Vanwege een weinig sucessvol liefdesleven doe ik aan dvp bezoeken.
Uiteindelijk ontstaat op een gegeven moment bij mij behoefte aan intimiteit,ontstpanning, en begint de opwinding.
Vooraf een beetje uitzoeken wie er beschikbaar is bij een privehuis of salon en reserveren, of dames zelf benaderen(is ze beschibaar ja of nee).
Dan vooraf op het gemak opfrissen, en lekker fris savonds of overdag op pad zonder gehaast.
Het voelt ergens ook wel opwindend, het idee dat je andere mensen tegenkomt onderweg en denkt:''je moet eens weten, wat ik nu ga doen''.
Vooraf de gezonde spanning voelen of de date net zo leuk word als in je hoofd gaat zijn, de dame zelf dan zien en als dan die ''seksuele spanning'' in de lucht hangt net vooraf, heerlijk gewoon. Zeker als de dame zicht uitkleed, en ze ziet er heerlijk lekker uit. Als ze zelf ook actief haar best doet, er iets leuks van te maken dan is het een heerlijke date.
Daarna achteraf heerlijk ontspannen terug naar huis even nergens aan denken, en genieten.
De routine dames, of afwerkers die niet echt zin hebben in een beetje spanning creeeren, zijn wel grote moodkillers.
Als het vooraf echt lang duurt om af te spreken, dat is ook wel iets wat de opwinding wegneemt.