Hoe vaak bezoek jij girlsreview?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Meestal twee maal per etmaal. Vrijwel nooit tussen 20.00 uur en 08.00 uur. En zeer selectief: een aantal rubrieken nooit, andere partieel. Den Haag heeft mijn speciale belangstelling vanwege het magnetisme in een drietal straten aldaar dat mij blijft trekken - zodat ik dat zelf niet dagelijks hoef te doen.

Ik zou wat meer willen lezen in de rubriek "dames aan het woord". Wij heren weten al miljoenen jaren veel beter dan zijzelf hoe dames denken, wat ze willen, en hoe ze het klaren - want wij hebben een daarvoor speciaal ontwikkelde soms wat opzwellende voelspriet - maar wellicht heeft het desondanks een meerwaarde als de dames zèlf zich - niet alleen tijdens hun werk - wat frequenter blootgeven.

Bijvoorbeeld door recensies te schrijven over hun (geanonimiseerde) klanten. Dat wordt dan voor ons smullen ... of slikken.

Girlsreview: óver en dóór "girls". Dàt is pas emancipatie ...
 
Ik zit eigenlijk wel dagelijks hier om te lezen, inspiratie op te doen en soms ook iets te posten, geïnteresseerd in privehuizen en privé bezoekjes zuid Holland en gangbangs, ook kinky en SJ bezoek ik bijna dagelijks, heb al weer een dame op de agenda gezet 😋😁
 
Ligt eraan, of ik op dat moment actief ben in een discussie of lopend gesprek. Soms heb je er zo'n hypocriete moraalridder tussen die de hele tijd blijft stoken en die dien ik dan van repliek, en zo blijf je natuurlijk actiever dan wanneer alles gemoedelijk is. Maar onder normale omstandigheden een keer of twee per dag, 's middags en 's avonds. Vaak blijf ik dan wel de hele dag ingelogd op m'n telefoon, dus sta ik op 'online' maar ben ik er niet. Soms, als er een tijdje weinig actieve/interessante topics zijn, blijf ik een dagje weg, of twee of drie. Het wisselt.
 
Afgaande op mijn eerste gedachten vandaag nav een mail op het werk, zou ik zeggen veel te vaak. 🙈
Mail gekregen ivm een portaal van een klant met handleiding over CUM management. Met tabs als "CUM required history", "CUM shipped history", "CUM received history".
Gelijk kortsluiting in mijn hersenen.
Ik dacht, is dit nu een systeem voor wandelaars om hun dvp bezoek bij te houden (CUM shipped)? 😂
Of voor dvp's om het aantal donaties bij te houden (CUM received). 😂
Bleek dat het gewoon was om shipments van bestellingen op te volgen... 😏
 
Dagelijks. Meer dan ooit op Hookers. Van recensies komt het nog niet veel, omdat ik niet veel wandel, een aantal privé dames heb die niet besproken wensen te worden (en ook niet actief adverteren).
Vind de rubriek 'De mooiste of de Lekkerste' een leuke rubriek, waar ik graag mijn bijdrage deel.
 
De site is natuurlijk bedoeld voor de recensies maar daar kijk ik nauwelijks meer naar. Meestal lees ik de ervaringen en discussies. Bijzonder interessant wat iedereen zich beweegt om dvp's te bezoeken en hoe de dvp's dit ervaren. Tevens probeer ik wat bij te leren om uit mijn traditionele relatie ervaring te komen ☺️
 
Dagelijks veel te veel 🤣
Zit het meest te kijken tussen de topics zoals deze en in de recensietopic v privehuizen Noord-Holland, alhoewel daar al maanden niets meer bijkomt wat mijn persoontje aan gaat.
Enkel op wo en do dat ik werk kijk ik een stuk minder, afhankelijk hoe druk ik het die dagen heb natuurlijk 🙂
 
Sowieso enkel op prive devices, als ik onderweg ben. De baas hoeft niet te zien wat ik prive surf, alhoewel ik vermoed dat de website niet te bezoeken is via de laptop van de zaak.
 
Wisselend, de ene week dagelijks, dan zomaar weken niet.
Vaak is het zo dat wanneer ik een 'nieuwe' dvp op het oog heb, ik hier eerst wat info probeer te vinden.
Het zorgt er voor dat ik er, of niet meer zo in geïnteresseerd ben, of direct probeer af te spreken met degene …
 
Terug
Bovenaan Onderaan