konden worden, en die hoeren hadden daar zelf weinig over in te brengen, Het zijn geen criminele organisaties volgens eigen zeggen.
 
Bedankt voor je uitgebreide reactie! ik vroeg me ook af waarom iemand met een koopwoning deze bijvoorbeeld beschikbaar zou stellen. Het is best een risco....

Heb ook vaak genoeg meegemaakt dat de bewoners gewoon aanwezig zijn en dat je die dan in de gang ofzo tegenkomt, vraag me dan vaak af: willen deze mensen gewoon wat extra geld verdienen of worden ze onder druk gezet door iemand
 
In het begin was altijd een beetje 'bang' voor andere mensen die in de woning aanwezig waren, maar nadat ik meerdere keren deze mensen tegen het lijf ben gelopen heb ik het idee gekregen dat dat over het algemeen niet de mensen zijn die problemen zoeken
 
In het begin was altijd een beetje 'bang' voor andere mensen die in de woning aanwezig waren, maar nadat ik meerdere keren deze mensen tegen het lijf ben gelopen heb ik het idee gekregen dat dat over het algemeen niet de mensen zijn die problemen zoeken
Maar deze mensen bevinden en begeven zich wel in op een heel duister gedeelte van de samenleving
Heb ook vaak genoeg meegemaakt dat de bewoners gewoon aanwezig zijn en dat je die dan in de gang ofzo tegenkomt, vraag me dan vaak af: willen deze mensen gewoon wat extra geld verdienen of worden ze onder druk gezet door iemand
Deze mensen vinden het gewoon leuk dat er een tiental hoerenlopers over de vloer komen in een bepaalde periode, vermoedelijk dag en nacht.
 
wat ik weet ,hier in mijn eigen woonplaats..
op de kaart een stukje links van Bassie..werkt het meestal zo..
er zitten een stel uitzendorganisaties hier die voornamelijk met Roemenen en Polen werken...
die regelen volk voor de logistiek,bouw,produktiewerk...mede omdat die organisaties miljoenen verdienen op jaarbasis ,kopen die zo een beetje alles op van huizen en appartementen die te koop komen tot pakweg 2,5 ton..(is fijn voor starters,hebben mooi niks)
waarschijnlijk tikken ze die gewoon gelijk af ,of doen ze dat via een zakelijke lening ,alsof het een bedrijfsruimte is..weet ik niet zeker...kom je waarschijnlijk ook nooit achter
soms zitten er dan ook werkelijk arbeiders in zo'n huis,wat er meestal ook niet meer zo fris uitziet na een jaar..die overdag gewoon gaan werken of in ploegen..
en zitten er meestal 2 of 3 dames die als dvp werken..al moet ik zeggen dat het lijkt dat er het laatste jaar gewoon huizen zijn waar louter dvp's zitten..misschien weer in handen van een zijtak van bovenstaande organisatie..
in beide gevallen doen de dames in joggingbroek of huispak de deur open..staan er dikwijls schoenen maat 46 in de gang ook..
dus mocht de politie of handhaving een keer wijs komen doen ,is het meestal zoiets van 'my boyfriend is @work,i stay home today'..
op de slaapkamer is het meestal ook neutraal ingericht..condooms hebben veel mensen in huis ,glijmiddel en een dildo in het ergste geval ook nog wel..
dus bewijzen kunnen ze eigenlijk niks
denk er om dat er een groot deel van de Oostblokkers die hier rondhangen echt niet alleen hier zijn om aardbeien te plukken..
dat zie je terug in het soort dikke auto's die ze rijden en waar ze in handelen..
mijn wereld is denk ik grotendeels anders dan menig forumgebruiker,en heb dikwijls dingen gezien waarvan ik weet dat er meer aan de hand was
wapens,drugs en dames zijn big business hier..
al geloof ik wel dat het merendeel van de dames niet gedwongen word.en er gewoon goed mee verdiend..natuurlijk moeten ze een deel afstaan..
maar als zulke gasten daadwerkelijk (zoals in film geschetst)in kofferbakken hier mee naartoe neemt en vervolgens bont en blauw geslagen laat werken was het feest zo over..
dus resume..hier zijn het meestal organisaties die deels in het witte/grijze/zwarte gebied bezig zijn en dat allemaal combineren..
huisvesting..human resource en aanverwante atributen..
en ze verdienen bakken ,bootladingen geld..dat allemaal mee terug naar huis gaat...who's really laughing now?
de dames die dikwijls de glamourfoto's hebben en deel uitmaken van een soort rondreizend circus zijn weer bij een andere organisatie ,is meestal ook het type dame met plekjes in Breda/Amstelveen/Zwolle..die hebben volgens mij gewoon connecties met gasten die huisjes verhuren..
een dame een week of 2/3 er in..dan weer een maandje niemand..even het stof laten settlen en weer door..
tegen de tijd dat de buurt het in de gaten krijgt is het al weer voorbij..
 
Nederlandse huiseigenaren zijn niet vies om een graantje mee te pikken.
Gaan zelf op vakantie en verhuren hun huis of appartement voor een mooi prijsje via Booking.
En er zijn inderdaad ook mensen die 1 of 2 slaapkamers die ze over hebben verhuren aan werkende landgenoten.
 
Ik heb een eigen vakantie woning op een park.Dat verhuur ik regelmatig aan bekende meisjes.Parkbeheerder is op de hoogte,die schuif ik ook geld toe, parkeren buiten het park,dus geen overlast voor andere bewoners,mocht er toch eens iets niet goed gaan,dan kan dat meisje de woning niet meer huren,maar ze hebben allemaal dezelfde vaste klanten,dus dat gaat wel goed,ze verdienen ook zeer veel geld,dus gaan ze niks riskeren,zijn zeer mooie jonge meiden.Sommige betalen mij in natura??andere gewoon cash,want de schoorsteen moet ook roken.
 
Het is allemaal veel professioneler geworden.

De tijd dat in het SKW in Antwerpen de Albanese pooiers op straat rondliepen en nu en dan één van "hun" dames op straat een flink pak rammel gaven, is gelukkig lang voorbij. Maar of het ook allemaal zoveel beter is geworden is een andere vraag.

Het gebeurt nu allemaal via postbus-firma's in het buitenland en netwerken die alles doen van wit tot zwart. Je kan - bij wijze van spreken - bij die mensen een nieuwbouwwoonst bestellen en die wordt binnen de kortste keren geleverd, inclusief (gestolen) inboedel en een inwonende meid voor alle werk als toetje er bovenop.

Voor de overheid is het vechten tegen de bierkaai. Pas hebben ze een BTW-carroussel opgerold en een paar sukkels die voor een handvol euros hun naam hebben geleend om op de officiële documenten te figureren in de gevangenis gestoken, of de achterliggende organisatie die de dans heeft ontsprongen heeft alweer een nieuwe zwendel opgezet.

En natuurlijk doen we daar allemaal vrolijk aan mee Of dacht je echt dat de sociale zekerheidsbijdragen van die ploeg Poolse behangers en schilders die je huis hebben opgeknapt, allemaal netjes werden betaald? [Een juridisch terzijde: Naar Belgisch recht moet je als opdrachtgever van dergelijke aannemingswerken inderdaad controleren of de aannemer "in orde is" met de sociale zekerheid, zoniet wordt je zelf aansprakelijk voor zijn openstaande schuld bij de sociale zekerheid.] Of dat het hemd of t-shirt (van een bekend merk) dat in schimmige winkeltjes voor bodemprijzen wordt aangeboden echt ooit via de reguliere import hier is toegekomen? Of dat die geile Roemeense/Chinese/Afrikaanse dame die zo heerlijk je stijve pik kan pijpen wel haar eigen baas is, hier officieel is ingeschreven en netjes haar belastingen betaald?
 
Laatst bewerkt:
Dat katvanger gebeuren is inderdaad ook zoiets ja..
Komt ook in alle takken van sport voor.. Wordt er een huis of bedrijfspand gehuurd op naam van mensen die moeilijk zitten
(en dat zijn er tegenwoordig veel)..
En dan de rolluiken dicht en een paar dames erin..
Of een kwekerij.. Of een lab..
Paar weken/maanden later wordt degene die alles op naam heeft van zijn nest getrokken..
En die weet waarschijnlijk ook niet eens voor wie hij voor gaas gaat uiteindelijk
 
Bedankt voor je uitgebreide reactie! ik vroeg me ook af waarom iemand met een koopwoning deze bijvoorbeeld beschikbaar zou stellen. Het is best een risco....

Of niet heel erg : stel , je hebt wat geld over, en koopt een appartementje. Of houd je eigen appartementje aan als je gaat samenwonen met een (nieuwe) relatie.
Als je het 'netjes' verhuurt zit je met het probleem dat je lastig van huurders afkomt of de verkeerde huurders treft.
Dat probleem heb je veel minder als je aan werkende dames verhuurt , en daaruit de vaste lasten betaald (plus evt wat winst) .

Iets minder netjes, maar ongeveer op dezelfde manier kun je werken als je in de de sociale huur woont, maar feitelijk (ongeregistreerd) elders samenwoont .
Uitkering aanhouden, huurwoning aanhouden, en (onder)verhuren aan DVPs , dan is het leven nog niet zo slecht.
Gaat de relatie over, dan zeg je acuut de DVPs op en woon je weer op jezelf.
 
Of niet heel erg : stel , je hebt wat geld over, en koopt een appartementje. Of houd je eigen appartementje aan als je gaat samenwonen met een (nieuwe) relatie.
Als je het 'netjes' verhuurt zit je met het probleem dat je lastig van huurders afkomt of de verkeerde huurders treft.
Dat probleem heb je veel minder als je aan werkende dames verhuurt , en daaruit de vaste lasten betaald (plus evt wat winst) .

Iets minder netjes, maar ongeveer op dezelfde manier kun je werken als je in de de sociale huur woont, maar feitelijk (ongeregistreerd) elders samenwoont .
Uitkering aanhouden, huurwoning aanhouden, en (onder)verhuren aan DVPs , dan is het leven nog niet zo slecht.
Gaat de relatie over, dan zeg je acuut de DVPs op en woon je weer op jezelf.
Maar vaak genoeg zijn de bewoners ook gewoon aanwezig
 
Ik ken ontzettend veel shemales en normale meisjes die gewoon hun ruimtes huren, vaak met collegas samen, via Airbnd en booking etc.
Deze meiden hebben geen schulden of "duister mannetje" die voor ze werkt. Er zijn vast nog wel meisjes die zo dom zijn om onder een loverboy te werken maar dat is tegenwoordig nog maar zelden.

Beetje opgeklopte verhalen hier.
 
Net nog een dame in een budgethotel in Amsterdam Museumbuurt bezocht.
Kon zo in en uitlopen naar de lift.
Kwam alleen maar jongeren tegen, dus daarbij viel ik uit de toon.
Maar dat mocht de pret verder niet drukken.
 
Er zijn er ook genoeg die in een hotel ontvangen. Als een kamer 80 per nacht kost (mits je rechtstreeks boekt) heb je het na een half uur dienstverlening al uit. Daarom kom ik ook het liefst bij dames die in hotels ontvangen. En je weet zeker dat het bed dagelijks wordt verschoond?
 
Ik ben vaak genoeg op bezoek geweest bij meiden in een appartement of bovenwoning in den Haag of Rotterdam.
De buren daar interesseert het volgems mij geen reet wat er naast of boven hun gebeurt.
Ze weten echt niet eens wie er naast hun woont daar.
 
Ik ben vaak genoeg op bezoek geweest bij meiden in een appartement of bovenwoning in den Haag of Rotterdam.
De buren daar interesseert het volgems mij geen reet wat er naast of boven hun gebeurd..
Ze weten echt niet eens wie er naast hun woont daar.
Nee klopt. Maar waar bij koopwonigen of seniorenwoningen zijn dames erg voorzichtig. Soms vragen ze weleens "weet je zeker dat niemand je gezien heeft?"
 
en zou je dan ook een camera bij de voordeurplaatsen die beweging opneemt, zodat je altijd kan terugkijken wie er geweest is? Heb zelf meerdere malen zo'n camera gezien die het ook daadwerkelijk doet
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan