Hoe vaak bezoek jij girlsreview?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Veel te vaak de laatste tijd, en ook altijd via een andere browser zodat ik niet steeds m'n geschiedenis hoef te wissen 🤣

Ik blijf dat wel fascinerend vinden trouwens: veel internetfora hebben hedendaags moeite om hun community actief te houden door reddit en sociale media, maar dit soort fora blijven gewoon bestaan omdat iedereen anoniem wil blijven.
 
Laatst bewerkt:
Ligt er aan..
Meestal staan er meerdere apps open op mijn foon..
Dan blijf ik waarschijnlijk een hele dag in het lijstje online staan..
Terwijl dat eigenlijk niet is..Als ik tijdens mijn werk even ga zitten om wat voedsel weg te werken browse ik wat tussen verschillende fora..
Niet perse dvp gerelateerd ook..
Ook s'avonds tussen de sets tijdens trainen, gluur ik af en toe mee.
Multitasking.. En dat voor een vent..
 
In het begin was ik vrij actief maar de laatste tijd vele minder. Heb dan ook besloten om minder te posten en ook minder te wandelen bij andere dvp's hou het bij mijn vaste dames 😍een uit België mijn nummer 1 en een bij onze noorderburen
 
Heel veel met name om de nep advertenties er tussenuit te filteren, maar ook om natuurlijk de mooie reviews te lezen en mijn ervaringen te delen 😉. Hoewel het lastig is om alles bij te houden 😜. Dus tussendoor bij meetings zit ik hier te gluren en dan ook op sj en kinky.
 
Terug
Bovenaan Onderaan